ZP.271.3.2019 Zmiana treści SIWZ -11-04-2019

             Rajgród, 11 kwietnia 2019 r.

ZP.271.3.2019

                                                                                                                                                  - wszyscy wykonawcy –

                                                                                                                                   - strona internetowa Zamawiającego-

                       

 

 

                    ZMIANA TREŚCI SIWZ

 

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.), Zamawiający - Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, zmienia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest realizacja zadania pn.

 „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Rajgród”.

 w Rozdziale nr 7, w pkt 7.16 lit c) SIWZ przed zmianą jest:

Nie otwierać przed dniem 18.04.2019 r. do godz. 09:15

w Rozdziale nr 7, w pkt 7.16 lit c) SIWZ po zmianie jest:

Nie otwierać przed dniem 23.04.2019 r. do godz. 09:15

w Rozdziale nr 8, w pkt 8.1 SIWZ przed zmianą jest:

Ofertę wraz z dokumentami, o których mowa w pkt. 7.16 należy złożyć w terminie do dnia 18.04.2019 r. do godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego tj.:

Urząd Miejski w Rajgrodzie

Warszawska 32

19-206 Rajgród

w Sekretariacie Urzędu.

Urząd pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 15.00

w Rozdziale nr 8, w pkt 8.1 SIWZ po zmianie jest:

Ofertę wraz z dokumentami, o których mowa w pkt. 7.16 należy złożyć w terminie do dnia 23.04.2019 r. do godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego tj.:

Urząd Miejski w Rajgrodzie

Warszawska 32

19-206 Rajgród

w Sekretariacie Urzędu.

Urząd pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 15.00

w Rozdziale nr 8, w pkt 8.3 SIWZ przed zmianą jest:

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.04.2019 r. o godz. 09:15 w siedzibie:

Urząd Miejski w Rajgrodzie

Warszawska 32

19-206 Rajgród

sala konferencyjna

w Rozdziale nr 8, w pkt 8.3 SIWZ po zmianie jest:

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.04.2019 r. o godz. 09:15 w siedzibie:

Urząd Miejski w Rajgrodzie

Warszawska 32

19-206 Rajgród

sala konferencyjna

w Rozdziale nr 5, w pkt 5.1.2 SIWZ przed zmianą jest:

Raport z badań PBOŚ, zgodny z Normą PN-EN 12566-3+A2:2013.

 w Rozdziale nr 5, w pkt 5.1.2 SIWZ po zmianie jest:

Raport z badań PBOŚ wraz z kompletem załączników, takich jak np. (DTR) Dokumentacja Techniczno-Ruchowa, instrukcja montażu i eksploatacji, zgodny z Normą PN-EN 12566-3+A2:2013, wystawiony przez laboratorium notyfikowane lub opatrzony oświadczeniem producenta urządzeń, że ww. dokumenty są zgodne z dokumentami dostarczonymi z urządzeniami do badania skuteczności oczyszczania zgodnie z procedurami określonymi w normie PN EN 12566-3: +A2:2013.

 Załączniku nr 3 do SIWZ przed zmianą jest:

Załącznik nr 3 do SIWZ – formularz ofertowy

 

Wzór formularza ofertowego

DANE DOTYCZĄCE ZAMAWIAJĄCEGO:

Gmina Rajgród zwana dalej „Zamawiającym”
ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród
nr telefonu +48 86 272 19 40, nr faksu +48 86 272 19 41
Adres poczty elektronicznej: anna.drapczuk@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl,
Strona internetowa: http://www.umrajgrod.pl/

 

B. DANE WYKONAWCY/WYKONAWCÓW.

1[1]. Nazwa albo imię i nazwisko Wykonawcy:

............................................................................................................................................................................................................

............................................................................................................................................................................................................

Siedziba albo miejsce zamieszkania i adres Wykonawcy:

...........................................................................................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................................................................

NIP …………………………………..…….……..……………., REGON..........................................................................................

Dane teleadresowe na które należy przekazywać korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem:

·         adres korespondencyjny: ………………………………………………………………………………………………………..

·         numer faksu: ……………………………........numer telefonu: ………………………………………………...………........

