ZP.271.3.2019 Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Ogłoszenie nr 510131724-N-2019 z dnia 28-06-2019 r.
Gmina Rajgród: „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Rajgród”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowane jest ze środków PROW na lata 2014-2020 w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” dla operacji typu „Gospodarka wodno-ściekowa”.
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowane jest ze środków PROW na lata 2014-2020 w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” dla operacji typu „Gospodarka wodno-ściekowa”.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 528436-N-2019
Numer ogłoszenia: 528436-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540071451-N-2019
Numer ogłoszenia: 540071451-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Rajgród, Krajowy numer identyfikacyjny 45066974300000, ul. ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 86 272 19 40, e-mail anna.bukowska@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl, faks 86 272 19 41.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie było podzielone na części:
„Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Rajgród”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): ZP.271.3.2019
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia jest „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Rajgród”. Zadanie realizowane będzie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” i obejmuje m. in.: 1) Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwoleń na wykonanie robót poprzez złożenie zgłoszeń wraz z wymaganymi załącznikami stosownie do art. 29 ust.1 pkt 3 oraz art. 30 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) od Starosty Grajewskiego. 2) Dokonanie zgłoszeń stosownie do art. 152 ust.1 ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 799) do Burmistrza Rajgrodu. Roboty budowlane obejmują swoim zakresem dostawę, montaż i uruchomienie przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków (PBOŚ) spełniających wymogi normy PN-EN 12566-3+A2:2013 w ilości 71 szt., w miejscowościach zlokalizowanych na terenie Gminy Rajgród, w 71 lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego (pkt. 6.3.1 PFU), w tym: a) 25 szt. oczyszczalni obsługujących gospodarstwa domowe o liczbie 1 - 4 mieszkańców, b) 32 szt. oczyszczalni obsługujących gospodarstwa domowe o liczbie 5 - 6 mieszkańców, c) 11 szt. oczyszczalni obsługujących gospodarstwa domowe o liczbie 7 - 8 mieszkańców, d) 3 szt. oczyszczalni obsługujących gospodarstwa domowe o liczbie 9 - 10 mieszkańców, oraz pompowni ścieków surowego bądź oczyszczonego o ile będzie to niezbędne dla prawidłowej pracy. Wszystkie roboty powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz dokumentacją zgłoszeniową. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości i lokalizacji oczyszczalni z uwagi na czynniki zewnętrzne np. rezygnację niektórych Użytkowników z oczyszczalni lub skrajne niekorzystne uwarunkowania gruntowe wynikające z badań geologicznych i oceny projektowej. 3) Wykonanie przyłącza do instalacji kanalizacji sanitarnej z budynków mieszkalnych, oczyszczalni ścieków sanitarnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz odbiornik ścieku oczyszczonego. 4) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 5) Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej. 6) Przeprowadzenie indywidualnego szkolenia dla wszystkich 71 użytkowników wraz z przekazaniem szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji. 7) Przeprowadzenie prób końcowych i eksploatacyjnych (w tym rozruchu technologicznego) i pełnienie nadzoru nad próbami eksploatacyjnymi. W dokumentach przekazanych Zamawiającemu przed rozpoczęciem prób końcowych Wykonawca przedstawi szczegółowy program (m.in. zakres, przebieg, wymagania) dla prób końcowych i prób eksploatacyjnych PBOŚ. W dokumencie tym muszą zostać szczegółowo opisane wszystkie czynności niezbędne do wykonania, aby po zakończeniu prób końcowych PBOŚ mogła zostać uznana za działającą niezawodnie i zgodnie z umową. Wymagane jest by dokument przebiegu prób końcowych został pozytywnie zaopiniowany przez Zamawiającego. 8) Przedstawienie raportu po zakończeniu realizacji zadania, w którym zaprezentowane zostaną przez Wykonawcę wyniki w zakresie pozwalającym na stwierdzenie dotrzymania parametrów oczyszczenia ścieków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres zadań oraz ramowy sposób ich wykonania został szczegółowo określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz projekcie umowy, które stanową integralną część niniejszej SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45232421-9
Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 45000000-7, 45111200-0, 45232410-9, 45232423-3, 45255600-5, 45232400-6, 45231300-8, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 812950.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 5
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: EMKAN-PRO Krzysztof Murawski
Email wykonawcy: zarzad@grupa-emkan.pl Adres pocztowy: Pstrągi Gniewoty 6 Kod pocztowy: 18-300 Miejscowość: Zambrów Kraj/woj.: podlaskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 999928.50
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 999928.50 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1550000.32 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Metryka strony