Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branżach drogowej, sanitarne nad realizowaną w systemie „zaprojektuj i wybuduj” inwestycją pn. „Przebudowa drogi gminnej publicznej w Rajgrodzie”

Rajgród, 29 grudnia 2016 r.

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

Gmina Rajgród ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród informuje, że zostali wyłonieni inspektorzy nadzoru inwestorskiego nad realizowaną w systemie „zaprojektuj i wybuduj” inwestycją pn. „Przebudowa drogi gminnej publicznej w Rajgrodzie” w ramach operacji pn. „Przebudowa dróg gminnych publicznych w gminie Rajgród” współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

W odpowiedzi na zapytanie ofertowe z dnia 13.12.2016 r. o cenę sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad ww. inwestycją w branży drogowej i sanitarnej do Urzędu Miejskiego w Rajgrodzie wpłynęło 5 ofert.

CZĘŚĆ I

Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego nad ww. inwestycją w branży drogowej:

Nazwa i adres wykonawcy

Kryteria oceny ofert

Cena ofertowa brutto

Inne kryteria

Obsługa Inwestycji – Piotr Horosz

ul. Górna 117, 16-100 Sokółka

7 257,00 zł

_____________

WDI Obsługa Inwestycji Sp. z o.o.

ul. Prosta 7, 07-410 Ostrołęka

73 800,00 zł

_____________

CZĘŚĆ II

Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego nad ww. inwestycją w branży sanitarnej:

Nazwa i adres wykonawcy

Kryteria oceny ofert

Cena ofertowa brutto

Inne kryteria

Przedsiębiorstwo Usługowe „AD-BUD” R i P Popow s.c.

ul. Żelazna 9/54, 15-298 Białystok

9 840,00 zł

_____________

WDI Obsługa Inwestycji Sp. z o.o.

ul. Prosta 7, 07-410 Ostrołęka

43 050,00 zł

_____________

Oferta kompleksowa (w przypadku zlecenia temu samemu wykonawcy sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad ww. inwestycją w branży drogowej i sanitarnej)

Nazwa i adres wykonawcy

Kryteria oceny ofert

Cena ofertowa brutto

Inne kryteria

WDI Obsługa Inwestycji Sp. z o.o.

ul. Prosta 7, 07-410 Ostrołęka

116 850,00 zł

_____________

Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe LEF

ul. Zwierzyniecka 54F, 15-247 Białystok

34 440,00 zł

_____________

DROGOSFERA Marcin Sieńkowski

ul. Wrocławska 15, 16-400 Suwałki

39 000,00 zł

_____________

 

Najkorzystniejszą ofertę:

1)   na sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży drogowej: na kwotę  7 257,00 zł brutto, złożył Wykonawca Obsługa Inwestycji – Piotr Horosz, ul. Górna 117, 16-100 Sokółka,

2)   na sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej: na kwotę 9 840,00 zł brutto, złożył Wykonawca Przedsiębiorstwo Usługowe „AD-BUD” R i P Popow s.c., ul. Żelazna 9/54, 15-298 Białystok.

 

Przy wyborze najkorzystniejszych ofert Zamawiający wybrał te oferty, które zapewniły mu najtańsze zapewnienie nadzoru dla wszystkich branż - w zależności od układu cen mogły to być odrębne oferty na część I, II lub oferta kompleksowa.

 

W związku z powyższym w najbliższym czasie z ww. wykonawcami zostaną podpisane umowy.

Z up. Burmistrza

Anna Bukowska

Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju


Rajgród, 13 grudnia 2016 r.



ZAPYTANIE OFERTOWE

Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, zwraca się z zapytaniem o cenę pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizowaną w systemie „zaprojektuj i wybuduj” inwestycją pn. „Przebudowa drogi gminnej publicznej w Rajgrodzie”.

Inwestycja realizowana jest w ramach operacji pn. „Przebudowa dróg gminnych publicznych w gminie Rajgród” dofinansowanej ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

Do udzielenia niniejszego zamówienia nie stosuje się ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015r. poz. 2164, z późn. zm.) – na podstawie art. 4 pkt 8 ww. ustawy.

I. Opis przedmiotu zamówienia

  1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego w branżach drogowej i sanitarnej nad realizowaną w systemie „zaprojektuj i wybuduj” inwestycją pn. „Przebudowa drogi gminnej publicznej w Rajgrodzie”.

