Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie nr 510156492-N-2019 z dnia 29-07-2019 r.
Gmina Rajgród: Modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Rajgród

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, w ramach Osi priorytetowej V Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.4. Strategie niskoemisyjne.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 551145-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Rajgród, Krajowy numer identyfikacyjny 45066974300000, ul. ul. Warszawska  32, 19-206  Rajgród, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 86 272 19 40, e-mail anna.bukowska@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl, faks 86 272 19 41.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Rajgród
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.271.5.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ulicznego w mieście Rajgród. 2.1.1 W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi m.in.: a) demontaż 305 szt. istniejących opraw oświetleniowych, w tym przekazanie i rozliczenie w uzgodnionym zakresie z Zamawiającym i PGE Dystrybucja S.A. RE Łomża, b) wymiana 240 szt. wysięgników do opraw oświetleniowych, c) montaż opraw oświetleniowych LED: - drogowych o mocy 30 W - 18 sztuk, - drogowych o mocy 40 W - 165 sztuk, - drogowych o mocy 81 W - 57 sztuk, - parkowych o mocy 20 W - 65 sztuk, d) wymiana osprzętu elektrycznego, e) wymiana systemu sterowania oświetleniem (w zakres zadania wchodzi dostawa i instalacja 11 szt. szafek oświetleniowych wyposażonych w układ kompensacji mocy biernej, system sterowania i zarządzania, ograniczniki przepięć oraz wyniesienie układów pomiarowych poza obszar stacji transformatorowych), f) wykonanie pomiarów końcowych: - skuteczności zerowania sterowników, - skuteczności ochrony p.por. obwodów oświetlenia ulicznego, - luminancji oświetlenia, g) wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją (numery słupów, numery stacji i szaf oświetleniowych, kierunki i nazwy obwodów, zalaminowane schematy szafek oświetleniowych), h) wykonanie protokołów pomiarów wymaganych parametrów (m.in. rezystencji izolacji, skuteczności samoczynnego wyłączenia zasilania, rezystencji uziemień). i) dostarczenie pomiarów współczynnika mocy dla każdej szafki oświetleniowej przed i po redukcji mocy w oprawach, potwierdzającej spełnienie wymagań związanych z nieprzekroczeniem ponadnormatywnej energii biernej. j) dostawa - do nieodpłatnego korzystania - oprogramowania koniecznego do zmiany czasu oraz wielkości redukcji mocy opraw oświetleniowych wraz z niezbędnymi złączami, k) w okresie gwarancji – obsługa systemu oraz ponoszenie kosztów z tym związanych, l) przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi oprogramowania dla osób wskazanych przez Zamawiającego, m) na miesiąc przed upływem terminu gwarancji udzielonej przez Wykonawcę - wykonywanie przeglądu gwarancyjnego, n) Jeżeli producent opraw, szaf, systemów lub innych urządzeń wchodzących w skład zamówienia wymaga - dla zachowania ważności gwarancji - wykonania montażu lub sprawdzenia montażu, lub wykonania przeglądów gwarancyjnych przez przedstawiciela producenta lub autoryzowanego przez producenta instalatora - Wykonawca swoim staraniem i na swój koszt zapewni udział takiej osoby w montażu i przeglądach. 2. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar, przy czym, przedmiar stanowi dokument pomocniczy do wyceny oferty. Podstawą wyceny jest dokumentacja projektowa.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45310000-3

Dodatkowe kody CPV: 45316110-9, 31520000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4. Zamawiający unieważnił postępowanie, ponieważ cena złożonych ofert przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Rajgrodzie

Wytwarzający/odpowiadający: Urząd Miejski w Rajgrodzie

Data wytworzenia: 2019-07-29

Wprowadzający: Anna Liszewska

Data modyfikacji: 2019-07-29

Opublikował: Anna Liszewska

Data publikacji: 2019-07-29