Ogłoszenie o zamówieniu oraz SIWZ z załącznikami

RZP.271.5.2013

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, woj. podlaskie, ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) na wykonanie zadania pod nazwą: "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Rajgród.

1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8 - Usługi usuwania azbestu

Zamówienie obejmuje następujące usługi:

-demontaż pokryć dachowych (płyt azbestowo-cementowych falistych i płaskich) z budynków mieszkalnych i gospodarczych na terenie gminy Rajgród oraz transport i utylizacja,

- transport i utylizacja wyrobów azbestowych tymczasowo magazynowanych na terenie nieruchomości w gminie Rajgród (bez demontażu).

Łącznie Zamawiający zakłada następujące ilości wyrobów azbestowych:

- Demontaż, transport i unieszkodliwianie azbestu – ok. 162,409 Mg,

- Transport i unieszkodliwianie azbestu – ok. 49,491 Mg.

Podane wyżej ilości są to ilości szacunkowe, określone na podstawie zgłoszeń od mieszkańców i inwentaryzacji. Ilość posesji może się zmienić w przypadku rezygnacji właścicieli nieruchomości z udziału w programie. Rzeczywista ilość wyrobów podlegających demontażowi/odebraniu oraz transporcie i utylizacji może się różnić od ilości szacunkowych ze względu na niedokładności w szacowaniu masy i powierzchni wyrobów azbestowych. Zamawiający przewiduje zmianę ilości ± o nie więcej niż 30%.

2. OFERTY CZĘŚCIOWE

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

3. OFERTY WARIANTOWE

Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.

4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin zakończenia zadania - do dnia 27 września 2013 r.

5. WADIUM

W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

6. ZALICZKI

W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje możliwości wypłacania zaliczek.

7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

7.1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie decyzji wymaganych przez ustawę z z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2013 poz. 21), dla wszystkich etapów postępowania z odpadami, tj. od demontażu/odebrania poprzez transport do unieszkodliwiania, np. decyzja zatwierdzająca program gospodarki odpadami niebezpiecznymi, zezwolenie na transport i zbieranie odpadów, zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów

7.2. Wiedza i doświadczenie.

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek.

7.3. Potencjał techniczny.

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania potencjałem technicznym, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie przynajmniej jednym środkiem transportu, który spełnia warunki ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. Nr 227 poz. 1367 z późn. zm.)

7.4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia.

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca: a) wykaże dysponowanie osobami, które posiadają przeszkolenie w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy z uwzględnieniem programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz.U. z 2005 r. Nr 216 poz. 1824) - min. 3 osoby, b) wykaże dysponowanie kierowcami do przewożenia odpadów azbestowych, którzy posiadają przeszkolenie ADR, tj. ukończyli kurs dokształcający początkowy lub kurs dokształcający doskonalący dla kierowców przewożących towary niebezpieczne, dla odpowiedniej klasy towarów, zgodnie z ustawą z 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011 Nr 227 poz. 1367 z późn. zm.) - min. 1 osoba.

7.5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa.

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek.

8. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA

8.1 W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty:

a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg zał. nr 2 do SIWZ,

b) decyzje wymagane przez ustawę 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2013 poz. 21), dla wszystkich etapów postępowania z odpadami, tj. od demontażu/odebrania do unieszkodliwiania, np. decyzja zatwierdzająca program gospodarki odpadami niebezpiecznymi, zezwolenie na transport i zbieranie odpadów, zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów,

c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wg załącznika nr 5 do SIWZ, z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia, zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji na temat podstaw dysponowania tymi osobami – zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 5.2. lit. b SIWZ,

d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - wg załącznika nr 6 do SIWZ,

e) wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy wraz z informacją o podstawie do dysponowania – wg załącznika nr 7 do SIWZ.

8.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Wykonawca załączy do oferty:

a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1
i ust. 2 pkt 1 ustawy – wg załącznika nr 3 do SIWZ;

b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

c)oświadczenie w sprawie przynależności kapitałowej, ew. lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, wg załącznika nr 4 do SIWZ.

8.3. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy
i pkt 7, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca załączy do oferty dokumenty, o których mowa w pkt 8.2. dotyczące tych podmiotów.

8.4. Jeżeli Wykonawca wykazał, że będzie dysponował osobami innych podmiotów, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował tymi osobami, w szczególności załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

8.5. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, należy załączyć dokumenty
i oświadczenia, o których mowa w pkt 8.2., dotyczące każdego z Wykonawców występujących wspólnie.

8.6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.2. lit. b) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

8.7. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Termin wystawiania stosuje się odpowiednio.

9. PRACOWNICY NIEPEŁNOSPRAWNI

Zamawiający nie zastosował ograniczenia możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

10. KRYTERIA OCENY OFERT

Najniższa cena.

11. ZMIANA UMOWY

Warunki zmiany umowy określono w SIWZ zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.).

12. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl

  • Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rajgrodzie, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród.

  • Termin składania ofert: 14.06.2013r. godzina 09.00., miejsce: Urząd Miejski w Rajgrodzie, ul. Warszawska 32, 19- 206 Rajgród – sekretariat.

  • Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.

  • Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

  • Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

  • Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

  • Zamawiający nie zamierza udzielić zamówień uzupełniających.

Ogłoszenie o przetargu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 06.06.2013r. Numer ogłoszenia 218638 - 2013

Rajgród, 06.06.2013r.

BURMISTRZ     
/-/ Czesław Karpiński
 

 

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Rajgród

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Drapczuk

Wprowadzający: Anna Drapczuk

Data wprowadzenia: 2013-06-06

Data modyfikacji: 2013-06-06

Opublikował: Piotr Hubert Matysiewicz

Data publikacji: 2013-06-06