Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej nad inwestycją pn. "Wykonanie placu zabaw dla Oddziału Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Rydzewie"

Dotyczy projektu nr WND-RPPD.08.06.00-20-0048/17 pn. „Wykonanie placu zabaw dla Oddziału Przedszkolne przy Szkole Podstawowej w Rydzewie” realizowanego w ramach umowy nr UDA-RPPD.08.06.00-20-0048/17-00 z dnia 10.01.2018 r.

 

Rajgród, dnia 26.02.2018 r.

 

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

 

Gmina Rajgród informuje, że wyłoniono wykonawcę inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Wykonanie placu zabaw dla Oddziału Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Rydzewie” Do dnia 23.02.2018 r. do tutejszego Urzędu wpłynęły 2 oferty. W dniu 26.02.2018 r. dokonano oceny złożonych ofert i wybrano ofertę najkorzystniejszą. Poniższa tabela przedstawia zestawienie złożonych ofert oraz przyznaną punktację:

 

Zestawienie złożonych ofert

Zestawienie punktów

Lp.

Nazwa

Cena brutto

Termin płatności

za kryterium „cena”

za kryterium „termin płatności”

Suma punktów

1.

Euroenergia

Mirosław Polens

ul. Konińska 2

16-400 Suwałki

9 400,00

30 dni

24,86

5

29,86

2.

URBP TOMDACH

Mgr Inż. Tomasz Sieredziński

ul. Księży Pijarów 1

19-230 Szczuczyn

2 460,00

60 dni

95

5

100

 

 

Wybrano ofertę nr 2 firmy URBP TOMDACH Mgr Inż. Tomasz Sieredziński, ul. Księży Pijarów 1, 19-230 Szczuczyn ze względu na uzyskaną największą liczbę punktów.

W związku z powyższym w najbliższym czasie z ww. Wykonawcą zostanie podpisana umowa.

 

Z up. Burmistrza

/-/ Anna Drapczuk

Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju

 


Dotyczy projektu nr WND-RPPD.08.06.00-20-0048/17 pn. „Wykonanie placu zabaw dla Oddziału Przedszkolne przy Szkole Podstawowej w Rydzewie” realizowanego w ramach umowy nr UDA-RPPD.08.06.00-20-0048/17-00 z dnia 10.01.2018 r.

 

Rajgród, 15 lutego 2018 r.

IF.041.2.2.2017

ZAPYTANIE OFERTOWE

          Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, zwraca się z zapytaniem o cenę pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Wykonanie placu zabaw dla Oddziału Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Rydzewie”.

Inwestycja dofinansowana z środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 (RPOWP 2014-2020) w ramach Osi VIII: Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, działanie 8.6.

Do udzielenia niniejszego zamówienia nie stosuje się ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579, z późn. zm.) – na podstawie art. 4 pkt. 8 ww. ustawy.

I. Opis przedmiotu zamówienia

  1. Wspólny słownik zamówień:

- 71247000-1– Nadzór nad robotami budowlanymi.

  1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej nad inwestycją pn. „Wykonanie placu zabaw dla Oddziału Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Rydzewie”, która swoim zakresem obejmuje m. in.: przygotowanie podłoża, zakup i montaż następujących elementów placu zabaw:

- Huśtawka podwójna z bocianim gniazdem – 1 szt.,

- Karuzela z trzema siedziskami – 1 szt.,

- Kiwak z czterema siedziskami – 1 szt.,

- Kiwak podwójny – 1 szt.,

- Zestaw z domkiem – 1 szt.,

- Linarium – 1 szt.,

- Ścianka wspinaczkowa – 1 szt.,

- Ławka z oparciem – 2 szt.,

- Kosz na śmieci z daszkiem – 1 szt.,

- Tablica informacyjna – 1 szt.

(Informacje o zapytaniu ofertowym nr IF.041.2.1.2017 wraz z dokumentacją projektową dostępne są na stronie Zamawiającego pod adresem: http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl/ - zakładka Zapytania ofertowe/2018.)

