RZP.341-3/09

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

Gmina Miejska Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, woj. Podlaskie, tel. (86) 272 19 40, w imieniu której działa Burmistrz - Czesław Karpiński, ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z 29.01.2004r. Prawo za­mówień pub­licz­nych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz 1655, z późn.zm.).

I. Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest "Budowa ciągu pieszo-jezdnego wraz z infrastrukturą techniczną oraz obiektami małej architektury i urządzenie zieleni niskiej w mieście Rajgród" - Inwestycja dofinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie 313, 322, 323 „Odnowa i rozwój wsi”

Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45.11.12.00-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45.23.31.20-6 Roboty w zakresie budowy dróg
45.31.61.00-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
34.92.85.30-2 Latarnie uliczne
77.31.00.00-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
34.92.84.80-6 Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
39.11.36.00-3 Ławki
45.23.32.20-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg.

Zamówienie składa się z następujących części:

a)zadanie A (branża drogowa)

wykonanie nawierzchni ciągu pieszo-jezdnego, przeznaczonego dla ruchu pieszych i rowerów dł. 804,95m, wykonanie punktu „widokowego” i punktu „kąpielisko”, wykonanie schodów terenowych, wykonanie czterech sięgaczy (połączeń ciągu z istniejącym układem chodników), humusowanie skarp z obsianiem trawą, ustawienie słupków blokujących ruch pojazdów. Powierzchnia ciągu - 2380,54 m2; Powierzchnia sięgaczy - 442,24 m2; Powierzchnia utwardzonych punktów widokowych - 477,76 m2; Schody terenowe - 34,98 m2.

b)Zadanie B (branża elektryczna)

Wykonanie oświetlenia parkowego wraz z budową linii kablowej NN do zasilania lamp i zamontowaniem szafki oświetleniowej. Długość projektowanej linii kablowej NN 976,00 mb. Lampy parkowe 22 szt. o wysokości 3,7m z podwójnym wysięgnikiem z kloszami typu kula.

c)Zadanie C (zieleń)

Urządzenie zieleni niskiej w dwóch miejscach ciągu – przy punkcie „widokowym” i przy punkcie „kąpielisko”. Zamówienie obejmuje nasadzenia drzewami, krzewami i bylinami wieloletnimi, łącznie 799 szt. roślin, ściółkowanie miejsc nasadzeń korą oraz wykonanie obrzeży i obwódek z kostki brukowej (100 mb).

d)Zadanie D (mała architektura)

Dostawa i montaż obiektów małej architektury: tj.:
Ławka parkowa - 14 szt.;
Kosz na śmieci z blachy stalowej - 17 szt.;
Stojak na rowery (na 5 rowerów) - 2 szt.;
Tablica informacyjna - 1 szt.;
Stała barierka ochronna stalowa - 225,00 mb.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty wariantowej. Szczegóły zamówienia określa Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami, zamieszczona na stronie BIP Zamawiającego http://epodlasie.wipb.pl/biptest/um_rajgrod/ od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.

II. Termin wykonania zamówienia

Zadania A i B - do dnia 30.10.2009r. zadanie C i D – do dnia 09.11.2009r.

III. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wy­ko­naw­cy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z 29.01.2004r. Prawo za­mówień pub­licz­nych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz 1655, z późn. zm.), tj.:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia,
  4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

2. Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu są spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże:

a)dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. :

b)wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:

3.1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz 1655, z późn. zm.), Wykonawca załączy do oferty:

  1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
  2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z 29.01.2004r. Prawo za­mówień pub­licz­nych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz 1655) - wg. załącznika nr 3 do SIWZ.

3.2. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca załączy do oferty:

  1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg. załącznika nr 2 do SIWZ.
  2. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wg załącznika nr 15 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie przez wykazane osoby uprawnień i potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (dla zadania A i B – branża drogowa i elektryczna) oraz potwierdzające wykształcenie (dla zadania C – zieleń). Jeżeli wykonawca wykazał, że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
  3. wykaz prac, wg załącznika nr 16 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty stwierdzające uznanie zamówienia za należycie wykonane, określające wartość i zakres zamówienia i datę wykonania zamówienia.

3.3. Jeżeli Wy­ko­naw­ca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

  1. zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.1. lit. a - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania ofert.
  2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wy­ko­naw­ca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wy­ko­naw­ca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia stosuje się odpowiednio.

IV. Wadium

W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

V. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Jedynym kryterium oceny ofert jest cena ryczałtowa za wykonanie zamówienia.

VI. Miejsce i termin składania ofert

Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Rajgrodzie, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród w Sekretariacie Urzędu (pokój nr 11 na I piętrze) do dnia 27.08.2009r. do godz. 08.00.

VII. Termin związania ofertą

30 dni od upływu terminu składania ofert.

VIII. Za­ma­wia­ją­cy nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

IX. Za­ma­wia­ją­cy nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

X. Za­ma­wia­ją­cy nie przewiduje wyboru naj­korzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

X. Za­ma­wia­ją­cy nie zamierza udzielić zamówień uzupełniających.

Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 06.08.2009r. - Nr ogłoszenia 269638 - 2009

Rajgród, 06.08.2009r.

Burmistrz
/-/ Czesław Karpiński