IU.I.271.7.2018 - PRZEBUDOWA UJĘCIA WODY W RAJGRODZIE
-
Informacja o zakończeniu postępowania bez wyboru żadnej oferty - 30.04.2018
2018-04-30 12:10:19
Rajgród, 13.04.2018 r.
IU.I.271.7.2018
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
Organizator przetargu (Zamawiający) - Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród ogłasza przetarg na wykonanie inwestycji pn. „Przebudowa ujęcia wody w Rajgrodzie”.
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 43a ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 627) oraz przepisów rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia z dnia 14 lutego 2018 r. w sprawie wyboru wykonawców zadań ujętych w zestawieniu rzeczowo-finansowym operacji oraz warunków dokonywania zmniejszeń kwot pomocy oraz pomocy technicznej (Dz.U. z 2018 r. poz. 396). Zgodnie z art. 132 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), niniejsze zamówienie należy do zamówień sektorowych.
I. Opis przedmiotu zamówienia
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
45232430-5 – Roboty w zakresie uzdatniania wody
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45000000-7 – Roboty budowlane
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn. „Przebudowa ujęcia wody w Rajgrodzie”.
Zadanie podzielone jest na części:
część 1 – „Przebudowa studni głębinowych w ujęciu wody Podchoinki ”
-
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę czterech studni głębinowych polegającą na:
- likwidacji istniejących żelbetowych komór studni,
- wykonaniu prac ziemnych po likwidacji komór studni oraz prace betoniarskie,
- wykonanie podstawy obudowy studni z kostki betonowej na podłożu z betonu B25,
- dobudowie rury osłonowej ze stali ocynkowanej,
- montażu naziemnych, termoizolowanych i ogrzewanych obudów studni głębinowych,
- wymianie istniejących pomp głębinowych,
- wymianie rurociągów i pionów tłocznych w obrębie studni,
- wymianie istniejących kabli sterowniczych studni,
- wykonaniu przewodu zasilającego ogrzewanie studni.
część 2 – „Budowa zbiornika wody uzdatnionej w ujęciu wody”
-
Przedmiot zamówienia polega na budowie żelbetowego zbiornika wody uzdatnionej o pojemności użytkowej około 150 m3, wraz z niezbędną infrastrukturą:
- rurociągami dopływu wody uzdatnionej do zbiornika,
- rurociągami odpływu wody ze zbiornika, przelewowymi i spustowymi,
- podziemną, żelbetową komorą zasuw.
część 3 - „Wyposażenie SUW w Rajgrodzie o dodatkowy filtr”
-
Obecnie stacja uzdatniania wody w Rajgrodzie wyposażona jest w dwa filtry zbiornikowe ciśnieniowe o wydajności 25 m3/h o średnicy 1800 mm – typ Hi-FLO 9 UF 72 – firmy Culligan. Docelowo wydajność SUW ma wynieść 75 m3/h, w związku z tym w hali filtrów należy dostawić jeden filtr o wydajności 25 m3/h. Wybrany przez Wykonawcę filtr musi być kompatybilny z filtrami obecnie działającymi i gwarantować współpracę z istniejącą instalacją.
Charakterystyka filtra:
- zbiornik ciśnieniowy o średnicy D=1800 mm wraz z wewnętrznym półkolistym rusztem filtracyjnym,
- orurowanie wraz z zaworami membranowymi DN 100 (5 szt.) sterowanymi hydraulicznie,
- podsypka oraz dwuwarstwowe złoże filtracyjne (wyselekcjonowany piasek + antracyt) pakowane
w worki,- sterownik filtra PLF,
- osprzęt (rurki impulsowe, manometry, złączki, itp.)
Roboty montażowe obejmują:
- demontaż orurowania PVC - podejścia do pierwszego filtra,
- odsypanie złoża filtracyjnego (bez podsypki) z pierwszego istniejącego filtra metodą inżektorową do big-bagów,
- przesunięcie i ustawienie pierwszego filtra,
- zasypanie filtra pierwotnym złożem,
- montaż orurowania PVC - podejścia filtra (woda surowa, woda uzdatniona, popłuczyny),
- chlorowanie i uruchomienie pierwszego filtra do pracy,
- demontaż orurowania PVC - podejścia do drugiego filtra,
- odsypanie złoża filtracyjnego (bez podsypki) z drugiego istniejącego filtra metodą inżektorową do big-bagów,
- przesunięcie i ustawienie drugiego filtra,
- zasypanie filtra pierwotnym złożem,
- montaż orurowania PVC - podejścia filtra (woda surowa, woda uzdatniona, popłuczyny),
- chlorowanie i uruchomienie drugiego filtra do pracy,
- wstawienie trzeciego nowego filtra,
- montaż orurowania filtra (orurowanie stalowe epksydowane wraz z zaworami membranowymi
DN 100 i osprzętem),- zasypanie filtra nowym złożem,
- wykonanie orurowania PVC - podejścia filtra (woda surowa, woda uzdatniona, popłuczyny),
- chlorowanie i uruchomienie trzeciego nowego filtra,
- roboty elektryczne i AKPiA (rozbudowa szafy sterującej o trzeci filtr, podłączenie nowego filtra do istniejącej szafy sterowniczej, demontaż i ponowny montaż zasilania elektrycznego dwóch sterowników PLF, wymiana jednego sterownika PLF na nowy typ sterownika).
Zaleca się wykonawcom dokonanie wizji lokalnej przyszłego placu budowy celem zdobycia wszelkich danych i informacji niezbędnych do należytego wykonania zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny ofertowej.
Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa załącznik nr 4 do Warunków przetargu – wzór umowy oraz załączniki nr 7-12.