  1. Inspektor nadzoru inwestorskiego pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.), zgodnie z zakresem określonym w art. 25 i art. 26 ww. ustawy oraz przepisami wykonawczymi.
  2. Inspektor nadzoru inwestorskiego będzie wykonywać zlecony nadzór zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, z opisem technicznym, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej.
  3. Inspektor nadzoru inwestorskiego realizując zadanie będzie zobowiązany do:
    1. reprezentowania Zamawiającego – Inwestora na placu robót przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, w szczególności z projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przepisami prawa, w tym m.in. przepisami techniczno-wykonawczymi, w zakresie BHP i normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
    2. sprawdzania jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów, a w szczególności zapobiegania zastosowania elementów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, kontroli i archiwizacji dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu;
    3. zatwierdzania materiałów, technologii oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy zawartej z wykonawcą robót i dokumentacją projektową,
      w tym z projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, dla wszystkich asortymentów robót;
    4. podejmowania decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów, prefabrykatów, urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu
      o przepisy prawa, normy i wymagania sformułowane w umowie z wykonawcą robót, w dokumentacji projektowej, w tym w projekcie budowlano-wykonawczym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
    5. sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
    6. potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;
    7. uczestnictwa w odbiorze końcowym inwestycji,
    8. bieżącej kontroli ilości i terminowości wykonywanych robót. Podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji inwestycji;
    9. po rozpoczęciu robót nadzorowania budowy z taką częstotliwością oraz w takich godzinach, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego, w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna, najpóźniej w następnym dniu od powiadomienia,
    10. informowania na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, o napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie (wczesne ostrzeganie, zwłaszcza w sprawach mogących wpłynąć na termin zakończenia robót);
    11. udziału w naradach koordynacyjnych;
    12. uczestnictwa w okresie gwarancji i rękojmi przy przeglądach gwarancyjnych na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenia usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, uczestnictwa w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji, bez dodatkowego wynagrodzenia.

II. Warunki udziału w postępowaniu:

  1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
  1. skierują do realizacji zamówienia osobę zdolną do wykonania zamówienia, tj;
    • osobę do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami
      w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub osobą posiadającą odpowiadające ww. uprawnieniom ważne uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych).
  1. Wykonawca udowodni spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez złożenie oświadczeń i wykazów zgodnie z treścią wskazaną w formularzu ofertowym.

 

III. WARUNKI WYKLUCZENIA:

  1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
  2. Wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku
    w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidacje jego majątku w trybie art. 336 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r., poz. 233, z późn. zm.);
  3. Wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
  • o którym mowa w art. 165A, art. 181-188, art. 189A, art. 218-221, art. 228-230A, art. 250A, art. 258 lub art. 270-309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz. U. poz. 533, z późn. zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010r. ustawy o sporcie (Dz. U. z 2016 r., poz. 176),
  • o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny,
  • skarbowe,
  • o których mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzenia wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczy-pospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769);

4. Wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt. b;

5. Podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą polegające w szczególności:

  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  • posiada co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
  • pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.

6. Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia przez złożenie oświadczenia, zgodnie
z treścią określoną w formularzu ofertowym.

IV. Kryteria oceny oferty:

  1. Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
  • cena – 95 %,
  • termin płatności – 5 %.
  1. W kryterium „cena” oferty będą ocenianie zgodnie z formułą:

punkty oferty w kryterium "cena" = (najniższa cena brutto spośród badanych ofert / cena brutto badanej oferty) x 100 x 95%

  1. W kryterium „termin płatności” oferty będą oceniane w zależności od oferowanego terminu płatności za wykonanie usługi liczonego od dnia wystawienia rachunku/faktury (rachunek/faktura wystawiony zostanie po podpisaniu przez przedstawicieli Zamawiającego
    i Wykonawcy protokołu odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń), przy czym minimalny termin płatności to 14 dni, wg następujących zasad:
  2. a) jeżeli wykonawca zaoferuje termin płatności 14 dni – otrzyma 0 x 5% = 0 pkt
  3. b) jeżeli wykonawca zaoferuje termin płatności 21 dni – otrzyma 50 x 5% = 2,5 pkt
  4. c) jeżeli wykonawca zaoferuje termin płatności 30 dni i więcej – otrzyma 100 x 5% = 5
  5. Jeżeli wykonawca w ofercie poda termin płatności w innych jednostkach niż dni
    (np. 4 tygodnie) lub jako inne terminy (np. 28 dni), do obliczenia punktów termin płatności zostanie przeliczony na dni i zaokrąglony do pełnych terminów wymienionych w pkt. a-c w dół (np. za termin płatności 28 dni wykonawca otrzyma 2,5 pkt.). W umowie zostanie wpisany termin płatności zgodnie z ofertą Wykonawcy.
  6. Ostateczna ilość punktów przyznanych ofercie będzie sumą punktów oferty we wszystkich kryteriach. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta oferta ważna, która uzyska największą łączną liczbę punktów.
  7. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wybierze tę ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Jeżeli dwie lub więcej ofert uzyska tę samą liczbę punktów, Zamawiający wybiera ofertę tańszą. Jeżeli dwie lub więcej ofert uzyska tę samą liczbę punktów przy takiej samej cenie ofertowej, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenie oferty dodatkowej z zastrzeżeniem, że cena oferty dodatkowej nie może być wyższa niż cena oferty podstawowej.
  8. Cena ma być wyrażona w polskich złotych. Cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia, w tym koszty dojazdów oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia.
  9. Cena za pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego jest stała i nie ulega zmianie w trakcie realizacji umowy, również w przypadku wydłużenia terminu wykonania zamówienia spowodowanego wydłużeniem terminu wykonania robót, które będą przedmiotem pełnienia nadzoru.

