Zakup nowego ciągnika z wozem asenizacyjnym

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Warszawska 2a, 19-206 Rajgród, woj. podlaskie, ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013r. poz. 907, z późn. zm.) na wykonanie zadania pod nazwą: "Zakup nowego ciągnika z wozem asenizacyjnym”.

1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

16.70.00.00-2 Ciągniki

34.14.45.00-3 Pojazdy do transportu odpadów i ścieków

 

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup nowego ciągnika z wozem asenizacyjnym. Ciągnik fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2013r., silnik DIESEL turbodoładowany, przedział mocy silnika od 110 kM do 121kM, napęd 4x4. Wóz asenizacyjny - fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2014r., zbiornik stalowy ocynkowany, pojemność 4 000 litrów, zestaw kołowy - jednoosiowy. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa SIWZ.

2. OFERTY CZĘŚCIOWE

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

3. OFERTY WARIANTOWE

Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.

4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie należy wykonać .

5. WADIUM

W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

6. ZALICZKI

W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje możliwości wypłacania zaliczek.

7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

7.1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek.

7.2. Wiedza i doświadczenie.

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek.

7.3. Potencjał techniczny.

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania potencjałem technicznym, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek.

7.4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia.

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca woświadczy, że spełnia ww. warunek.

7.5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa.

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek.

8. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA

8.1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

8.2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy, należy przedłożyć:

  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
  3. oświadczenie w sprawie przynależności do grupy kapitałowej, ew. lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej.

8.3. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i pkt  5  SIWZ,  polega  na  zasobach  innych  podmiotów  na  zasadach  określonych w art.  26  ust.  2b  ustawy,  a  podmioty  te  będą  brały  udział  w  realizacji  części  zamówienia, Wykonawca  załączy  do  oferty  dokumenty,  o  których  mowa  w  pkt  6.2.  niniejszej  SIWZ dotyczące  tych  podmiotów.  Wykonawca  jest  zobowiązany  udowodnić  Zamawiającemu,  że będzie  dysponował  tymi  zasobami,  w  szczególności  przez  załączenie  do  oferty  pisemnego zobowiązania  innego  podmiotu  do  oddania  do  dyspozycji  zasobów  na  okres  korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 

8.4. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, należy załączyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 8.2, dotyczące każdego z Wykonawców występujących wspólnie.

8.5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.2. lit. b) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

8.6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Termin wystawiania stosuje się odpowiednio.

8.7. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez osobę, której upoważnienie nie wynika bezpośrednio z dokumentów, o których mowa wyżej, należy do oferty załączyć dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa w formie oryginału, odpisu poświadczonego notarialnie lub kopii poświadczonej za zgodność przez osoby udzielające pełnomocnictwa, upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Niedopuszczalne jest złożenie kopii dokumentu pełnomocnictwa poświadczonej za zgodność przez osobę, której udzielono pełnomocnictwa.

9. PRACOWNICY NIEPEŁNOSPRAWNI

Zamawiający nie zastosował ograniczenia możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

10. KRYTERIA OCENY OFERT

10.1. Przy  wyborze  oferty  zamawiający  będzie  się  kierował  kryterium  „cena” - 80%  oraz  kryterium „termin gwarancji” - 20%.

10.2. Oferty w kryterium "cena" będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny przedstawionej przez wykonawców.
Ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:

liczba punktów oferty w kryterium „cena” = (najniższa cena brutto spośród badanych ofert/cena brutto badanej oferty) x 80 pkt

10.3.Oferty w kryterium "termin gwarancji" oceniane będą w odniesieniu do najdłuższego terminu gwarancji, przy czym minimalny termin gwarancji wynosi 12 miesięcy. Każdej ofercie zostanie przyznana liczba punktówT wg następujących zasad:

  • od 12 do mniej niż 24 miesięcy gwarancji – 0 punktówT,
  • od 24 do mniej niż 36 miesięcy gwarancji – 1 punktT,
  • od 36 do mniej niż 48 miesięcy gwarancji – 2 punktyT,
  • od 48 miesięcy gwarancji – 3 punktyT.

Następnie zostanie obliczona liczba punktów oferty w kryterium „termin gwarancji” zgodnie z formułą:

liczba punktów oferty w kryterium „termin gwarancji” = (liczba punktówT przyznanych badanej ofercie/najwyższa liczba punktówT spośród badanych ofert) x 20 pkt 

10.3. Ostateczna ilość punktów przyznanych ofercie będzie sumą oferty w kryterium „cena” oraz punktów oferty w kryterium „termin gwarancji”. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta oferta ważna, która uzyska największą liczba punktów.

11. ZMIANA UMOWY

Warunki zmiany umowy określono w SIWZ zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych ( (t.j. Dz.U. z 2013r. poz. 907, z późn. zm.).

12. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl
  • Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rajgrodzie, ul. Warszawska 2a, 19-206 Rajgród.
  • Termin składania ofert: 28.05.2015r. godzina 09.00., miejsce:  Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rajgrodzie, ul. Warszawska 2a, 19-206 Rajgród - pokój księgowości.
  • Termin związania ofertą: 14 dni od upływu terminu składania ofert.
  • Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
  • Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
  • Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  • Zamawiający nie zamierza udzielić zamówień uzupełniających.

Inwestycja dofinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, Oś 3: Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej” działanie 321 „Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej”.

Zamawiający może unieważnić postępowanie, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane. 

Ogłoszenie o przetargu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20.05.2015r. Nr ogłoszenia 119014 - 2015.

Rajgród, 20.05.2015r.

Dyrektor
Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rajgrodzie
/-/ Marek Kostrzewski

Metryka strony

Udostępniający: ZGKiM w Rajgrodzie

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Bukowska

Wprowadzający: Anna Bukowska

Data wprowadzenia: 2015-05-20

Data modyfikacji: 2015-05-20

Opublikował: Piotr Hubert Matysiewicz

Data publikacji: 2015-05-20