Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branżach drogowej i sanitarnej nad inwestycją "Przebudowa dróg gminnych w Rajgrodzie"

Rajgród, dnia 28 lutego 2018 r.

 

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

Gmina Rajgród ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród informuje, że zostali wyłonieni inspektorzy nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „Przebudowa dróg gminnych w Rajgrodzie”. W odpowiedzi na zapytanie ofertowe z dnia 13.02.2018  r.
o cenę sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad ww. inwestycją w branży drogowej i sanitarnej do Urzędu Miejskiego w Rajgrodzie wpłynęły następujące oferty:

CZĘŚĆ I

Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego nad ww. inwestycją w branży drogowej:

LP.

Nazwa

Cena netto

Cena brutto

1.

Obsługa Inwestycji – Piotr Horosz

ul. Marii Konopnickiej 62B

16-100 Sokółka

8 900,00

10 947,00

2.

Projekty i Budowy Grzegorz Czarniecki

ul. Śródmieście 3/54

16-300 Augustów

24 500,00

30 135,00

 

CZĘŚĆ II

Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego nad ww. inwestycją w branży sanitarnej:

LP.

Nazwa

Cena netto

Cena brutto

1.

Przedsiębiorstwo Usługowe
„AD-BUD” R i P Popow s.c.

ul. Żelazna 9/54

15-298 Białystok

 

13 000,00

15 990,00

2.

Projekty Nadzory Sanitarne

Bartosz Sowa

ul. Zachodnia 36/2

15-345 Białystok

7 350,00

9 040,50

3.

Projekty i Budowy Grzegorz Czarniecki

ul. Śródmieście 3/54

16-300 Augustów

10 000,00

12 300,00

 

Oferta kompleksowa (w przypadku zlecenia temu samemu wykonawcy sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad ww. inwestycją w branży drogowej i sanitarnej)

LP.

Nazwa

Cena netto

Cena brutto

1.

Projekty i Budowy Grzegorz Czarniecki

ul. Śródmieście 3/54

16-300 Augustów

34 500,00

42     435,00

 

  1. Na sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży drogowej najkorzystniejszą ofertę złożył Wykonawca Obsługa Inwestycji – Piotr Horosz, ul. Marii Konopnickiej 62 B, 16-100 Sokółka, na kwotę 10 947,00 zł brutto.
  2. Na sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej najkorzystniejszą ofertę złożył Wykonawca Projekty Nadzory Sanitarne Bartosz Sowa, ul. Zachodnia 36/2, 15-345 Białystok, na kwotę 9 040,50 zł brutto

Przy wyborze najkorzystniejszych ofert Zamawiający wybrał te oferty, które zapewniły mu najtańsze zapewnienie nadzoru dla wszystkich branż.

W związku z powyższym w najbliższym czasie z ww. wykonawcami zostaną podpisane umowy.

 

Z up. Burmistrza

/-/ Anna Drapczuk

Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju


Rajgród, 13 lutego 2018 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

          Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, zwraca się z zapytaniem o cenę pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „Przebudowa dróg gminnych w Rajgrodzie”.

Inwestycja realizowana jest w ramach zadania pn. „Przebudowa dróg gminnych w Rajgrodzie” dofinansowanej ze środków krajowych w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019.

Do udzielenia niniejszego zamówienia nie stosuje się ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579, z późn. zm.) – na podstawie art. 4 pkt 8 ww. ustawy.