·         e-mail: ………………………………………....................................................................................................................…..……

Osoba upoważniona do reprezentacji Wykonawcy/-ów i podpisująca ofertę:

.............................................................................................................................................................................................................

Osoba odpowiedzialna za kontakty z Zamawiającym:

..............................................................................................................................................................................................................

Czy wykonawca jest małym lub średnim przedsiębiorcą[2]?

 

TAK

NIE

(zaznacz właściwe)

C. OFEROWANY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

 

W związku z ogłoszeniem przetargu nieograniczonego pn.: „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Rajgród”


Oferuję/oferujemy wykonanie zamówienia zgodnie z zakresem prac zamieszczonym
w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ oraz szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zawartym w dokumentacji technicznej:

Lp.

Nazwa roboty/usługi

Cena jednostkowa netto

Stawka VAT

Ilość

Kwota VAT

Cena brutto

1.

Sporządzenie dokumentacji projektowej

 

 

1 kpl

 

 

2.

Budowa przyłącza do oczyszczalni

 

 

71 szt.

 

 

3.

Budowa oczyszczalni dla RLM 1-4

 

 

25 szt.

 

 

4.

Budowa oczyszczalni dla RLM 5-6

 

 

32 szt.

 

 

5.

Budowa oczyszczalni dla RLM 7-8

 

 

11 szt.

 

 

6.

Budowa oczyszczalni dla RLM 9 - 10

 

 

3 szt.

 

 

6.

Obsługa geodezyjna

 

 

71 kpl

 

 

Cena ofertowa razem:

 

........................ zł.

 

............................. zł.

 

 

1)     cena brutto słownie:................................................................................................................

 

2)    okres gwarancji:

 

……………………………………………………. miesięcy

 

D. OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE POSTANOWIEŃ TREŚCI SIWZ.

 

1.    Oświadczam/y, że powyższa cena zawiera wszystkie koszty, jakie ponosi Zamawiający
w przypadku wyboru niniejszej oferty na zasadach wynikających z umowy.

2.    Oświadczam/y, że zapoznałem/liśmy się z wymaganiami Zamawiającego, dotyczącymi przedmiotu zamówienia zamieszczonymi w SIWZ wraz z załącznikami i nie wnoszę/wnosimy do nich żadnych zastrzeżeń.

3.    Oświadczam/y, że uważam/y się za związanych niniejszą ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

4.    Oświadczam/y, że zrealizuję/emy zamówienie zgodnie z SIWZ i wzorem umowy.

5.    Wadium zostało wniesione w formie ...........................................................................................................................

Wadium należy zwrócić na nr konta: w banku: …………………………………………………...…………………….

                                                                         (jeżeli dotyczy)

6.     Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu[3].

7.    Oświadczam/y, że informacje i dokumenty zawarte w Ofercie na stronach od nr ........................do nr ......................... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzegamy, że nie mogą być one udostępniane. Informacje i dokumenty zawarte na pozostałych stronach Oferty są jawne.

(W przypadku utajnienia oferty Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w szczególności określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w art. 11 pkt. 4 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zgodnie z którym tajemnicę przedsiębiorstwa stanowi określona informacja, jeżeli spełnia łącznie 3 warunki:

1.   ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub jest to inna informacja mająca wartość gospodarczą,

2.   nie została ujawniona do wiadomości publicznej,

3.   podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności.)

 

8.    Zobowiązujemy się dotrzymać wskazanego terminu realizacji zamówienia.

9.    Pod groźbą odpowiedzialności karnej oświadczamy, iż wszystkie załączone do oferty dokumenty i złożone oświadczenia opisują stan faktyczny i prawny, aktualny na dzień składania ofert (art. 297 kk).

E. ZOBOWIĄZANIE W PRZYPADKU PRZYZNANIA ZAMÓWIENIA.

1)     Akceptuję proponowany przez Zamawiającego Projekt umowy, który zobowiązuję się podpisać w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.

2)     W przypadku wybrania mojej oferty, przed podpisaniem umowy wniosę zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10 % całkowitej ceny oferty brutto.

