ZP.271.1.2020 Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Ogłoszenie nr 510062548-N-2020 z dnia 09-04-2020 r.
Gmina Rajgród: Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Rajgród
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, w ramach Osi priorytetowej V Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.4. Strategie niskoemisyjne.
Nazwa projektu lub programu
Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, w ramach Osi priorytetowej V Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.4. Strategie niskoemisyjne.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 510198-N-2020
Numer ogłoszenia: 510198-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540024177-N-2020;540027682-N-2020;540030234-N-2020
Numer ogłoszenia: 540024177-N-2020;540027682-N-2020;540030234-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Rajgród, Krajowy numer identyfikacyjny 45066974300000, ul. ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 86 272 19 40, e-mail anna.drapczuk@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl, faks 86 272 19 41.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie było podzielone na części:
Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Rajgród
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): ZP.271.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ulicznego w mieście Rajgród. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi m.in.: a) Wykonanie dokumentacji wykonawczej modernizacji oświetlenia uwzględniającej klasy dróg i kategorie oświetlenia (zgodnie z załączonymi obliczeniami), zapewniającej osiągnięcie wymaganych normami parametrów (spełnienie wymagań określonych w normie oświetlenia drogowego PN-EN 13201:2016 lub równoważnego systemu odniesienia) wraz z uzgodnieniami i obliczeniami fotometrycznymi. b) demontaż 295 szt. istniejących opraw oświetleniowych, w tym przekazanie i rozliczenie opraw w uzgodnionym zakresie z Zamawiającym i PGE Dystrybucja S.A. RE Łomża, c) wymiana wysięgników do opraw oświetleniowych, d) montaż 295 opraw oświetleniowych LED: - drogowych o mocy maksymalnej 30 W - 3 sztuki, - drogowych o mocy maksymalnej 40 W - 173 sztuki, - drogowych o mocy maksymalnej 81 W - 57 sztuk, - parkowych o mocy maksymalnej 20 W - 62 sztuki, e) wymiana osprzętu elektrycznego, f) wymiana systemu sterowania oświetleniem (w zakres zadania wchodzi dostawa i instalacja 11 szt. szafek oświetleniowych wyposażonych w układ kompensacji mocy biernej, elementy systemu sterowania i zarządzania, ograniczniki przepięć oraz wyniesienie układów pomiarowych poza obszar stacji transformatorowych), g) wykonanie pomiarów końcowych: - skuteczności zerowania sterowników, - skuteczności ochrony p.por. obwodów oświetlenia ulicznego, - luminancji oświetlenia, h) wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją (numery słupów, numery stacji i szaf oświetleniowych, kierunki i nazwy obwodów), i) wykonanie protokołów pomiarów wymaganych parametrów, j) dostarczenie pomiarów współczynnika mocy dla każdej szafki oświetleniowej przed i po redukcji mocy w oprawach, potwierdzającej spełnienie wymagań związanych z nieprzekroczeniem ponadnormatywnej energii biernej. k) wykonanie powykonawczego audytu oświetlenia, potwierdzającego osiągnięcie wskaźników produktu wskazanych w pkt 2.1.2. l) dostawa - do nieodpłatnego korzystania - oprogramowania koniecznego do zmiany czasu oraz wielkości redukcji mocy opraw oświetleniowych wraz z niezbędnymi urządzeniami, m) w okresie gwarancji – obsługa systemu oraz ponoszenie kosztów z tym związanych, n) przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi oprogramowania dla osób wskazanych przez Zamawiającego, o) na miesiąc przed upływem terminu gwarancji udzielonej przez Wykonawcę - wykonywanie przeglądu gwarancyjnego, p) Jeżeli producent opraw, szaf, systemów lub innych urządzeń wchodzących w skład zamówienia wymaga - dla zachowania ważności gwarancji - wykonania montażu lub sprawdzenia montażu, lub wykonania przeglądów gwarancyjnych przez przedstawiciela producenta lub autoryzowanego przez producenta instalatora - Wykonawca swoim staraniem i na swój koszt zapewni udział takiej osoby w montażu i przeglądach. 3. W wyniku realizacji inwestycji powinny zostać osiągnięte następujące wskaźniki produktu: - szacowany roczny spadek emisji gazów cieplarnianych[tony równoważnika CO2] (CI 34), na poziomie 137,33 - ilość energii pierwotnej zaoszczędzonej w wyniku realizacji projektu (MWh/rok), na poziomie 516,29. 4. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar, przy czym przedmiar oraz dokumentacja projektowa i audyt stanowią dokumenty pomocnicze do wyceny oferty. Podstawą wyceny jest specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu karty katalogowe, deklaracje zgodności na znak CE, certyfikat ENEC oraz obliczenia fotometryczne proponowanych opraw oświetleniowych, dla potwierdzenia spełniania wymagań postawionych przez Zamawiającego oraz zgodności z normą PN-EN 13201.
II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45316110-9
Dodatkowe kody CPV: 45311200-2, 45311100-1, 71355200-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 563943.20
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: LUG LIGHT FACTORY Sp. z o.o.
Email wykonawcy: tenders@lug.com.pl Adres pocztowy: ul. Gorzowska 11 Kod pocztowy: 65-127 Miejscowość: Zielona Góra Kraj/woj.: lubuskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 493468.92
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 493468.92 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 565428.31 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 50% Wykonawca powierza podwykonawcy wykonanie prac instalacyjno-montażowych,kierowanie robotami, projekty, pomiary, obsługę logistyczną zadania.
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Z up. Burmistrza
/-/Anna Drapczuk
Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju
Metryka strony