Ogłoszenie o zamówieniu oraz SIWZ z załącznikami

RZP.271.4.2013

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, woj. podlaskie, ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013r. poz. 907, z późn. zm.) na wykonanie zadania pod nazwą: "Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkanych na terenie gminy Rajgród”.

1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych, 90.51.20.00-9 Usługi transportu odpadów

Przedmiot zamówienia obejmuje:

  1. odbieranie odpadów komunalnych bezpośrednio sprzed nieruchomości zamieszkanych dla zabudowy jednorodzinnej, z miejsc ustawienia pojemników w zabudowie wielorodzinnej, oraz transport odebranych odpadów do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Koszarówce,
  2. dostarczanie worków foliowych do gromadzenia odpadów dla części gospodarstw domowych w zabudowie jednorodzinnej,
  3. zapewnienie i utrzymanie w należytym stanie technicznym i sanitarnym pojemników do gromadzenia odpadów w zabudowie wielorodzinnej.

W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca jest zobowiązany odbierać następujące rodzaje odpadów komunalnych:

  1. zmieszane odpady komunalne (tj. odpady niesegregowane z tych gospodarstw domowych, które nie zadeklarowały prowadzenia selektywnej zbiórki oraz pozostałości po sortowaniu z tych gospodarstw domowych, które zadeklarowały prowadzenie selektywnej zbiórki),
  2. odpady komunalne zebrane selektywnie następujących frakcji: tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, metal - drobny złom, papier i makulatura, szkło kolorowe, szkło bezbarwne.

Szacuje się, że w ciągu trwania umowy 4 miesięce) Wykonawca odbierze łącznie 255 Mg odpadów, z czego ok. 240 Mg odpadów komunalnych zmieszanych i ok. 15 Mg odpadów zebranych selektywnie (łącznie 5 frakcji). Jest to ilość szacunkowa i może ulec zmianie o ± 30 %. Szczegóły zamówienia określa SIWZ.

2. OFERTY CZĘŚCIOWE

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

3. OFERTY WARIANTOWE

Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.

4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

  1. Zamówienie będzie realizowane od dnia 01.01.2014r. do dnia 30.04.2014r.

  2. Jeżeli umowa zostanie podpisana po dniu 01.01.2014r., rozpoczęcie świadczenia usługi nastąpi od dnia podpisania umowy. Termin zakończenia świadczenia usługi pozostanie bez zmian.

5. WADIUM

W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

6. ZALICZKI

W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje możliwości wypłacania zaliczek.

7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

7.1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Wykonawca posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, uzyskany w Gminie Rajgród - zgodnie z wymogami art. 9c ust. 1 ustawy z 13.09.1996 o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2013 poz. 1399, z późn. zm.), obejmujący co najmniej odpady objęte niniejszym zamówieniem.

7.2. Wiedza i doświadczenie.

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek.

7.3. Potencjał techniczny.

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania potencjałem technicznym, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co najmniej jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej; konstrukcja pojazdów musi zabezpieczać przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady; pojazdy muszą być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po odebraniu odpadów; oraz dysponowanie bazą magazynowo-transportową zlokalizowaną na terenie gminy Rajgród lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy Rajgród, spełniającą wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z 11.01.2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013r. poz 122).

7.4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia.

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek.

7.5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa.

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek.

8. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA

8.1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
  2. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.

8.2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 i pkt 5 ustawy, należy przedłożyć:

  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
  3. oświadczenie w sprawie przynależności do grupy kapitałowej, ew. lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej.

8.3. Jeżeli Wykonawca będzie polegać na zasobach podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ust. ustawy, Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającymi, że będzie dysponował tymi zasobami, w szczególności przez załączenie do oferty pisemnego zobowiązania innego podmiotu do oddania do dyspozycji zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie powinno zawierać informację o zakresie dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobie wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia,

8.4. Jeżeli podmioty, o których mowa w pkt 8.3., będą brały udział w realizacji części zamówienia, wówczas Wykonawca załączy do oferty dokumenty, o których mowa w pkt 8.2., dotyczące tych podmiotów.

8.5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.2. lit. b - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

8.6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.5., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Oświadczenie te powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

8.7. W przypadku reprezentowania Wyko­nawcy przez osobę, której upoważnienie nie wynika bezpośrednio z dokumentów, o których mowa wyżej, należy do oferty załączyć dokumenty, z których będzie wynikać takie upoważnienie, np. pełnomocnictwo w formie oryginału lub odpisu poświad­czonego notarialnie.

9. PRACOWNICY NIEPEŁNOSPRAWNI

Zamawiający nie zastosował ograniczenia możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

10. KRYTERIA OCENY OFERT

Najniższa cena.

11. ZMIANA UMOWY

Warunki zmiany umowy określono w SIWZ zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013r. poz. 907, z późn. zm.).

12. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl
  • Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rajgrodzie, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród.
  • Termin składania ofert: 12.12.2013r. godzina 09.00., miejsce: Urząd Miejski w Rajgrodzie, ul. Warszawska 32, 19- 206 Rajgród – sekretariat.
  • Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
  • Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
  • Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
  • Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  • Zamawiający nie zamierza udzielić zamówień uzupełniających.

Ogłoszenie o przetargu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 04.12.2013r. Numer ogłoszenia 500878-2013.

Rajgród, 04.12.2013r.

BURMISTRZ
/-/ Czesław Karpiński

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Rajgród

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Drapczuk

Wprowadzający: Anna Drapczuk

Data wprowadzenia: 2013-12-04

Data modyfikacji: 2013-12-04

Opublikował: Piotr Hubert Matysiewicz

Data publikacji: 2013-12-04