I. Opis przedmiotu zamówienia

  1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego w branżach drogowej i sanitarnej nad inwestycją pn. „Przebudowa dróg gminnych w Rajgrodzie”.
  2. Inwestycja objęta nadzorem polegała będzie na: wybudowaniu i oddaniu do użytkowania w stanie wolnym od wad i usterek dróg gminnych w Rajgrodzie o łącznej długości
    1361 m. Roboty budowlane Wykonawca zrealizuje na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej i wymagań Zamawiającego. Szczegółowy zakres objętego nadzorem zadania określa dokumentacja projektowa oraz warunki przetargu na wykonanie robót (Informacje o przetargu nieograniczonym nr IU.I.271.3.2018 dostępne są na stronie Zamawiającego pod adresem: http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl/ - zakładka Przetargi/2018/Zamówienia publiczne 2018.
  3. Zamówienie podzielone jest na części:
    • pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży drogowej
    • pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży sanitarnej
  4. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego pełnić będą funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.), zgodnie z zakresem określonym w art. 25 i art. 26 ww. ustawy oraz przepisami wykonawczymi.
  5. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego będą wykonywać zlecony nadzór zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, z opisem technicznym, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej.
  6. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego realizując zadanie będą zobowiązani do:
    • reprezentowania Zamawiającego – Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, w szczególności z projektami budowlanymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, decyzjami, przepisami prawa, w tym m.in. przepisami techniczno-wykonawczymi, w zakresie BHP i normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
    • sprawdzania jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych
      i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, kontroli i archiwizacji dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu;
    • zatwierdzania materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy zawartej z wykonawcą robót i dokumentacją projektową,
      w tym z projektami budowlanymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, dla wszystkich asortymentów robót;
    • podejmowania decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów, prefabrykatów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu
      o przepisy prawa, normy i wymagania sformułowane w umowie z wykonawcą robót, w dokumentacji projektowej, w tym w projektach budowlanych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót;
    • sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
    • potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;
    • dokonywaniu odbiorów częściowych robót zanikowych i ulegających zakryciu,
    • sprawdzanie i zatwierdzanie operatu kolaudacyjnego przed odbiorem końcowym,
    • uczestnictwa w odbiorze końcowym i ostatecznym inwestycji,
    • wydawania kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych;
    • żądania od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową.
    • bieżącej kontroli ilości i terminowości wykonywanych robót. Podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji inwestycji;
    • po rozpoczęciu robót budowlanych nadzorowania budowy z taką częstotliwością oraz w takich godzinach, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego, w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna, najpóźniej w następnym dniu od powiadomienia,
    • kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót;
    • informowania na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, o napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie (wczesne ostrzeganie, zwłaszcza w sprawach mogących wpłynąć na termin zakończenia robót);
    • udziału w naradach koordynacyjnych budowy;
    • udziału w przekazywaniu placu budowy;
    • uczestnictwa w okresie gwarancji i rękojmi przy przeglądach gwarancyjnych na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenia usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, uczestnictwa w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji, bez dodatkowego wynagrodzenia.
    • Wykonywanie innych czynności, przewidzianych dla inspektora nadzoru w umowie z wykonawca inwestycji.
  7. Koordynatorem czynności inspektorów nadzoru różnych branż jest inspektor nadzoru branży drogowej.

II. Warunki udziału w postępowaniu:

  1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:

a) skierują do realizacji zamówienia osoby zdolne do wykonania zamówienia, tj;

  • osobę do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej (lub osobą posiadającą odpowiadające ww. uprawnieniom ważne uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych) - dotyczy oferty na część I i oferty kompleksowej;
  • osobę do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub osobą posiadającą odpowiadające ww. uprawnieniom ważne uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych) - dotyczy oferty na część II i oferty kompleksowej

b) posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:

  • co najmniej jednej usługi polegającej na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego w branży drogowej przy realizacji inwestycji polegającej na budowie/przebudowie drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego, o długości co najmniej 500 m - dotyczy oferty na część I i oferty kompleksowej
  • co najmniej jednej usługi polegającej na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej przy realizacji inwestycji polegającej na budowie/przebudowie drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego, o długości co najmniej 500 m - dotyczy oferty na część II i oferty kompleksowej
  1. Wykonawca udowodni spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez złożenie oświadczeń i wykazów zgodnie z treścią wskazaną w formularzu ofertowym.

III. Warunki wykluczenia:

Z postępowania o udzielnie zamówienia wyklucza się:

1. wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2017 r., poz. 1508, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 2344, z późn. zm.);

2. Wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:

  • o którym mowa w art. 165a, art. 181-188, art. 189a, art. 218-221, art. 228-230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270-309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. z 2017 r., poz. 2204, z późn. zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2017 r., poz. 1463),
  • o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny,
  • skarbowe,
  • o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2012 r., poz. 769);

3. wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 2;

4. podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionym do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi
w imieniu Zmawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wybory Wykonawcy, a Wykonawcą polegające w szczególności:

          - uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

          - posiadania co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

          - pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

          - pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,

          - pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnionej wątpliwości co do bezstronności tych osób.