3)     Osobami uprawnionymi do merytorycznej współpracy i koordynacji w wykonywaniu zadania ze strony Wykonawcy są:

………………………………………………………………………………………………………………………………………

nr telefonu ………………….………………,    e-mail: ……………………………………………………………..……

F. PODWYKONAWSTWO.

Oświadczam/y, że zamierzam/y powierzyć podwykonawcom następujące części zamówienia[4]

Lp.

Część zamówienia

Wartość brutto (PLN) lub procentowy udział podwykonawstwa

Nazwa i adres podwykonawcy

1

 

 

 

1

 

 

 

2

 

 

 

RAZEM

 

 

 

 

…………………………………………

(miejscowość i data)

……………………………………………

(pieczęć i podpis Wykonawcy

lub Pełnomocnika)

 

 

 

 

Załączniku nr 3 do SIWZ  po zmianie jest:

Załącznik nr 3 do SIWZ – formularz ofertowy

 

Wzór formularza ofertowego

 DANE DOTYCZĄCE ZAMAWIAJĄCEGO:

Gmina Rajgród zwana dalej „Zamawiającym”
ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród
nr telefonu +48 86 272 19 40, nr faksu +48 86 272 19 41
Adres poczty elektronicznej: anna.drapczuk@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl,
Strona internetowa: http://www.umrajgrod.pl/

 

B. DANE WYKONAWCY/WYKONAWCÓW.

1[5]. Nazwa albo imię i nazwisko Wykonawcy:

............................................................................................................................................................................................................

............................................................................................................................................................................................................

Siedziba albo miejsce zamieszkania i adres Wykonawcy:

...........................................................................................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................................................................

NIP …………………………………..…….……..……………., REGON..........................................................................................

Dane teleadresowe na które należy przekazywać korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem:

·         adres korespondencyjny: ………………………………………………………………………………………………………..

·         numer faksu: ……………………………........numer telefonu: ………………………………………………...………........

·         e-mail: ………………………………………....................................................................................................................…..……

Osoba upoważniona do reprezentacji Wykonawcy/-ów i podpisująca ofertę:

.............................................................................................................................................................................................................

Osoba odpowiedzialna za kontakty z Zamawiającym:

..............................................................................................................................................................................................................

Czy wykonawca jest małym lub średnim przedsiębiorcą[6]?

 

TAK

NIE

(zaznacz właściwe)

C. OFEROWANY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

 

W związku z ogłoszeniem przetargu nieograniczonego pn.: „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Rajgród”


Oferuję/oferujemy wykonanie zamówienia zgodnie z zakresem prac zamieszczonym
w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ oraz szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zawartym w dokumentacji technicznej:

A.                 

Lp.

Nazwa roboty/usługi

Nazwa producenta ofertowanej oczyszczalni

Nazwa i typ oferowanej oczyszczalni

Cena jednostkowa netto

Stawka VAT

Ilość

Kwota VAT

Cena brutto

1.

Budowa przyłącza do oczyszczalni

 

 

 

 

71 szt.

 

 

2.

Budowa oczyszczalni dla RLM 1-4

 

 

 

 

25 szt.

 

 

3.

Budowa oczyszczalni dla RLM 5-6

 

 

 

 

32 szt.

 

 

4.

Budowa oczyszczalni dla RLM 7-8

 

 

 

 

11 szt.

 

 

5.

Budowa oczyszczalni dla RLM 9 - 10

 

 

 

 

3 szt.

 

 

Razem:

 

........................ zł.

 

............................. zł.

B.

Lp.

Nazwa roboty/usługi

Cena jednostkowa netto

Stawka VAT

Ilość

Kwota VAT

Cena brutto

1.

Sporządzenie dokumentacji projektowej

 

 

1 kpl

 

 

2.

Obsługa geodezyjna

 

 

71 kpl

 

 

Razem:

 

........................ zł.

 

............................. zł.

Razem cena ofertowa (A+B) 

 

 

 

 

 

3)     cena brutto słownie:................................................................................................................

