Ogłoszenie o zamówieniu oraz SIWZ z załącznikami

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, woj. podlaskie, ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) na wykonanie zadania pod nazwą: „Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego”.

1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Część I Zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:

  • ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
  • ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej,
  • ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
  • ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,
  • ubezpieczenia szyb od stłuczenia,
  • ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków,

w następujących jednostkach organizacyjnych:

  1. Urząd Miejski Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, NIP: 719-000-38-43, REGON: 000528824
  2. Szkoła Podstawowa w Rydzewie, Rydzewo 6, 19-206 Rajgród, NIP: 719-139-19-13, REGON: 001120143
  3. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rajgrodzie, ul. Warszawska 2a, 19-206 Rajgród, NIP: 719-000-29-44, REGON: 001235627
  4. Gimnazjum im. Ks. Józefa Radwańskiego, ul. Stanki 2, 19-206 Rajgród, NIP: 719-139-18-82, REGON: 450700743
  5. Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Warszawska 9, 19-206 Rajgród, NIP: 719-138-03-12, REGON: 450009449
  6. Biblioteka Publiczna, ul. Warszawska 9, 19-206 Rajgród, NIP: 719-150-42-57, REGON: 000893200
  7. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Rajgrodzie, ul. Szkolna 24, 19-206 Rajgród, NIP: 719-155-79-63,  REGON: 200380031
  8. Dom Kultury w Rajgrodzie, ul. Warszawska 9 19-206 Rajgród, NIP: 719-10-06-559

Część II Zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych w wyżej wymienionych jednostkach organizacyjnych.

Część III Zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych w Gminie Rajgród.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 3 SIWZ– Program Ubezpieczenia.

Wspólny Słownik Zamówień CPV

Część I Zamówienia:

CPV: 66.51.00.00-8 - usługi ubezpieczeniowe

CPV: 66.51.50.00-3 -  usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

CPV: 66.51.60.00-0 - usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

CPV: 66.51.21.00-3 - usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

Część II Zamówienia:

CPV: 66.51.00.00-8 - usługi ubezpieczeniowe

CPV: 66.51.41.10-0 - usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

CPV: 66.51.61.00-1 - usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

Część III Zamówienia:

CPV: 66.51.00.00-8 - usługi ubezpieczeniowe

CPV: 66.51.21.00-3 - usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

2. OFERTY CZĘŚCIOWE

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

3. OFERTY WARIANTOWE

Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.

4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 

Dotyczy części I, II i III Zamówienia:  

Termin realizacji zamówienia:  36 miesięcy,

Przewidywany okres ubezpieczenia: od dnia 01.01.2013 r. do dnia 31.12.2015 r.

5. WADIUM

W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

6. ZALICZKI

W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje możliwości wypłacania zaliczek.

7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

Dotyczy I, II i III części Zamówienia:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału wskazane w art. 22 ust. 1 Ustawy, dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. posiadają zezwolenie do wykonywania działalności ubezpieczeniowej;

2) posiadania wiedzy i doświadczenia;

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Ocena spełnienia w/w warunków  dokonana zostanie  zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia" w oparciu  o informacje zawarte  w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści  załączonych dokumentów  musi wynikać  jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia. 

Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

Ponadto wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia będą podlegali wykonawcy zgodnie z art. 24 Ustawy.

8. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA

Dotyczy I, II i III części Zamówienia:

Wymagane niżej wymienione dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii nie potwierdzonych notarialnie muszą być opatrzone klauzulą „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM” i podpisane przez wykonawcę na każdej stronie.

Lp.

Warunek do spełnienia przez wykonawcę

Dokument potwierdzający spełnienie warunku

     Uwagi

1.

Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. posiadają zezwolenie do wykonywania działalności ubezpieczeniowej;

Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie zezwolenia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2010 r., Nr 11, poz. 66 z późn. zm.)

Dokument ten będzie stanowić załącznik do oferty

2

Posiadanie wiedzy i doświadczenia

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy

 

Dokument ten będzie stanowić załącznik do oferty, wg załączonego wzoru

3

Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy

 

Dokument ten będzie stanowić załącznik do oferty, wg załączonego wzoru

4.

Dysponowanie odpowiednim potencjałem  technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

 

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy

 

Dokument ten będzie stanowić załącznik do oferty, wg załączonego wzoru

 

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy złożyć:

1       Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg załączonego wzoru.

2       Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisu wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Pozostałe dokumenty i oświadczenia, jakie zobowiązani są złożyć wykonawcy:

1.      Wypełniony i podpisany Formularz Oferty.

2.      OWU wszystkich ubezpieczeń, które są przedmiotem zamówienia.

Podmioty wspólnie składające ofertę (konsorcjum, koasekuracja).

  1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców każdy z nich musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 Ustawy, oraz nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Przynajmniej jeden z wykonawców musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2-4

Oświadczenie wspólne o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 składa
i podpisuje ustanowiony przez wykonawców pełnomocnik do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub wszyscy wykonawcy składają i podpisują oświadczenie łącznie.

Każdy z wykonawców występujących wspólnie musi złożyć odrębnie:

-     oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,

-     aktualny odpis z właściwego rejestru – jeżeli przepisy odrębne wymagają wpisu do rejestru.

2.      Wykonawcy występujący wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są stosownie do treści art. 23 ust. 2 Ustawy, ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

3.      Pełnomocnictwo winno być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli każdego z partnerów. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

4.      Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za prawidłową realizację zamówienia.

Wykonawcy zagraniczni.

  1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że:

- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed  upływem terminu składania ofert.

  1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

9. PRACOWNICY NIEPEŁNOSPRAWNI

Zamawiający nie zastosował ograniczenia możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

10. KRYTERIA OCENY OFERT

Cześć I Zamówienia:

A. Cena łączna ubezpieczenia – 85%

B. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych – 15%

W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie posługiwał się następującym wzorem: Won = An x 85% + Bn  x 15%, gdzie Won - wskaźnik oceny oferty n

Zamówienie publiczne zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów.

Część II Zamówienia:

Cena łączna ubezpieczenia – 100%

Zamówienia zostanie udzielona Wykonawcy oferującemu najniższą składkę.

Część III Zamówienia:

Cena łączna ubezpieczenia – 100%

Zamówienia zostanie udzielona Wykonawcy oferującemu najniższą składkę.

11. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

·         Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl

·         Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rajgrodzie, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród.

·         Termin składania ofert: 29.11.2012 r. do godz. 9.00, miejsce: Urząd Miejski w Rajgrodzie, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród – sekretariat.

·         Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.

·         Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

·         Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

·         Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

·         Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

Ogłoszenie o przetargu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.11.2012 r. Nr ogłoszenia: 456462 - 2012.

 

                                                                                                                                                                                                                 Rajgród, 16.11.2012r.

                                                                                                                                
                                                                                                                                                                                                               BURMISTRZ RAJGRODU

 

                                                                                                                                                                                                                /-/ Czesław Karpiński

 

Metryka strony

Udostępniający: Anna Drapczuk

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Drapczuk

Wprowadzający: Anna Drapczuk

Data wprowadzenia: 2012-11-16

Data modyfikacji: 2012-11-16

Opublikował: Piotr Hubert Matysiewicz

Data publikacji: 2012-11-16