  1. Wykonawców, którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia przez złożenia oświadczenia, zgodnie z treścią określoną w formularzu ofertowym.

IV. Kryteria oceny oferty:

  1. Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie kryterium cena brutto – 100%. Przy wyborze najkorzystniejszych ofert Zamawiający wybierze te oferty, które zapewnią mu najtańsze zapewnienie nadzoru dla wszystkich branż - w zależności od układu cen mogą to być odrębne oferty na część I, II lub oferta kompleksowa.
  2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część lub dwie części, lub/i ofertę kompleksową, obowiązującą w przypadku zlecenie temu samemu wykonawcy zapewnienia nadzoru inwestorskiego w 2 branżach.
  3. Cena ma być wyrażona w polskich złotych. Cena za wykonanie danej części zamówienia
    i cena kompleksowa jest ceną ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia, w tym koszty dojazdów oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia.
  4. Jeżeli na daną część nie zostanie złożona żadna oferta, Zamawiający dla pozostałej części wybierze ofertę najtańszą lub ponowi zapytanie na wszystkie branże.
  5. Cena za pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego jest stała i nie ulega zmianie w trakcie realizacji umowy, również w przypadku wydłużenia terminu wykonania zamówienia spowodowanego wydłużeniem terminu wykonania robót budowlanych, które będą przedmiotem pełnienia nadzoru.

V. Termin realizacji zamówienia

  1. Od dnia podpisania umowy do czasu ostatecznego odbioru zadania (po upływie okresu gwarancji).
  2. Przewidywany czas realizacji inwestycji objętej nadzorem:
  • roboty budowlane – zakończenie realizacji zadania do dnia 28 września 2018 r.
  • Okres gwarancji – zaproponowany przez Wykonawcę, który zostanie wyłoniony w trybie przetargu nieograniczonego.

VI. Miejsce i termin złożenia ofert

  1. Oferty, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, należy: dostarczyć w wersji pisemnej do Urzędu Miejskiego w Rajgrodzie przy ul. Warszawskiej 32, 19-206 Rajgród w Sekretariacie Urzędu, pokój nr 11 na I piętrze budynku,
  2. Oferty należy składać do dnia 27.02.2018 r. do godziny 1500.
  3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Sposób przygotowania oferty

  1. Oferty należy złożyć na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego zapytania.
  2. Należy podać cenę ryczałtową za wykonanie części lub/i całości zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część lub dwie części, lub/i ofertę kompleksową, obowiązującą w przypadku zlecenie temu samemu wykonawcy zapewnienia nadzoru inwestorskiego
    w 2 branżach. Cenę należy podać na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego.
  3. W treści oferty należy zawrzeć oświadczenia i wykazy, o których mowa w niniejszym zapytaniu, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
  4. Oferta musi być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do składania oświadczeń woli
    w imieniu wykonawcy.
  5. Zamawiający odrzuca ofertę:
    • której treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego
    • złożonej przez Wykonawcę niespełniającego warunków określonych w zapytaniu ofertowym,
    • Wykonawcy podlegającego wykluczeniu z postępowania.
  6. Okres związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.

IX. Informacje dodatkowe:

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
    1. unieważnienia postępowania bez podania przyczyny,
    2. nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny,
    3. pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania,
    4. wezwania Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających niższe ceny.
  2. Wszelkie zapytania należy kierować na adres: Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206
    Rajgród, pocztą elektroniczną e-mail: dorota.baginska@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl bądź faksem 86 272 19 41.
  3. O terminie zawarcia umowy Wykonawca/y z najkorzystniejszą ofertą zostanie/ą poinformowany/i telefonicznie lub mailowo.

X. Załączniki do zapytania ofertowego

Formularz ofertowy

 

 

 

 

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Rajgrodzie

Wytwarzający/odpowiadający: Dorota Bagińska

Data wytworzenia: 2018-02-13

Wprowadzający: Dorota Bagińska

Data modyfikacji: 2018-02-28

Opublikował: Dorota Bagińska

Data publikacji: 2018-02-13