ZAPYTANIE OFERTOWE o cenę zaprojektowania, wykonania, dostawy i montażu 3 sztuk tablic informacyjnych w ramach promocji Projektu pn. Oszczędzanie energii w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Rajgród
Rajgród, dnia 30 listopada 2015 r.
IU.041.6.2014
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Rajgród zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę wykonania i dostawy 3 szt. tablic informacyjnych w ramach promocji Projektu pn. „Oszczędzanie energii w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Rajgród” dofinansowanego ze środków finansowych Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 w ramach Programu Operacyjnego PL04 – „Oszczędzanie i promowanie odnawialnych źródeł energii”.
1. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród
NIP 719-153-55-59, REGON 450669743
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
2.1. Zamówienie dotyczy zaprojektowania, wykonania, dostawy i montażu 3 sztuk jednostronnych tablic informacyjnych w ramach promocji Projektu pn. „Oszczędzanie energii w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Rajgród”.
2.2. Realizacja przedmiotu zamówienia musi odbyć się w oparciu o „Podręcznik komunikacji i identyfikacji wizualnej oraz wymogi dotyczące informacji i promocji” dla projektów finansowanych z funduszy EOG dostępny na stronie internetowej:
https://www.eog.gov.pl/media/3496/Wytyczn_Podrecznik_wizualizacji.pdf
2.3. Specyfikacja techniczna zamówienia:
- nadruk treści bezpośrednio na płycie PCV lub nadruk na folii i naklejenie jej na PCV lub inny trwały materiał odporny na warunki atmosferyczne;
- wolnostojące, jednostronne, na stelażu, umożliwiającym bezpieczne i stabilne umocowanie w gruncie na wysokości nie niższej niż 160 cm od gruntu;
- wymiary tablic 1000 mm x 2000 mm;
- treść zawierać będzie loga, informację dot. Beneficjenta, celu i kwoty dofinansowania;
- ostateczna forma oraz jej zawartość merytoryczna będzie uzgodniona z Zamawiającym;
- informacje techniczne odnoszące się do tablicy informacyjnej zostały przedstawione w „Podręczniku Komunikacji i Identyfikacji Wizualnej oraz Wymogach Dotyczących Informacji i Promocji” na str. 35 i 36.
2.4. W ramach zamówienia Wykonawca dokona montażu tablic przy każdym z obiektów objętych Projektem, w miejscach uprzednio uzgodnionych z Zamawiającym.
2.5. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia 12-miesięcznej gwarancji.
3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Tablice informacyjne należy wykonać i zamontować w terminie do dnia 21 grudnia 2015 r. (poniedziałek).
Potwierdzeniem wykonania przedmiotu zamówienia będzie protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę. Protokół będzie stanowił podstawę wystawienia faktury/rachunku. Zapłata za realizację zamówienia odbędzie się w terminie 14 dni od daty wpływu do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
4. MIEJSCE I TERMIN PRZESYŁANIA OFERT
Oferty należy przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Rajgrodzie, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród z dopiskiem na kopercie: „Oferta na wykonanie i dostawę tablic informacyjnych w ramach promocji Projektu pn. Oszczędzanie energii w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Rajgród”.
Dopuszcza się możliwość przesłania oferty faksem na nr (86) 272 19 41 lub na e-mail: anna.drapczuk@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl.
Nieprzekraczalny termin przesłania ofert upływa w dniu 4 grudnia 2015 r. (piątek) o godz. 12:00.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
Należy wypełnić załączony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
6. KRYTERIUM WYBORU
Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie jedynym kryterium „cena” – najniższa cena, tj. wartość brutto dla całości przedmiotu zamówienia. Cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia, w tym koszty dostawy i montażu oraz wszelkie koszty materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia.
Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej oferty zawierają taką samą cenę, Zamawiający przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami, uwzględniając doświadczenie w przedmiocie zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania lub podjęcia negocjacji z Wykonawcą w wypadku, gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.
7. OSOBA DO KONTAKTU
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela Anna Drapczuk
tel. (86) 272 19 52, e-mail: anna.drapczuk@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl
BURMISTRZ
/-/ Ireneusz Gliniecki
Metryka strony