  2. Inwestycja objęta nadzorem polegała będzie na: zaprojektowaniu, uzyskaniu wymaganych decyzji administracyjnych, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i decyzji ZRID, wybudowaniu i oddaniu do użytkowania w stanie wolnym od wad i usterek drogi gminnej w Rajgrodzie o łącznej długości ok. 2200 m. Roboty budowlane Wykonawca zrealizuje na podstawie dokumentacji projektowej opracowywanej przez siebie na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) i wytycznych Gminy Rajgród, zweryfikowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres objętego nadzorem zadania określa program funkcjonalno-użytkowy i Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia do przetargu ZP.271.12.2016 (dostępne na stronie Zamawiającego pod adresem: http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl/ - zakładka Przetargi/2016/Zamówienia publiczne 2016.

  3. Zamówienie podzielone jest na części:

    1. pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży drogowej

    2. pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży sanitarnej

  4. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego pełnić będą funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), zgodnie z zakresem określonym w art. 25 i art. 26 ww. ustawy oraz przepisami wykonawczymi.

  5. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego będą wykonywać zlecony nadzór zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, z opisem technicznym, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej.

  6. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego realizując zadanie będą zobowiązani do:

    1. czynnego uczestnictwa w konsultowaniu wstępnej koncepcji i dokumentacji projektowej,

    2. reprezentowania Zamawiającego – Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, w szczególności z projektami budowlanymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, decyzjami, przepisami prawa, w tym m.in. przepisami techniczno-wykonawczymi, w zakresie BHP i normami oraz zasadami wiedzy technicznej;

    3. sprawdzania jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, kontroli i archiwizacji dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu;

    4. zatwierdzania materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy zawartej z wykonawcą robót i dokumentacją projektową, w tym również z projektami budowlanymi, projektami budowlanymi wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, dla wszystkich asortymentów robót;

    5. podejmowania decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów, prefabrykatów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy prawa, normy i wymagania sformułowane w umowie z wykonawcą robót, w dokumentacji projektowej, w tym w projektach budowlanych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót;

    6. sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,

    7. potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;

    8. dokonywaniu odbiorów częściowych robót zanikowych i ulegających zakryciu,

    9. sprawdzanie i zatwierdzanie operatu kolaudacyjnego przed odbiorem końcowym,

    10. uczestnictwa w odbiorze końcowym i ostatecznym inwestycji,

    11. wydawania kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych;

    12. żądania od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub decyzją ZRID;

    13. bieżącej kontroli ilości i terminowości wykonywanych robót. Podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji inwestycji;

    14. po rozpoczęciu robót budowlanych nadzorowania budowy z taką częstotliwością oraz w takich godzinach, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego, w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna, najpóźniej w następnym dniu od powiadomienia,

    15. kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót;

    16. informowania na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, o napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie (wczesne ostrzeganie, zwłaszcza w sprawach mogących wpłynąć na termin zakończenia robót);

    17. udziału w naradach koordynacyjnych budowy;

    18. udziału w przekazywaniu placu budowy;

    19. uczestnictwa w okresie gwarancji i rękojmi przy przeglądach gwarancyjnych na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenia usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, uczestnictwa w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji, bez dodatkowego wynagrodzenia.

    20. Wykonywanie innych czynności, przewidzianych dla inspektora nadzoru w umowie z wykonawca inwestycji.

  7. Koordynatorem czynności inspektorów nadzoru różnych branż jest inspektor nadzoru branży drogowej.

II. Warunki udziału w postępowaniu:

  1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:

    a) skierują do realizacji zamówienia osoby zdolne do wykonania zamówienia, tj.

    - osobę do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej (lub osobą posiadającą odpowiadające ww. uprawnieniom ważne uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych) - dotyczy oferty na część I i oferty kompleksowej

    - osobę do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub osobą posiadającą odpowiadające ww. uprawnieniom ważne uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych) - dotyczy oferty na część II i oferty kompleksowej

    b) posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:

    - co najmniej jednej usługi polegającej na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego w branży drogowej przy realizacji inwestycji polegającej na budowie/przebudowie drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego, o długości co najmniej 500 m - dotyczy oferty na część I i oferty kompleksowej

    - co najmniej jednej usługi polegającej na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej przy realizacji inwestycji polegającej na budowie/przebudowie drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego, o długości co najmniej 500 m - dotyczy oferty na część II i oferty kompleksowej

    2. Wykonawca udowodni spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez złożenie oświadczeń i wykazów zgodnie z treścią wskazaną w formularzu ofertowym.

          III. Warunki wykluczenia:

          Z postępowania o udzielnie zamówienia wyklucza się:

          1. wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.);

          2. wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:

            1. o którym mowa w art. 165a, art. 181-188, art. 189a, art. 218-221, art. 228-230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270-309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. poz. 553, z późn. zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176),

            2. o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny,

            3. skarbowe,

            4. o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769);

          3. wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 2;

          4. podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionym do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi
            w imieniu Zmawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wybory Wykonawcy, a Wykonawcą polegające w szczególności:

          - uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

          - posiadania co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

          - pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

          - pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,

          - pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnionej wątpliwości co do bezstronności tych osób.

