Ogłoszenie o zamówieniu oraz SIWZ z załącznikami

RZP.271.2.2014

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, woj. podlaskie, ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych w przepisach
wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013r. poz. 907, z późn. zm.)
na wykonanie zadania pod nazwą: „ZAGOSPODAROWANIE PLAŻY NAD JEZIOREM RAJGRODZKIM W MIEJSCOWOŚCI RAJGRÓD”

 

  1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie plaży nad Jeziorem Rajgrodzkim w miejscowości Rajgród polegające na remoncie istniejących urządzeń i obiektów wraz z budową uzupełniającej usługowej infrastruktury rekreacyjnej, na działkach o numerach ewidencyjnych 63/10, 63/26, 63/27 i 529/7 położonych w Rajgrodzie.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

45.11.12.13-4  - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45.00.00.00-7  - Roboty budowlane

45.23.32.00-1  - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

37.50.00.00-3  - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

45.11.27.10-5  - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

77.31.00.00-6  - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

31.52.72.00-8  - Oświetlenie zewnętrzne

31.52.00.00-7  - Lampy i oprawy oświetleniowe

Przedmiot zamówienia obejmuje:

Zagospodarowanie terenu polegające na:

  • oczyszczeniu powierzchni plaży, placu zabaw i boiska,
  • wyrównaniu boiska do siatkówki plażowej i ewentualne uzupełnienie piasku,
  • wykonaniu placu o nawierzchni żwirowej gr. 18 cm, na istniejącym podłożu,
  • wykonaniu bezpiecznej nawierzchni na placu zabaw dla dzieci, piasek kwarcowy frakcji 0,1 – 0,5 mm, grubość warstwy 20 cm,
  • wykonaniu chodnika o szerokości 1,50 m, z płyt betonowych, na podbudowie,
  • wykonaniu ścieżki żwirowej o szerokości 1,50 m, z dwóch warstw – podbudowy grubości 15 cm z zagęszczonego  klińca i nawierzchni z warstwy żwiru ubitego gr. 12 cm,
  • wykonaniu schodów terenowych z bali drewnianych gr. 7 cm na belkach drewnianych 16x24 cm.

W ramach inwestycji planowany jest również montaż małej architektury, na którą składać się będą:

  • 4 wiaty (ławo-stół z bali, zadaszony, zabetonowany na kotwach stalowych, długość stołu i siedzisk 2 m),
  • 9 ław (z drewna dębowego, o szerokości siedziska ok. 30 cm i długości 2 m),
  • 1 przebieralnia (z drewna sosnowego, o wym. 2,10x1,90x2,70 m),
  • 1 piaskownica (z palisady drewnianej, o wym. 2,00x4,00 m),
  • 1 huśtawka dwustanowiskowa (o wym. 320x180x215 cm),
  • 1 bujawka osiowa typu ważka (o długości 300 cm),
  • 1 bujawka jedno-sprężynowa „motor”,
  • 1 wieża z dachem i zjeżdżalnią (wejście schodowe, mały podest, wym. 310x300 cm, wysokość podłogi 1 m ponad ziemią),
  • 1 karuzela czteroramienna,
  • 1 grill murowany (z kamienia, o wym. 120x100x90 cm)
  • miejsce na ognisko (krąg o średnicy 250 cm wygrodzony kamieniami narzutowymi),
  • 1 stojak rowerowy (w kształcie spirali, na 11 rowerów),
  • szlaban zamykany,
  • 3  duże kamienie narzutowe (o średnicy ok. 80 cm).

Ponadto, przewiduje się wykonanie trawnika oraz nasadzenia drzew i krzewów przy ul. Szkolnej, a także cięcia pielęgnacyjne istniejącej zieleni na brzegu jeziora.

Planowane jest również odwodnienie zjazdu z ul. Szkolnej przez wykonanie studni chłonnej z kręgów betonowych D1000 mm, z pokrywą i kratą ściekową, oczyszczenie istniejącego odwodnienia liniowego i połączenie ze studnią chłonną.

Dodatkowo, niezbędne jest oświetlenie terenu plaży, za pomocą dwóch latarni parkowych, o mocy max 100 W podłączonych do istniejącej tablicy licznikowo – bezpiecznikowej kablem doziemnym.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ.

