Sekretarz (Zastępca Burmistrza)

Funkcję Sekretarza (Zastępcy Burmistrza) sprawuje Piotr Milewski

Tel. służbowy: 086 272 19 43
 

e-mail: sekretarz@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl


Do zadań Sekretarza (Zastępcy Burmistrza) należy w szczególności:

  1. Sprawowanie nadzoru nad organizacją pracy, przestrzeganiem wewnętrznego porządku i dyscypliny pracy.

  2. Nadzorowanie prawidłowego wykonywania czynności kancelaryjnych i obiegu informacji w Urzędzie.

  3. Nadzorowanie przestrzegania przepisów proceduralnych przy załatwianiu spraw w trybie postępowania administracyjnego oraz interpelacji, wniosków i zapytań radnych.

  4. Organizowanie przyjmowania oraz załatwiania skarg i wniosków.

  5. Nadzorowanie obsługi i załatwiania indywidualnych spraw interesantów.

  6. Zapewnienie terminowego i prawidłowego przygotowywania przez pracowników materiałów na posiedzenia Rady Miejskiej i jej organów.

  7. Koordynowanie i kontrola wykonywania zadań wynikających z aktów prawnych organów Gminy i Burmistrza.

  8. Organizowanie i koordynowanie prac związanych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem wyborów organów przedstawicielskich i referendum.

  9. Sprawowanie nadzoru nad gospodarka mieniem Urzędu i środkami budżetowymi, przeznaczonymi na pokrycie kosztów jego funkcjonowania.

  10. Nadzorowanie procesu informatyzacji Urzędu.

  11. Prowadzenie nadzoru nad prowadzeniem Biuletynu Informacji Publicznej oraz koordynowanie publikacji materiałów.

  12. Przedkładanie propozycji w sprawach zatrudniania, zwalniania i wynagradzania pracowników Urzędu.

  13. Opracowywanie zakresów czynności pracownikom Urzędu.

  14. Opracowywanie regulaminu organizacyjnego oraz regulaminu wynagradzania Pracowników Urzędu Miejskiego i jego zmian oraz czuwanie nad jego realizacją.

  15. Opracowywanie regulaminu pracy Urzędu Miejskiego.

  16. Sprawowanie nadzoru nad opracowywaniem zarządzeń i decyzji Burmistrza Rajgrodu.

  17. Prowadzenie spraw Gminy powierzonych przez Burmistrza w ustalonym zakresie.

  18. Podpisywanie decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej, w czasie nieobecności Burmistrza Rajgrodu.

  19. Prowadzenie spraw związanych z naborem kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie oraz na wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.

  20. Nadzorowanie przestrzegania przez pracowników postanowień regulaminów obowiązujących w Urzędzie, przepisów bhp i ppoż., ochrony informacji niejawnych i ochrony danych osobowych oraz ochrony innych informacji niejawnych ustawowo chronionych.

  21. Przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy.

  22. Nadzorowanie prowadzenia spraw związanych z prowadzeniem szkół.

  23. Nadzorowanie spraw związanych z przyjmowaniem oświadczeń majątkowych składanych przez pracowników samorządowych.

  24. Prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem „małych grantów" z funduszy pomocowych i strukturalnyc.

  25. Organizowanie spraw związanych z wyborami i spisami.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Rajgrodzie

Wytwarzający/odpowiadający: Piotr Hubert Matysiewicz

Wprowadzający: Piotr Hubert Matysiewicz

Data wprowadzenia: 2010-02-08

Data modyfikacji: 2014-12-31

Opublikował: Piotr Hubert Matysiewicz

Data publikacji: 2010-02-08