ZP.271.4.2019 Ogłoszenie o przetargu

ZP.271.4.2019

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU

 Organizator przetargu (Zamawiający) - Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród ogłasza przetarg na wykonanie inwestycji pn. „Budowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Rajgród”.

Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 43a ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 627) oraz przepisów rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia z dnia 14 lutego 2018 r. w sprawie wyboru wykonawców zadań ujętych w zestawieniu rzeczowo-finansowym operacji oraz warunków dokonywania zmniejszeń kwot pomocy oraz pomocy technicznej (Dz.U. z 2018 r. poz. 396). Zgodnie z art. 132 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), niniejsze zamówienie należy do zamówień sektorowych.

 Opis przedmiotu zamówienia

Wspólny Słownik Zamówień CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

 3.2              Przedmiotem zamówienia jest „Budowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Rajgród”

Zadanie podzielone jest na części:

  1. część 1 – „Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Rybczyzna”.

Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w miejscowości Rybczyzna, z rur polietylenowych o średnicy ø 110 PE SDR 17, o długości ok. 1 570 m, wyposażonej w hydranty przeciwpożarowe nadziemne i podziemne dn 80. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m in.:

- roboty pomiarowe, przygotowawcze, wytyczenie trasy sieci wodociągowej,

- prace ziemne związane z przeprowadzeniem robót przy budowie i zabezpieczeniu wodociągu, które muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami.

- zabezpieczenie urządzeń podziemnych w wykopie,

- dostarczenie materiałów, przygotowanie podłoża, ułożenie rur przewodowych, montaż hydrantów przeciwpożarowych, montaż armatury,

- włączenie do istniejących sieci wodociągowych wraz ze spustem wody z istniejącej sieci wodociągowej,

- przeprowadzenie próby szczelności i dezynfekcji wodociągu,

- zasypanie wykopu warstwami z zagęszczeniem zgodnie z STWiOR, doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego,

-oznakowanie uzbrojenia, regulacja pionowa zaworów wodociągowych,

-wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.

Całość prac należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z Dokumentacją Projektową, Specyfikacją Techniczną i poleceniami Inspektora Nadzoru, z fabrycznie nowych materiałów spełniających warunki określone w odpowiednich normach przedmiotowych, dokumentacji technicznej i STWiOR,

Zaleca się wykonawcom dokonanie wizji lokalnej przyszłego placu budowy celem zdobycia wszelkich danych i informacji niezbędnych do należytego wykonania zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny ofertowej.

Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa Dokumentacja Projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiar oraz załącznik nr 4 do Warunków przetargu – wzór umowy.

 część 2 – „Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Czarna Wieś”.

Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w miejscowości Czarna Wieś, z rur polietylenowych o średnicy ø 160 PE SDR 17, o długości ok. 2 466 m, wyposażonej w hydranty przeciwpożarowe dn 80.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m in.:

- roboty pomiarowe, przygotowawcze, wytyczenie trasy sieci wodociągowej,

- prace ziemne związane z przeprowadzeniem robót przy budowie i zabezpieczeniu wodociągu, które muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami.

- zabezpieczenie urządzeń podziemnych w wykopie,

- dostarczenie materiałów, przygotowanie podłoża, ułożenie rur przewodowych, montaż hydrantów przeciwpożarowych, montaż armatury,

- włączenie do istniejących sieci wodociągowych wraz ze spustem wody z istniejącej sieci wodociągowej,

- przeprowadzenie próby szczelności i dezynfekcji wodociągu,

- zasypanie wykopu warstwami z zagęszczeniem zgodnie z STWiOR, doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego,

- oznakowanie uzbrojenia, regulacja pionowa zaworów wodociągowych,

- wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.

Całość prac należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z Dokumentacją Projektową, Specyfikacją Techniczną i poleceniami Inspektora Nadzoru, z fabrycznie nowych materiałów spełniających warunki określone w odpowiednich normach przedmiotowych, dokumentacji technicznej i STWiOR,

Zaleca się wykonawcom dokonanie wizji lokalnej przyszłego placu budowy celem zdobycia wszelkich danych i informacji niezbędnych do należytego wykonania zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny ofertowej.

Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa Dokumentacja Projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiar oraz załącznik nr 4 do Warunków przetargu – wzór umowy.

 Warunki udziału w postępowaniu i warunki odrzucenia oferty w zakresie części 1 i 2:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału
w postępowaniu w zakresie 1 i 2 części zamówienia:

1. dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

a.1) Wykonawca dysponuje i skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub osobą posiadającą odpowiadające ww. uprawnieniom ważne uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych) i posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy/robót w tej branży.

a.2) Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia może polegać na zasobach kadrowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

a.3) Wykonawca, który polega na zasobach kadrowych innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności załączając do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie nie jest wymagane w przypadku dysponowania bezpośredniego.