2. OFERTY CZĘŚCIOWE

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

3. OFERTY WARIANTOWE

Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.

4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 

Zamówienie należy wykonać w terminie do 30 maja 2014 r.

Za termin wykonania zamówienia uważa się datę podpisania przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń.

5. WADIUM

W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

6. ZALICZKI

W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje możliwości wypłacania zaliczek.

7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy, t.j.:

  • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
  • posiadania wiedzy i doświadczenia;
  • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
  • sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oraz dysponowania potencjałem technicznym, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 5.1. SIWZ i art. 22 ust. 1 ustawy.

2) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zapewniającego wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości minimum 100 000,00 zł brutto, odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.

3) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:

- co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi. Osoba ta powinna posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie jako kierownik robót,

- co najmniej jedną osobą odpowiedzialną za roboty elektryczne, posiadającą kwalifikacje potwierdzone świadectwem wydanym przez komisje kwalifikacyjne.

W celu udokumentowania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 6 SIWZ.

8. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 2 do SIWZ oraz następujące dokumenty i oświadczenia:

8.1. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Wykonawca załączy do oferty:

  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy – wg załącznika nr 3 do SIWZ.
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert.
  • oświadczenie w sprawie przynależności do grupy kapitałowej, ew. lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, wg załącznika nr 5 do SIWZ.

8.2. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, opisanego w pkt 5.2. lit. b) niniejszej SIWZ, Wykonawca załączy do oferty:

  • wykaz robót budowlanych, wg załącznika nr 7 do SIWZ, zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 5.2. lit. b), z podaniem rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania prac.
  • dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

8.3. W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia opisanego w pkt 5.2. lit. c) niniejszej SIWZ, Wykonawca załączy do oferty:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wg załącznika nr 6 do SIWZ, z podaniem informacji na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia i zakresu wykonywanych czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (wg załącznika nr 8 do SIWZ) - zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 5.2. lit. c SIWZ.
  • Jeżeli Wykonawca wykazał, że będzie dysponował osobami innych podmiotów, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował tymi osobami, w szczególności załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia i/lub oświadczenie tych osób o zobowiązaniu do podejmowania  czynności w wykonywaniu zamówienia.

8.4. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i pkt 5 niniejszej SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca załączy do oferty dokumenty, o których mowa w pkt 6.1. niniejszej SIWZ dotyczące tych podmiotów.

 8.5. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, należy załączyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1. niniejszej SIWZ, dotyczące każdego z Wykonawców występujących wspólnie.

8.6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1. lit. a), d), e), f) niniejszej SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

2) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1. lit. c) – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 10 i 11 ustawy.

3) Dokumenty, o których mowa w pkt 6.6.1. lit. a) i c) oraz w pkt 6.6.2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 6.6.1. lit. b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

4) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.6.1. i 6.6.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin wystawienia stosuje się odpowiednio.

5) Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym, że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.

9. PRACOWNICY NIEPEŁNOSPRAWNI

Zamawiający nie zastosował ograniczenia możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

10. KRYTERIA OCENY OFERT

Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie jedynym kryterium „cena”. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta oferta ważna, która będzie najtańsza.

11. ZMIANA UMOWY

Warunki zmiany umowy określono w SIWZ zgodnie z art. 144 ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013r. poz.907, z późn. zm.).

12. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl
  • Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rajgrodzie, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród.
  • Termin składania ofert: 10.04.2014r. godzina 09.00, miejsce: Urząd Miejski w Rajgrodzie, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród – sekretariat.
  • Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
  • Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
  • Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
  • Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  • Zamawiający nie zamierza udzielić zamówień uzupełniających.

 

Ogłoszenie o przetargu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26.03.2014 r. Nr ogłoszenia 102130 – 2014.

Operacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, oś 4 Leader, działanie 413 „Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju”
dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania „Odnowa i rozwój wsi”

 

 

Rajgród, 26.03.2014 r.

BURMISTRZ RAJGRODU

/-/ Czesław Karpiński

 

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Rajgród

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Drapczuk

Wprowadzający: Anna Drapczuk

Data wprowadzenia: 2014-03-26

Data modyfikacji: 2014-03-27

Opublikował: Piotr Hubert Matysiewicz

Data publikacji: 2014-03-26