Dostawa instrumentów muzycznych

Logo UE
UNIA EUROPEJSKA
EUROPEJSKI FUNDUSZ ROZWOJU REGIONALNEGO
SĄSIEDZI W DZIAŁANIU
Logo programu Polska - Litwa

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, woj. podlaskie, w imieniu której działa Burmistrz – Czesław Karpiński, ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.).

  1. Przedmiot zamówienia
    • Przedmiotem zamówienia jest dostawa instrumentów muzycznych wraz z futerałami i akcesoriami. Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu muzycznego fabrycznie nowego, nie będącego przedmiotem ekspozycji, kompletnego,sprawnego i gotowego do pełnego użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.

    • Wspólny Słownik Zamówień CPV: 37.31.21.00-9 Trąbki, 37.31.23.00-1 Suzafony, 37.31.24.00-2 Saksofony, 37.31.41.00-3 Klarnety, 37.31.65.00-1 Bębny (instrument), 37.32.10.00-4 Akcesoria do instrumentów muzycznych, 37.32.17.00-1 Stojaki na instrumenty muzyczne lub nuty. Postępowanie znak RZP.271.1.2011. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ, zamieszczona na stronie BIP Zamawiającego http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl/ od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
    • Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty wariantowej.
    • Inwestycja jest dofinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Programu Współpracy transgranicznej „Litwa – Polska” 2007 – 2013 Fundusz Małych Projektów.
  2. Termin wykonania zamówienia: Wykonawca dostarczy sprzęt do Urzędu Miejskiego w Rajgrodzie, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród w godzinach pracy Urzędu, tj. w dni robocze pn-pt w godz. 7.00-15.00. w terminie 14 dni od podpisania umowy.
  3. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy, tj.:
      1. posiadają wiedzę i doświadczenie zapewniającą wykonanie zamówienia,
      2. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
      3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
    2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
      1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 5.1. SIWZ i art 22 ust. 1 ustawy.
      2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zapewniającego wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zamówień polegających na dostawie instrumentów muzycznych, o wartości minimum 60 000 zł brutto każde zamówienie.
    3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty:
      1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 2 do SIWZ,
      2. wykaz wykonanych dostaw, wg załącznika nr 5 do SIWZ, zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 5.2. lit. b SIWZ, z podaniem wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania prac i odbiorców,
      3. dokumenty potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie.
    4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Wykonawca załączy do oferty:
      1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy – wg załącznika nr 3 do SIWZ.
      2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    5. W celu wykazania, że oferowany sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca załączy do oferty wykaz oferowanego sprzętu – wg załącznika nr 6 do SIWZ, określający parametry oferowanego sprzętu.
    6. Jeżeli wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ust. ustawy, tj. jeżeli w celu potwierdzenie spełniania warunku posiadania doświadczenia i wiedzy załączył wykaz dostaw wykonanych przez podmiot trzeci, co jest równoznaczne z udziałem podmiotu trzeciego w realizacji części zamówienia:
      1. Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającymi, że będzie dysponował tymi zasobami, w szczególności przez załączenie do oferty należy pisemnego zobowiązania innego podmiotu do oddania do dyspozycji zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
      2. Wykonawca załączy do oferty dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia, dotyczące tych podmiotów.
      3. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dokumenty i oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
    7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4. lit. b - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin wystawienia stosuje się odpowiednio.
  4. Wadium - W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie - Jedynym kryterium oceny ofert jest cena ryczałtowa za wykonanie zamówienia.
  6. Miejsce i termin składania ofert. - Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Rajgrodzie, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród w Sekretariacie Urzędu do dnia 14.02.2011. do godz. 10.00. Urząd pracuje w dni robocze od pn. do pt. w godz. 7.00-15.00.
  7. Termin związania ofertą - 30 dni od upływu terminu składania ofert.
  8. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
  9. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
  10. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  11. Zamawiający nie zamierza udzielić zamówień uzupełniających.

Zamawiający może unieważnić postępowanie, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

Ogłoszenie o przetargu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 04.02.2011r. Numer ogłoszenia 17256-2011.

Rajgród, 04.02.2011r.

BURMISTRZ
/-/ Czesław Karpiński

Metryka strony

Udostępniający: Anna Bukowska

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Bukowska

Wprowadzający: Anna Bukowska

Data wprowadzenia: 2011-02-04

Data modyfikacji: 2011-04-20

Opublikował: Piotr Hubert Matysiewicz

Data publikacji: 2011-02-04