V. Termin realizacji zamówienia

  1. Od dnia podpisania umowy do czasu końcowego odbioru zadania.
  2. Przewidywany czas realizacji inwestycji objętej nadzorem: 29 czerwca 2018 r.

VI. Miejsce i termin złożenia ofert

  1. Oferty, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, należy: dostarczyć w wersji papierowej do Urzędu Miejskiego w Rajgrodzie przy ul. Warszawskiej 32, 19-206 Rajgród w Sekretariacie Urzędu, pokój nr 11 na I piętrze budynku,
  2. Oferty należy składać do dnia 23.02.2018 r. do godziny 1500.
  3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

VII. PRZESŁANKI ODRZUCENIA OFERTY

  1. Oferta podlega odrzuceniu w przypadku gdy:
  2. a) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
  3. b) została złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu,
  4. c) została złożona przez podmiot polegający wykluczeniu z postępowania,
  5. d) została złożona po terminie składania ofert w zapytaniu ofertowym.

VIII. Sposób przygotowania oferty

  1. Oferty należy złożyć na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego zapytania.
  2. Należy podać cenę ryczałtową za wykonanie zamówienia. Cenę należy podać na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego.
  3. W treści oferty należy zawrzeć oświadczenia i wykazy, o których mowa w niniejszym zapytaniu, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
  4. Do oferty należy załączyć kopię uprawnień wskazanej osoby.
  5. Oferta musi być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
  6. Okres związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.

 

IX. WARUNKI ZMIANY UMOWY

  1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
  2. Nie jest zmianą umowy wymagającej formy pisemnej:
  1. wyznaczenie innych osób do kontaktu w sprawach realizacji umowy niż wskazane
    w umowie.
  2. utrata mocy lub zmiany aktów prawnych przywołanych w umowie. W każdym takim przypadku Wykonawca ma obowiązek stosowania się do obowiązujących aktów prawa.

3. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy, jeżeli wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania zrealizowanej części umowy.

4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy
w przypadkach rażącego nienależytego wykonania umowy przez Wykonawcę, w szczególności mogącego wpłynąć na jakość i terminowość wykonania robót.

5. W przypadku odstąpienia od umowy skutki odstąpienia nastąpią na przyszłość - od dnia skutecznego złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy i nie dotyczą takich postanowień umownych jak prawo żądania odszkodowania za nienależyte wykonanie umowy.

6. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca ma prawo skierować do wykonania zamówienia inną osobę, niż wskazana w ofercie pod warunkiem, że osoba ta spełnia wymagania Zamawiającego określone w niniejszym zapytaniu.

X. Informacje dodatkowe:

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
  1. unieważnienia postępowania bez podania przyczyny,
  2. nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert jeżeli złożone oferty przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na nadzór inwestorski,
  3. pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania,
  4. wezwania Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających niższe ceny.

2. Wszelkie zapytania należy kierować na adres: Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206
Rajgród, pocztą elektroniczną e-mail: baginska@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl bądź faksem 86 272 19 41.

3. O terminie zawarcia umowy Wykonawca/y z najkorzystniejszą ofertą zostanie/ą poinformowany/i telefonicznie lub mailowo.

XI. Załączniki do zapytania ofertowego

Formularz ofertowy

 

 

 

Z up. Burmistrza

/-/Anna Drapczuk

Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Rajgrodzie

Wytwarzający/odpowiadający: Dorota Bagińska

Data wytworzenia: 2018-02-15

Wprowadzający: Dorota Bagińska

Data modyfikacji: 2018-02-26

Opublikował: Dorota Bagińska

Data publikacji: 2018-02-15