ZAPYTANIE OFERTOWE - "Dostawa pelletu do budynków Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rajgrodzie"

Rajgród, dnia 28.02.2022

ZAPYTANIE OFERTOWE

„Dostawa pelletu do budynków Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rajgrodzie”

Zamawiający:

Zespół Szkolno-Przedszkolny w Rajgrodzie

  1. Stanki 14, 19-206 Rajgród

NIP: 7191557963, REGON: 200380031

strona: http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl/

1. Opis przedmiotu zamówienia, kod CPV

Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy paliwa drzewnego (CPV 09111400-4) – pelletu certyfikowanego o następujących parametrach:  pellet grubości 6mm, Certyfikat: Din Plus EN Plus A1, w workach do 25 kg wraz z transportem i rozładunkiem, do budynków:

ZS-P Rajgród ul. Szkolna 24,

ZS-P Rajgród ul. Stanki 14.

Szacunkowe zużycie pelletu w okresie objętym umową wyniesie  około 35 ton.
Ilość i częstotliwość składania zamówień zależna będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego.
Z powodu zamawiania przez Zamawiającego ilości mniejszej niż określone w formularzu ofertowym Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
Termin oraz wielkość dostaw uzgadniany będzie telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć zamawianą ilość pelletu w terminie do 4 dni roboczych od złożenia zamówienia.
Dostawy będą realizowane w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w uzgodnionych z Zamawiającym terminach i godzinach.
Ilość pelletu w zapytaniu oraz formularzu ofertowym należy traktować jako szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia końcowej łącznej ilości zamawianego towaru w przypadku zmniejszonych potrzeb grzewczych.
Pellet będzie dostarczany do wskazanych przez Zamawiającego budynków – transportem samochodowym, samowyładowczym, wyposażonym w urządzenia zabezpieczające przed wpływem warunków atmosferycznych, które mogłyby skutkować utratą przez towar walorów użytkowych.
Odbiór dostawy pelletu nastąpi w miejscu przeznaczenia i dokonany zostanie przez osobę wskazaną na zamówieniu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji jakości dostarczonego pelletu w terminie 60 dni od daty dostawy. Reklamacja jakościowa dotyczyć może w szczególności wartości energetycznej oraz zawartości
w nim popiołu, siarki i wilgoci.
Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia
w przypadku rażącego naruszenia przez Wykonawcę warunków umowy, w szczególności nie dotrzymania terminu dostawy przedmiotu zamówienia i innych przewidzianych umową.
Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w umowie.

2. Termin wykonania zamówienia 

Termin wykonania zamówienia - od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2022 r.

3. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
e) nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt. a, b, c, d i e na podstawie złożonego oświadczenia na druku stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie oraz wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej trzy zamówienia o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem (Załącznik nr 3). Dokumentem potwierdzającym spełnienie tego warunku mogą być referencje, protokoły odbioru lub inne  dokumenty o równoważnej wartości dowodowej.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i w dokumentach.

4. Kryteria oceny ofert
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
Cena brutto – 100%
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o najniższą cenę.

 

5. Miejsce, termin i sposób składania oraz miejsce i termin otwarcia ofert
1. Oferty należy składać: pisemnie w sekretariacie Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Rajgrodzie ul. Stanki 14 lub na e-mail: zsp@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl do dnia 7 marca 2022 r. do godz.1000 (decyduje data wpływu).
2. Otwarcie kopert z ofertami nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 7 marca 2022 r. o godz.1030 w Gabinecie Dyrektora Zespołu Szkolno – Przedszkolnego.
3. Zamówienie nie podlega procedurom określonym w ustawie z dnia 11 września Prawo zamówień publicznych, na podstawie o art. 2 ust. 1 pkt 1 tej ustawy.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia procedury w przypadku zaistnienia takiej konieczności.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość modyfikacji dołączonego wzoru umowy.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi drogą e-mailową.

6. Sposób przygotowania oferty
1. Ofertę składa się na formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia. Do oferty winne być dołączone następujące dokumenty:
a) dokumenty stwierdzające wymaganą jakość i rodzaj pelletu: Certyfikat: Din Plus EN Plus A1
b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
c) wykaz dokonanych dostaw,
d) oryginał bądź kserokopię dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenia potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
e) parafowany wzór umowy.
2. Wykonawca może złoży tylko jedną ofertę.
3. Ofertę podpisuje osoba lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
4. Wykonawca zamieszcza ofertę wraz z wymaganymi załącznikami w zamkniętej kopercie lub przesyła na afres e-mail: zsp@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl z dopiskiem

„Dostawa pelletu do budynków Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rajgrodzie”

5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

8.  Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami
Andrzej Graczewski
adres e-mail: zsp@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl
telefon: 502 382 115

Dyrektor ZSP w Rajgrodzie

/-/

Andrzej Graczewski

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Rajgrodzie

Wytwarzający/odpowiadający: Dyrektor ZSP w Rajgrodzie Andrzej Graczewski

Data wytworzenia: 2022-02-28

Wprowadzający: Piotr Hubert Matysiewicz

Data modyfikacji: 2022-02-28

Opublikował: Piotr Hubert Matysiewicz

Data publikacji: 2022-02-28