 

4)    okres gwarancji:

 

……………………………………………………. miesięcy

 

D. OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE POSTANOWIEŃ TREŚCI SIWZ.

 

3.    Oświadczam/y, że powyższa cena zawiera wszystkie koszty, jakie ponosi Zamawiający
w przypadku wyboru niniejszej oferty na zasadach wynikających z umowy.

4.    Oświadczam/y, że zapoznałem/liśmy się z wymaganiami Zamawiającego, dotyczącymi przedmiotu zamówienia zamieszczonymi w SIWZ wraz z załącznikami i nie wnoszę/wnosimy do nich żadnych zastrzeżeń.

10.  Oświadczam/y, że uważam/y się za związanych niniejszą ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

11.  Oświadczam/y, że zrealizuję/emy zamówienie zgodnie z SIWZ i wzorem umowy.

12.  Wadium zostało wniesione w formie ...........................................................................................................................

Wadium należy zwrócić na nr konta: w banku: …………………………………………………...…………………….

                                                                         (jeżeli dotyczy)

13. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu[7].

14. Oświadczam/y, że informacje i dokumenty zawarte w Ofercie na stronach od nr ........................do nr ......................... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzegamy, że nie mogą być one udostępniane. Informacje i dokumenty zawarte na pozostałych stronach Oferty są jawne.

(W przypadku utajnienia oferty Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w szczególności określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w art. 11 pkt. 4 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zgodnie z którym tajemnicę przedsiębiorstwa stanowi określona informacja, jeżeli spełnia łącznie 3 warunki:

1.  ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub jest to inna informacja mająca wartość gospodarczą,

2.  nie została ujawniona do wiadomości publicznej,

3.   podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności.)

 

15.  Zobowiązujemy się dotrzymać wskazanego terminu realizacji zamówienia.

16.  Pod groźbą odpowiedzialności karnej oświadczamy, iż wszystkie załączone do oferty dokumenty i złożone oświadczenia opisują stan faktyczny i prawny, aktualny na dzień składania ofert (art. 297 kk).

E. ZOBOWIĄZANIE W PRZYPADKU PRZYZNANIA ZAMÓWIENIA.

4)  Akceptuję proponowany przez Zamawiającego Projekt umowy, który zobowiązuję się podpisać w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.

5)  W przypadku wybrania mojej oferty, przed podpisaniem umowy wniosę zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10 % całkowitej ceny oferty brutto.

6)  Osobami uprawnionymi do merytorycznej współpracy i koordynacji w wykonywaniu zadania ze strony Wykonawcy są:

………………………………………………………………………………………………………………………………………

nr telefonu ………………….………………,    e-mail: ……………………………………………………………..……

F. PODWYKONAWSTWO.

Oświadczam/y, że zamierzam/y powierzyć podwykonawcom następujące części zamówienia[8]

Lp.

Część zamówienia

Wartość brutto (PLN) lub procentowy udział podwykonawstwa

Nazwa i adres podwykonawcy

1

 

 

 

1

 

 

 

2

 

 

 

RAZEM

 

 

 

 

…………………………………………

(miejscowość i data)

……………………………………………

(pieczęć i podpis Wykonawcy

lub Pełnomocnika)

 

 

Załączniku nr 9 do SIWZ (PFU) w pkt 8.1.2.11, w ppkt. obliczenia powierzchni studni chłonnej przed zmianą jest:

Wyniki obliczeń co do długości drenaży i ilości studni chłonnych zostały zawarte w podsumowaniu tabelarycznym: "Zestawienie materiałów".

 Załączniku nr 9 do SIWZ (PFU) w pkt 8.1.2.11, w ppkt. obliczenia powierzchni studni chłonnej po zmianie jest:

Zapis błędny. Zostaje wykreślony z dokumentacji.

 

                                                                                                                        Z up. Burmistrza

                                                                                                                           Anna Drapczuk

                                                                                                               Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Rajgrodzie

Wytwarzający/odpowiadający: Urząd Miejski w Rajgrodzie

Data wytworzenia: 2019-04-11

Wprowadzający: Anna Liszewska

Data modyfikacji: 2019-04-11

Opublikował: Anna Liszewska

Data publikacji: 2019-04-11