          1. Wykonawców, którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu.

          Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia przez złożenia oświadczenia, zgodnie z treścią określoną w formularzu ofertowym.

          IV. Kryteria oceny oferty:

          1. Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie kryterium cena brutto – 100%. Przy wyborze najkorzystniejszych ofert Zamawiający wybierze te oferty, które zapewnią mu najtańsze zapewnienie nadzoru dla wszystkich branż - w zależności od układu cen mogą to być odrębne oferty na część I, II lub oferta kompleksowa.

          2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część lub dwie części, lub/i ofertę kompleksową, obowiązującą w przypadku zlecenie temu samemu wykonawcy zapewnienia nadzoru inwestorskiego w wszystkich 2 branżach.

          3. Cena ma być wyrażona w polskich złotych. Cena za wykonanie danej części zamówienia i cena kompleksowa jest ceną ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia, w tym koszty dojazdów oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia.

          4. Jeżeli na daną część nie zostanie złożona żadna oferta, Zamawiający dla pozostałej części wybierze ofertę najtańszą lub ponowi zapytanie na wszystkie branże.

          5. Cena za pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego jest stała i nie ulega zmianie w trakcie realizacji umowy, również w przypadku wydłużenia terminu wykonania zamówienia spowodowanego wydłużeniem terminu wykonania robót budowlanych, które będą przedmiotem pełnienia nadzoru.

          V. Termin realizacji zamówienia

          1. Od dnia podpisania umowy do czasu ostatecznego odbioru końcowego zadania (po upływie okresu gwarancji).

          2. Przewidywany czas realizacji inwestycji objętej nadzorem:

          • Etap I – sporządzenie dokumentacji i złożenie we właściwym organie kompletnego wniosku
            o wydanie decyzji ZRID – do dnia 30.06.2017r.,

          • Etap II – roboty budowlane – w terminie 4 miesięcy od dnia, w którym decyzja ZRID stała się ostateczna. Do terminu wykonania robót nie wlicza się okresów zimowych (od 15 grudnia do 15 marca).

          • Okres gwarancji - 7 lat od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót.

          VI. Miejsce i termin złożenia ofert

          1. Oferty, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, należy:

              • dostarczyć w wersji pisemnej do Urzędu Miejskiego w Rajgrodzie przy ul. Warszawskiej 32, 19-206 Rajgród w Sekretariacie Urzędu, pokój nr 11 na I piętrze budynku,

          lub

              • zeskanować i przesłać na adres e-mail: anna.drapczuk@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl, przy czym oferta wysłana drogą e-mail musi być niezwłocznie potwierdzona w formie pisemnej. Datą wpływu oferty jest data wpływu e-maila.

          2. Oferty należy składać do dnia 21.12 2016 r. do godz. 14:00.

          3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

          VII. Sposób przygotowania oferty

          1. Oferty należy złożyć wg wzoru formularza ofertowego stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania.

          2. Należy podać cenę ryczałtową za wykonanie części lub/i całości zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część lub dwie części, lub/i ofertę kompleksową, obowiązującą w przypadku zlecenie temu samemu wykonawcy zapewnienia nadzoru inwestorskiego w wszystkich 2 branżach. Cenę należy podać na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego.

          3. W treści oferty należy zawrzeć oświadczenia i wykazy, o których mowa w niniejszym zapytaniu, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.

          4. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.

          5. Zamawiający odrzuca ofertę:

          a) której treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego

          b) złożonej przez Wykonawcę niespełniającego warunków określonych w zapytaniu ofertowym.

          6. Okres związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania.

          IX. Informacje dodatkowe:

          1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

          1. unieważnienia postępowania bez podania przyczyny,

          2. nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny,

          3. pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania,

          4. wezwania Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających niższe ceny.

          2. Wszelkie zapytania należy kierować na adres: Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206

          Rajgród, pocztą elektroniczną e-mail: anna.drapczuk@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl bądź faksem 86 272 19 41.

          3. O terminie zawarcia umowy Wykonawca/y z najkorzystniejszą ofertą zostanie poinformowany telefonicznie lub mailowo.

          X. Załączniki do zapytania ofertowego

          Formularz ofertowy

          Z up. BURMISTRZA
          /-/ Anna Bukowska
          Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju

          Metryka strony

          Udostępniający: Gmina Rajgród

          Wytwarzający/odpowiadający: Łukasz Zaborowski

          Wprowadzający: Anna Drapczuk

          Data modyfikacji: 2016-12-29

          Opublikował: Anna Drapczuk

          Data publikacji: 2016-12-13