Wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy dróg gminnych i wewnętrznych w Rajgrodzie - ogłoszenie o zamówieniu

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, woj. podlaskie, w imieniu której działa Burmistrz – Czesław Karpiński, ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.).

  1. Przedmiot zamówienia
    • Przedmiotem zamówienia jest WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH I WEWNETRZNYCH W RAJGRODZIE. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie dokumentacji (koncepcja, projekt podziału nieruchomości, materiały do dec. środowiskowej, lokalizacyjnej, pozwolenia wodnoprawnego, pozwolenia na budowę, projekty budowlane z projektami wykonawczymi, przedmiary, specyfikacje techniczne, projekty organizacji ruchu), sprawowanie nadzoru autorskiego. Planowana inwestycja zakłada przebudowę dróg wraz z budową oświetlenia ulicznego i kanalizacji deszczowej. Szczegóły zamówienia określa SIWZ, zamieszczona na stronie BIP Zamawiającego http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl/ od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.

    • Wspólny Słownik Zamówień CPV: 71.24.20.00-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów, 71.24.40.00-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów, 71.24.50.00-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje, 
      71.24.60.00-4 - Określenie i spisanie ilości do budowy.
    • Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty wariantowej.
  2. Termin wykonania zamówienia: ok. 6 miesięcy; szczegółowo terminy określa SIWZ.
  3. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy, tj.:
      1. posiadają wiedzę i doświadczenie zapewniającą wykonanie zamówienia,
      2. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
      3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
    2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
      1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca:
        • oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 5.1. SIWZ i art 22 ust. 1 ustawy,
        • wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienie, posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach: drogowej, telekomunikacyjnej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – zgodnie z ustawą Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2010.243.1623, z późn.zm.). W każdej specjalności min. po 1 osobie; każda z osób powinna posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe.
          Zgodnie z art. 12 ust. 2 ustawy z 07.07.1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2010.243.1623, z późn.zm.), samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, o których mowa wyżej, mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające odpowiednie wykształcenie techniczne i praktykę zawodową, dostosowane do rodzaju, stopnia skomplikowania działalności i innych wymagań związanych z wykonywaną funkcją, stwierdzone decyzją wydaną przez organ samorządu zawodowego. Podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi wpis, w drodze decyzji, do centralnego rejestru, o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3 lit. a, oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności.
          Zgodnie z art. 12a ww. ustawy samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ww. ustawy, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych .
      2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zapewniającego wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zamówień polegających na wykonaniu dokumentacji projektowej dla przebudowy dróg o nawierzchni utwardzonej, w tym wykonanie co najmniej jednego zamówienia polegającego na wykonaniu dokumentacji projektowej dla przebudowy drogi o nawierzchni utwardzonej wraz z budową kanalizacji deszczowej.
    3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty:
      1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, według załącznika nr 2 do SIWZ,
      2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wg załącznika nr 6 do SIWZ, z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia, zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji na temat podstaw dysponowania tymi osobami;
      3. wykaz wykonanych usług, wg załącznika nr 5 do SIWZ, zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 5.2. lit. b SIWZ, z podaniem wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania prac i odbiorców,
      4. dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie.
    4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Wykonawca załączy do oferty:
      1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy – wg załącznika nr 3 do SIWZ.
      2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    5. Jeżeli wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ust. ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wówczas Wykonawca:
      1. jest zobowiązany udowodnić Zamawiającymi, że będzie dysponował tymi zasobami, w szczególności przez załączenie do oferty należy pisemnego zobowiązania innego podmiotu do oddania do dyspozycji zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
      2. załączy do oferty dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia, dotyczące tych podmiotów.
    6. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dokumenty i oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
    7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4. lit. b - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin wystawienia stosuje się odpowiednio.
  4. Wadium - W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie - Jedynym kryterium oceny ofert jest cena ryczałtowa za wykonanie zamówienia.
  6. Miejsce i termin składania ofert. - Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Rajgrodzie, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród w Sekretariacie Urzędu do dnia 25.03.2011. do godz. 08.00. Urząd pracuje w dni robocze od pn. do pt. w godz. 7.00-15.00.
  7. Termin związania ofertą - 30 dni od upływu terminu składania ofert.
  8. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
  9. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
  10. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  11. Zamawiający nie zamierza udzielić zamówień uzupełniających.

Ogłoszenie o przetargu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 17.03.2011r. Numer ogłoszenia 46738-2011.

Rajgród, 17.03.2011r.

BURMISTRZ
/-/ Czesław Karpiński

Metryka strony

Udostępniający: Anna Bukowska

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Bukowska

Wprowadzający: Anna Bukowska

Data wprowadzenia: 2011-03-17

Data modyfikacji: 2011-04-20

Opublikował: Piotr Hubert Matysiewicz

Data publikacji: 2011-03-17