2. dotyczące posiadania doświadczenia niezbędnego do realizacji zamówienia:

b.1) Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie:

co najmniej jednej roboty polegającej na budowie/przebudowie/modernizacji/remoncie sieci wodociągowej o długości minimum 1 000 m, wraz z załączeniem dowodu, określającego, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazująca, czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Zamawiający wyklucza z postępowania:

  1. wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia;
  2. Wykonawcę, jeżeli występują powiązania osobowe lub kapitałowe między Wykonawcą a Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru Wykonawcy a wykonawcą, polegające na:

b.1) uczestniczeniu jako wspólnik w spółce cywilnej lub osobowej,

b.2)  posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji spółki kapitałowej,

b.3)  pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta lub pełnomocnika,

b.4)  pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,

b.5)  pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.

  • Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. 6.
  1. Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
  2. a) jej treść nie odpowiada treści warunków przetargu, lub
  3. b) została złożona przez wykonawcę:

- niespełniającego warunków udziału w niniejszym postępowaniu, lub

- powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami, upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wybory Wykonawcy, lub

  1. c) została złożona po terminie składania ofert.

Oferta dodatkowa podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:

  1. a) zawiera cenę lub koszt wyższe niż w złożonej ofercie lub
  2. b) została złożona po terminie składania ofert dodatkowych określonym przez Zamawiającego w wezwaniu do złożenia tych ofert. 

Oferta nie podlega odrzuceniu, mimo że została złożona przez Wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z osobami, upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wybory Wykonawcy, jeżeli osoby te nie będą brały udziału w dalszym postępowaniu w sprawie wyboru wykonawcy. 

 Kryteria oceny ofert

  1. Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie kryterium „cena” - 95%, kryterium „termin gwarancji” - 5%.
  2. W kryterium „cena” oferty będą ocenianie zgodnie z formułą:

punkty oferty w kryterium "cena"=

najniższa cena brutto spośród badanych ofert

x 100 x 95%

cena brutto badanej oferty

  1. W kryterium „termin gwarancji” oferty będą oceniane w zależności od oferowanego terminu gwarancji, przy czym minimalny wymagany przez Zamawiającego termin gwarancji to 5 lat, wg następujących zasad:
  2. a) jeżeli wykonawca zaoferuje termin gwarancji 5 lat – otrzyma 0 x 5% = 0 pkt
  3. b) jeżeli wykonawca zaoferuje termin gwarancji 6 lat – otrzyma 50 x 5% = 2,5 pkt
  4. c) jeżeli wykonawca zaoferuje termin gwarancji 7 lat i więcej – otrzyma 100 x 5% = 5 pkt.

Jeżeli wykonawca w ofercie poda termin gwarancji w innych jednostkach niż lata (np. 66 miesięcy) lub jako niepełne lata (np. 5,5 roku), do obliczenia punktów termin gwarancji zostanie przeliczony na lata i zaokrąglony do pełnych lat w dół (np. za termin gwarancji 66 miesięcy wykonawca otrzyma 0 pkt.).

W umowie zostanie wpisany termin gwarancji zgodnie z ofertą Wykonawcy.

Ostateczna ilość punktów przyznanych ofercie będzie sumą punktów oferty we wszystkich kryteriach. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta oferta ważna, która uzyska największą łączną liczbę punktów. Punkty są liczone z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

  Miejsce i termin składania ofert

Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Rajgrodzie, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, w Sekretariacie Urzędu do dnia 23.12.2019 r. do godz. 09.00.

Urząd pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00.

 Termin wykonania zamówienia

Zamówienie należy wykonać do dnia 15.05.2020 r. Za termin wykonania zadania uważa się datę podpisania protokołu odbioru końcowego.

 Inne informacje

Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych.

Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy. Warunki zmian określono w załączniku do Warunków przetargu – wzór umowy.

Szczegółowy dotyczące zamówienia i procedury przetargowej określono w Warunkach przetargu i załącznikach, stanowiących załącznik do niniejszego ogłoszenia.

                                                                                                                     Z up. Burmistrza

                                                                                                                      /-/ Anna Drapczuk

                                                                                                                            Kierownik

                                                                                                               Referatu Inwestycji i Rozwoju                                                                                                                              

 

 

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Rajgrodzie

Wytwarzający/odpowiadający: Urząd Miejski w Rajgrodzie

Data wytworzenia: 2019-12-07

Wprowadzający: Anna Liszewska

Data modyfikacji: 2019-12-07

Opublikował: Anna Liszewska

Data publikacji: 2019-12-07