II. Warunki udziału w postępowaniu i warunki odrzucenia oferty
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
a) dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- Wykonawca dysponuje i skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub osobą posiadającą odpowiadające ww. uprawnieniom ważne uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych) i posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy/robót w tej branży – dotyczy części 1 i 3 zamówienia.
- Wykonawca dysponuje i skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub osobą posiadającą odpowiadające ww. uprawnieniom ważne uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych) i posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy/robót w tej branży – dotyczy części 2 zamówienia.
- W przypadku składania ofert na kilka części, Wykonawca może wskazać te same osoby dla różnych części – dotyczy części 1 i 3 zamówienia.
- Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia może polegać na zasobach kadrowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
- Wykonawca, który polega na zasobach kadrowych innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności załączając do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie nie jest wymagane w przypadku dysponowania bezpośredniego.
b) dotyczące posiadania doświadczenia niezbędnego do realizacji zamówienia:
- Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie:
--> dla części 1 – co najmniej 1 roboty polegającej na budowie/przebudowie/modernizacji/remoncie co najmniej dwóch studni głębinowych w ujęciu wody, lub roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w części 1,
--> dla części 2 – co najmniej 1 roboty polegającej na budowie/przebudowie/rozbudowie/modernizacji zbiornika wody uzdatnionej lub stacji uzdatniania wody, lub roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w części 2,
--> dla części 3 – co najmniej 1 roboty polegającej na montażu/wymianie filtra w stacji uzdatniania wody lub budowie/przebudowie/rozbudowie/modernizacji zbiornika wody uzdatnionej lub stacji uzdatniania wody, lub roboty odpowiadającej swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w części 3,
- W przypadku składania ofert na kilka części, Wykonawca może wykazać te same roboty dla różnych części – dotyczy części 1 i 3.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Zamawiający wyklucza z postępowania:
- wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia;
- Wykonawcę, jeżeli występują powiązania osobowe lub kapitałowe między Wykonawcą a Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wybory Wykonawcy a wykonawcą, polegające na:
a) uczestniczeniu jako wspólnik w spółce cywilnej lub osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji spółki kapitałowej,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta lub pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
e) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
a) jej treść nie odpowiada treści warunków przetargu, lub
b) została złożona przez wykonawcę:
- niespełniającego warunków udziału w niniejszym postępowaniu, lub
- powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami, upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wybory Wykonawcy, lub
c) została złożona po terminie składania ofert.
Oferta dodatkowa podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
a) zawiera cenę lub koszt wyższe niż w złożonej ofercie lub
b) została złożona po terminie składania ofert dodatkowych określonym przez Zamawiającego w wezwaniu do złożenia tych ofert.
Oferta nie podlega odrzuceniu, mimo że została złożona przez Wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z osobami, upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wybory Wykonawcy, jeżeli osoby te nie będą brały udziału wdalszym postępowaniu w sprawie wyboru wykonawcy.
III. Kryteria oceny ofert
1. Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie kryterium „cena” - 95%, kryterium „termin gwarancji” - 5%. Oferty na każdą część oceniane będą odrębnie. Zamawiający będzie wybierał oferty najkorzystniejsze dla każdej części odrębnie.
2. W kryterium „cena” oferty będą ocenianie zgodnie z formułą:
punkty oferty w kryterium "cena"= |
najniższa cena brutto spośród badanych ofert |
x 100 x 95% |
cena brutto badanej oferty |
3. W kryterium „termin gwarancji” oferty będą oceniane w zależności od oferowanego terminu gwarancji, przy czym minimalny wymagany przez Zamawiającego termin gwarancji to 5 lat, wg następujących zasad:
a) jeżeli wykonawca zaoferuje termin gwarancji 5 lat – otrzyma 0 x 5% = 0 pkt
b) jeżeli wykonawca zaoferuje termin gwarancji 6 lat – otrzyma 50 x 5% = 2,5 pkt
c) jeżeli wykonawca zaoferuje termin gwarancji 7 lat i więcej – otrzyma 100 x 5% = 5 pkt.
Jeżeli wykonawca w ofercie poda termin gwarancji w innych jednostkach niż lata (np. 66 miesięcy) lub jako niepełne lata (np. 5,5 roku), do obliczenia punktów termin gwarancji zostanie przeliczony na lata i zaokrąglony do pełnych lat w dół (np. za termin gwarancji 66 miesięcy wykonawca otrzyma 0 pkt.).
W umowie zostanie wpisany termin gwarancji zgodnie z ofertą Wykonawcy.
Ostateczna ilość punktów przyznanych ofercie na daną część będzie sumą punktów oferty we wszystkich kryteriach. Za najkorzystniejszą ofertę na daną część zostanie uznana ta oferta ważna na daną część, która uzyska największą łączną liczbę punktów. Punkty są liczone z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
IV. Miejsce i termin składania ofert
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Rajgrodzie, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, w Sekretariacie Urzędu do dnia 30.04.2018 r. do godz. 09.00.
Urząd pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00.
V. Termin wykonania zamówienia
Zamówienie (każdą część) należy wykonać do dnia 05.10.2018 r. Za termin wykonania zadania uważa się datę podpisania protokołu odbioru końcowego.
VI. Inne informacje
Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy. Warunki zmian określono w załączniku do Warunków przetargu – wzór umowy.
Szczegółowy dotyczące zamówienia i procedury przetargowej określono w Warunkach przetargu i załącznikach, stanowiących załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Z up. Burmistrza
/-/ Anna Drapczuk
Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju
Metryka strony