Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Rajgród

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, woj. podlaskie, w imieniu której działa Burmistrz – Czesław Karpiński, ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) na wykonanie zadania pod nazwą: "USUWANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY RAJGRÓD”.

1.  PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8 - Usługi usuwania azbestu.

Zamówienie obejmuje następujące usługi:

  1. demontaż pokryć dachowych (płyt azbestowo-cementowych falistych i płaskich) z budynków mieszkalnych i gospodarczych na terenie gminy Rajgród oraz transport i utylizacja,
  2. transport i utylizacja wyrobów azbestowych tymczasowo magazynowanych na terenie nieruchomości w gminie Rajgród (bez demontażu).

Łącznie Zamawiający zakłada zlecenie usunięcia następujących ilości wyrobów azbestowych: demontaż-transport-utylizacja – ok. 170 Mg; transport-utylizacja – ok. 87 Mg

2.  OFERTY CZĘŚCIOWE

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części.

  • Część 1 – Rajgród, Wojdy, Rybczyzna, Woźnawieś (27 posesji). Szacunkowa ilość: demontaż, transport, utylizacja – ok. 45 Mg; transport, utylizacja – ok. 21 Mg
  • Część 2 – Bukowo, Kołaki, Karwowo, Skrodzkie (11 posesji). Szacunkowa ilość: demontaż, transport, utylizacja – ok. 40 Mg; transport, utylizacja – ok. 33 Mg
  • Część 3 – Kosówka, Rydzewo, Wólka Piotrowska, Turczyn, Łazarze, Bełda (12 posesji). Szacunkowa ilość: demontaż, transport, utylizacja - ok. 46 Mg; transport, utylizacja - ok. 6 Mg
  • Część 4 – Pieńczykowo, Ciszewo, Stoczek, Kuligi, Miecze, Kosiły, Tama (19 posesji). Szacunkowa ilość: demontaż, transport, utylizacja – ok. 39 Mg; transport, utylizacja – ok. 27 Mg

Podane wyżej ilości są to ilości szacunkowe, określone na podstawie zgłoszeń od mieszkańców i inwentaryzacji. Ilość posesji może się zmienić w przypadku rezygnacji właścicieli nieruchomości z udziału w programie. Rzeczywista ilość wyrobów podlegających demontażowi/odebraniu oraz transporcie i utylizacji może się różnić od ilości szacunkowych ze względu na niedokładności w szacowaniu masy i powierzchni wyrobów azbestowych. Zamawiający przewiduje zmianę ilości ± o nie więcej niż 20%.

3.  OFERTY WARIANTOWE

Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych

4.  TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Zakończenie do dnia 31.08.2011r.

5.  WADIUM

W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

6.  ZALICZKI

W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje możliwości wypłacania zaliczek.

7.  WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

7.1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie decyzji wymaganych przez ustawę z 27.04.2001r. o odpadach (tj. Dz.U. 2010.185.1243, z późn. zm.), dla wszystkich etapów postępowania z odpadami, tj. od demontażu/odebrania poprzez transport do unieszkodliwiania, np. decyzja zatwierdzająca program gospodarki odpadami niebezpiecznymi lub zatwierdzająca program gospodarki odpadami, zezwolenie na transport i zbieranie odpadów, zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów.

7.2. Wiedza i doświadczenie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek.

7.3. Potencjał techniczny. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania potencjałem technicznym, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek.

7.4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca:

  1. wykaże dysponowanie osobami, które posiadają przeszkolenie w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy z uwzględnieniem programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z 14.10.2010r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz.U. 2005.216.1824) – min. 3 osoby.
  2. wykaże dysponowanie kierowcami do przewożenia odpadów azbestowych, którzy posiadają przeszkolenie ADR, tj. ukończyli kurs dokształcający początkowy lub kurs dokształcający doskonalący dla kierowców przewożących towary niebezpieczne, dla odpowiedniej klasy towarów, zgodnie z ustawą z 28.10.2002r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2002r. Nr 199, poz. 1671, późn. zm.) - min. 1 osoba.

7.5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek.

8.  WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

8.1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
  2. decyzje wymagane przez ustawę z 27.04.2001r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 185 poz. 1243, z późn. zm.), dla wszystkich etapów postępowania z odpadami, tj. od demontażu/odebrania do unieszkodliwiania, np. decyzja zatwierdzająca program gospodarki odpadami niebezpiecznymi lub zatwierdzająca program gospodarki odpadami, zezwolenie na transport i zbieranie odpadów, zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów.
  3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  4. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

8.2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

8.3. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia.

8.4. Dokumenty podmiotów zagranicznych.

  1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin wystawienia stosuje się odpowiednio.

9.  PRACOWNICY NIEPEŁNOSPRAWNI

Zamawiający nie zastosował ograniczenia możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

10.  KRYTERIA OCENY OFERT

Najniższa cena.

11.  ZMIANA UMOWY

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian określono w SIWZ zgodnie z art. 144 ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.).

12.  INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl/
  • Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rajgrodzie, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród.
  • Termin składania ofert: 13.06.2011r. godzina 09.00., miejsce: Urząd Miejski w Rajgrodzie, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród – sekretariat.
  • Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
  • Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
  • Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  • Zamawiający nie zamierza udzielić zamówień uzupełniających.

Ogłoszenie o przetargu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.06.2011r. Nr ogłoszenia 143356-2011.

Rajgród, 03.06.2011r.

BURMISTRZ
/-/ Czesław Karpiński

Metryka strony

Udostępniający: Anna Bukowska

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Bukowska

Wprowadzający: Anna Bukowska

Data wprowadzenia: 2011-06-03

Data modyfikacji: 2011-06-03

Opublikował: Piotr Hubert Matysiewicz

Data publikacji: 2011-06-03