RZP.341-3/09
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
Gmina Miejska Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, woj.
Podlaskie, tel. (86) 272 19 40,
w imieniu której działa Burmistrz - Czesław Karpiński, ogłasza przetarg
nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych w przepisach
wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z 29.01.2004r. Prawo
zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz 1655, z
późn.zm.).
I. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest "Budowa ciągu pieszo-jezdnego wraz z
infrastrukturą techniczną oraz obiektami małej architektury i urządzenie zieleni
niskiej w mieście Rajgród" - Inwestycja dofinansowana ze środków Unii
Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013,
działanie 313, 322, 323 „Odnowa i rozwój wsi”
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45.11.12.00-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45.23.31.20-6 Roboty w zakresie budowy dróg
45.31.61.00-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
34.92.85.30-2 Latarnie uliczne
77.31.00.00-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
34.92.84.80-6 Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
39.11.36.00-3 Ławki
45.23.32.20-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg.
Zamówienie składa się z następujących części:
a)zadanie A (branża drogowa)
wykonanie nawierzchni ciągu pieszo-jezdnego, przeznaczonego
dla ruchu pieszych i rowerów dł. 804,95m, wykonanie punktu „widokowego” i
punktu „kąpielisko”, wykonanie schodów terenowych, wykonanie czterech sięgaczy
(połączeń ciągu z istniejącym układem chodników), humusowanie skarp z obsianiem
trawą, ustawienie słupków blokujących ruch pojazdów. Powierzchnia ciągu -
2380,54 m2; Powierzchnia sięgaczy - 442,24 m2; Powierzchnia utwardzonych
punktów widokowych - 477,76 m2; Schody terenowe - 34,98 m2.
b)Zadanie B (branża elektryczna)
Wykonanie oświetlenia parkowego wraz z budową linii kablowej
NN do zasilania lamp i zamontowaniem szafki oświetleniowej. Długość
projektowanej linii kablowej NN 976,00 mb. Lampy parkowe 22 szt. o wysokości
3,7m z podwójnym wysięgnikiem z kloszami typu kula.
c)Zadanie C (zieleń)
Urządzenie zieleni niskiej w dwóch miejscach ciągu – przy
punkcie „widokowym” i przy punkcie „kąpielisko”. Zamówienie obejmuje nasadzenia
drzewami, krzewami i bylinami wieloletnimi, łącznie 799 szt. roślin,
ściółkowanie miejsc nasadzeń korą oraz wykonanie obrzeży i obwódek
z kostki brukowej (100 mb).
d)Zadanie D (mała architektura)
Dostawa i montaż obiektów małej architektury: tj.:
Ławka parkowa - 14 szt.;
Kosz na śmieci z blachy stalowej - 17 szt.;
Stojak na rowery (na 5 rowerów) - 2 szt.;
Tablica informacyjna - 1 szt.;
Stała barierka ochronna stalowa - 225,00 mb.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie
przewiduje możliwości złożenia oferty wariantowej. Szczegóły zamówienia określa
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami, zamieszczona na
stronie BIP Zamawiającego http://epodlasie.wipb.pl/biptest/um_rajgrod/ od dnia
zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
II. Termin wykonania zamówienia
Zadania A i B - do dnia 30.10.2009r. zadanie C i D – do dnia
09.11.2009r.
III. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonywania oceny
spełniania tych warunków
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień
publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz 1655, z późn. zm.),
tj.:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania
takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz
dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej
i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu są spełnione, jeżeli
Wykonawca wykaże:
a)dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. :
- dysponowanie kierownikiem budowy, posiadającym ważne
uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz
przynależącego do właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającym
uprawnienia od co najmniej 3 lat, posiadającego wpis w Centralnym
Rejestrze Osób Posiadających Uprawnienia Budowlane prowadzonym przez
Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dotyczy osób, które uprawnienia
uzyskały po 14.02.1995r.) – dla zadania A,
- dysponowanie co najmniej 1 osobą z uprawnieniami
budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą uprawnienia
SEP do 1 kV, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego,
posiadającą uprawnienia od co najmniej 3 lat, posiadającą wpis w
Centralnym Rejestrze Osób Posiadających Uprawnienia Budowlane prowadzonym
przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dotyczy osób, które
uprawnienia uzyskały po 14.02.1995r.) - dla zadania B,
- dysponowanie co najmniej 1 osobą, posiadającą
wykształcenie ogrodnicze lub pokrewne (np. architektura krajobrazu,
zagospodarowanie terenów zieleni, itp.) z co najmniej 2-letnią praktyką
zawodową przy urządzania terenów zieleni - dla zadania C,
b)wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie:
- co najmniej 2 zamówień polegających na ułożeniu
nawierzchni z kostki brukowej na powierzchni co najmniej 3 000,00m2
każde, o wartości robót min. 330 000,00 zł brutto każde
zamówienie – dla zadania A,
- co najmniej 2 zamówień polegających na ułożeniu instalacji
elektrycznych o wartości zamówienia min. 20 000,00 zł brutto
każde zamówienie – dla zadania B.
3.1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz że Wykonawca
nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z 29.01.2004r. Prawo
zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz 1655, z
późn. zm.), Wykonawca załączy do oferty:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne
zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert,
- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z 29.01.2004r. Prawo
zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223
poz 1655) - wg. załącznika nr 3 do SIWZ.
3.2. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania
niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania potencjałem technicznym oraz
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdowania się w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca załączy
do oferty:
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
– wg. załącznika nr 2 do SIWZ.
- wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował
Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wg załącznika
nr 15 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające
posiadanie przez wykazane osoby uprawnień i potwierdzające przynależność
do właściwej izby samorządu zawodowego (dla zadania A i B – branża drogowa
i elektryczna) oraz potwierdzające wykształcenie (dla zadania C – zieleń).
Jeżeli wykonawca wykazał, że będzie dysponował osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia, do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie
innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
- wykaz prac, wg załącznika nr 16 do SIWZ. Do wykazu należy
załączyć dokumenty stwierdzające uznanie zamówienia za należycie wykonane,
określające wartość i zakres zamówienia i datę wykonania zamówienia.
3.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
- zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.1.
lit. a - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,
w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania ofert.
- Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju,
w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie
wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je
dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym
organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia
stosuje się odpowiednio.
IV. Wadium
W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia
wadium w wysokości:
- zadanie A (branża drogowa) – 9 000,00 zł
- zadanie B (branża elektryczna) – 2 500,00 zł
- zadanie C (zieleń) – 600,00 zł
- zadanie D (mała architektura) – 2 000,00 zł
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
V. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena ryczałtowa za
wykonanie zamówienia.
VI. Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim
w Rajgrodzie, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród w Sekretariacie
Urzędu (pokój nr 11 na I piętrze) do dnia 27.08.2009r. do godz. 08.00.
VII. Termin związania ofertą
30 dni od upływu terminu składania ofert.
VIII. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
IX. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
X. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty
z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
X. Zamawiający nie zamierza udzielić zamówień uzupełniających.
Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie
Zamówień Publicznych w dniu 06.08.2009r. - Nr ogłoszenia 269638
- 2009
Rajgród, 06.08.2009r.
Burmistrz
/-/ Czesław Karpiński