Dostawa nowego samochodu ratowniczo-gaśniczego lekkiego z wyposażeniem
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, woj. podlaskie, w imieniu której działa Burmistrz – Czesław Karpiński, ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) na wykonanie zadania pod nazwą: "DOSTAWA NOWEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO LEKKIEGO Z WYPOSAŻENIEM”.
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3 Wozy strażackie.
Zamówienie obejmuje dostawę nowego samochodu ratowniczo-gaśniczego lekkiego z wyposażeniem. Samochód z napędem 4x2, kabina zespolona, w układzie miejsc 1+1+4, układ schowków: 5 (2+2+1), żaluzje aluminiowe pyłoszczelne i bryzgoszczelne z dodatkowym zabezpieczeniem otwarcia, zbiornik wody o pojemności min. 1000 l (kompozytowy), zbiornik środka pianotwórczego o pojemności min. 10% pojemności zbiornika wody, autopompa jednozakresowa o wydajności min.1000 l/min, przy ciśnieniu 8 bar, linia szybkiego natarcia o długości węża 40 mb z prądownicą, dozownik środka pianotwórczego, oznakowanie pojazdu uprzywilejowanego, lampy LED z przemiennikiem z przodu pojazdu, fala świetlna z tyłu pojazdu LED, sprzęt łączności radiowej.
Wyposażenie dodatkowe: agregat prądotwórczy, wyciągarka elektryczna, latarki, hełmy, 6 kpl ubrań specjalistycznych, 3 prądownice, drabina nasadkowa dwuprzęsłowa, kpl. węży (W75 - 8szt., W52 - 10szt., 2 kpl. aparatów powietrznych z czujnikami bezruchu z maską panoramiczną, piła do cięcia drewna, 2 szt. kamizelek ostrzegawczych, 2 szt. tzw. lizaków ostrzegawczych do kierowania ruchem, 6 szt. pachołków ostrzegawczych, 2 radiostacje przenośne z ładowarkami, motopompa pływająca.
2. OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. OFERTY WARIANTOWE
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zakończenie do dnia 31.10.2011r.
5. WADIUM
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
6. ZALICZKI
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje możliwości wypłacania zaliczek.
7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
7.1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek.
7.2. Wiedza i doświadczenie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia polegającego na dostawie samochodu strażackiego o wartości min. 80 tys. zł.
7.3. Potencjał techniczny. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania potencjałem technicznym, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek.
7.4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek.
7.5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek.
8. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
8.1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
- wykaz dostaw zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 7.2., z podaniem wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania prac i odbiorców
- dokumenty potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie.
8.2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
8.3. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia.
8.4. Dokumenty podmiotów zagranicznych.
- Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin wystawienia stosuje się odpowiednio.
9. PRACOWNICY NIEPEŁNOSPRAWNI
Zamawiający nie zastosował ograniczenia możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
10. KRYTERIA OCENY OFERT
Najniższa cena.
11. ZMIANA UMOWY
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian określono w SIWZ zgodnie z art. 144 ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.).
12. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl/
- Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rajgrodzie, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród.
- Termin składania ofert: 13.07.2011r. godzina 09.00., miejsce: Urząd Miejski w Rajgrodzie, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród – sekretariat.
- Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
- Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
- Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
- Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
- Zamawiający nie zamierza udzielić zamówień uzupełniających.
Ogłoszenie o przetargu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 05.07.2011r. Nr ogłoszenia 185504-2011.
Rajgród, 05.07.2011r.
BURMISTRZ
/-/ Czesław Karpiński
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013.
www.rpowp.wrotapodlasia.pl
Metryka strony