ZPI.271.12.2020 Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Ogłoszenie nr 510422233-N-2021 z dnia 11.03.2021 r.
Gmina Rajgród: "Ochrona krajobrazu oraz zasobów przyrodniczych przez zagospodarowanie nadbrzeża Jeziora Rajgrodzkiego w Rajgrodzie oraz terenów przyległych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej VI Ochrona środowiska i racjonalne gospodarowanie jego zasobami, Działanie: 6.3. Ochrona zasobów bio- i georóżnorodności oraz krajobrazu.
Nazwa projektu lub programu
Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej VI Ochrona środowiska i racjonalne gospodarowanie jego zasobami, Działanie: 6.3. Ochrona zasobów bio- i georóżnorodności oraz krajobrazu.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 768986-N-2020
Numer ogłoszenia: 768986-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540559481-N-2020; 540396226-N-2021; 540409060-N-2021; 540409914-N-2021; 540412726-N-2021
Numer ogłoszenia: 540559481-N-2020; 540396226-N-2021; 540409060-N-2021; 540409914-N-2021; 540412726-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Rajgród, Krajowy numer identyfikacyjny 45066974300000, ul. ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 86 272 19 40, e-mail anna.drapczuk@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl, faks 86 272 19 41.
Adres strony internetowej (url): https://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl
Adres strony internetowej (url): https://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie było podzielone na części:
"Ochrona krajobrazu oraz zasobów przyrodniczych przez zagospodarowanie nadbrzeża Jeziora Rajgrodzkiego w Rajgrodzie oraz terenów przyległych"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): ZPI.271.12.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia jest realizacja w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. „Ochrona krajobrazu oraz zasobów przyrodniczych przez zagospodarowanie nadbrzeża Jeziora Rajgrodzkiego w Rajgrodzie oraz terenów przyległych”, która obejmuje swym zakresem m. in. wykonanie: 1. Dokumentacji projektowej przedsięwzięcia. Podstawą sporządzenia dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej wymaganej przed rozpoczęciem realizacji inwestycji, jest wstępna koncepcja zagospodarowania działek wraz z wykonaniem utwardzeń i lokalizacją małej architektury i nasadzeń oraz koncepcja punktów widokowych wraz z określeniem standardów materiałowych. Koncepcja określi zakres zadań, sposób realizacji, rodzaj użytych materiałów, a także inne, niewyszczególnione elementy integralnie związane z planowaną inwestycją. 2. Ścieżki przyrodniczej z punktami aktywności przyrodniczej (punkty cichej obserwacji przyrody, punkty słuchania przyrody, punkty dalekiej obserwacji przyrody, punkty edukacyjne), wzdłuż nabrzeża Jeziora Rajgrodzkiego; 3. Schodów z rampą i punktów widokowych z terenowym punktem edukacyjnym. 4. W ramach zamówienia, na podstawie przygotowanej i zaakceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, należy wykonać prezentację multimedialną (animację/wizualizację) w formie filmiku, wykonaną w technologii 3D, planowanego przedsięwzięcia, umożliwiającą szczegółowe zapoznanie się z projektem przed rozpoczęciem prac inwestycyjnych, przedstawiającą jego funkcjonalność w sposób atrakcyjny i zrozumiały dla osób potencjalnie zainteresowanych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia zmian do wykonanej przez Wykonawcę prezentacji multimedialnej. Prezentacja multimedialna dostarczona będzie Zamawiającemu w wersji elektronicznej. 5. Opracowanie i przygotowanie kompletnych wniosków o wydanie wszelkich wymaganych obowiązującym prawem zgód i decyzji administracyjnych, niezbędnych do przeprowadzenia inwestycji, w tym m. in. decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach, pozwolenie wodno–prawne, pozwolenie konserwatora zabytków, decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego, pozwolenie na budowę, wszelkie uzgodnienia branżowe i uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego tych decyzji. Jeżeli organ wydający decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach stwierdzi konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko, wykonawca sporządzi Raport o oddziaływaniu na środowisko w liczbie egzemplarzy wymaganej do wniosku + jeden egzemplarz dla Zamawiającego. 6. Wykonywanie corocznych kontroli technicznych w okresie trwania gwarancji. 7. Wszelkie elementy drewniane należy wykonać z materiału - drewna o najwyższych parametrach jakościowych, nie mniejszych niż D-30 (zalecany gatunek np. azjatycki – modrzew syberyjski). Deski pokładów pomostów nie mogą być ułożone bezpośrednio na legarach. Należy zastosować dystanse między deską a legarem, zapewniające przepływ powietrza. Zamawiający przewiduje zastosowanie alternatywnych rozwiązań w zakresie zamiennego zastosowania materiałów wykonanych z drewna, takich jak kompozyt, materiały syntetyczne- drewnopodobne, hanit, itp. Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje prac związanych z zaprojektowaniem i wybudowaniem amfiteatru i centrum aktywności przyrodniczej, wskazanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, oraz w Załączniku nr 9 do SIWZ – Przedmiar - poz. 3.1 2. Zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp w przypadku zamówień przeznaczonych do użytku osób fizycznych w tym pracowników zamawiającego, opis przedmiotu zamówienia sporządza się z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. W niniejszym zamówieniu podczas projektowania należy uwzględnić wymagania osób niepełnosprawnych, zapewniając dostępność do ścieżki przyrodniczej i dydaktycznej biegnącej wzdłuż nabrzeża Jeziora Rajgrodzkiego, poprzez wykonanie dojazdów, podjazdów/ramp dla osób z niepełnosprawnością (jeżeli będzie to wymagane). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres zadań oraz ramowy sposób ich wykonania został szczegółowo określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, oraz projekcie umowy, które stanową integralną część niniejszej SIWZ, z wyłączeniem prac związanych z budową amfiteatru z infrastrukturą towarzyszącą i centrum aktywności przyrodniczej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45111200-0, 45112000-5, 45420000-7, 45240000-1, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2021 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 5979563.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 4
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: Roboty Ziemno-Transportowe Hubert Boguszewski
Email wykonawcy: mbboguszewski@interia.pl Adres pocztowy: Łoje 11/2 Kod pocztowy: 19-504 Miejscowość: Dubeninki Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7354862.49
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 7354862.49 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13375020.00 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Z up. Burmistrza
/-/Anna Drapczuk
Kireownik Referatu Inwestycji i Rozwoju
Metryka strony