Wykonanie placu zabaw dla Oddziału Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Rydzewie

Dotyczy projektu nr WND-RPPD.08.06.00-20-0048/17 pn. „Wykonanie placu zabaw dla Oddziału Przedszkolne przy Szkole Podstawowej
w Rydzewie” realizowanego w ramach umowy nr UDA-RPPD.08.06.00-20-0048/17-00 z dnia 10.01.2018 r.

 

Rajgród, dnia 26.02.2018 r.

 

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

 Gmina Rajgród informuje, że wyłoniono wykonawcę zadania pn. „Wykonanie placu zabaw dla Oddziału Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Rydzewie”. Do dnia 23.02.2018 r. do tutejszego Urzędu wpłynęło
8 ofert. W dniu 26.02.2018 r. dokonano oceny złożonych ofert i wybrano ofertę najkorzystniejszą. Poniższa tabela przedstawia zestawienie złożonych ofert oraz przyznaną punktację:

 

Zestawienie złożonych ofert

Zestawienie punktów

Lp.

Nazwa

Cena brutto

Okres gwarancji

za kryterium „cena”

za kryterium „okres gwarancji”

Suma punktów

1.

ABIES Kuczyńscy S.C.

Miecze 26

19-206 Rajgród

97 814,94

49 miesięcy

50,21

20

70,21

2.

Zakład Kształtowania Terenów Zielonych Dol-ek

Kazimierz Doleciński

ul. Sióstr Służebniczek 17

33-100 Tarnów

71 340,00

50 miesięcy

68,84

20

88,84

3.

„ROYAL PLAY Łukasz Piotrowski”

ul. Przedszkolna 4 lok. 30

07-320 Małkinia Górna

61 391,00

49 miesięcy

80

20

100

4.

„OSTROVIA” Marek Trwoga

Ostrów Północny 49

16-113 Szudziałowo

79 592,56

49 miesięcy

61,71

20

81,71

5.

WERAN Sp. z o.o.

ul. Nowodworska 12/9

54-433 Wrocław

94 710,00

49 miesięcy

51,86

20

71,86

6.

APIS POLSKA SP. Z O.O.

ul. Kolaniki 19

37-500 Jarosław

70 417,50

49 miesięcy

69,75

20

89,75

7.

NOVUM Sp. z o.o. sp. k.

ul. Bolesława Chrobrego 1

12-100 Szczytno

73 877,04

49 miesięcy

66,48

20

86,48

8.

SATERNUS DISTRIBUTION Sp. z o.o. sp. k.

ul. Nowa 32

41-500 Chorzów

87 375,51

49 miesięcy

56,21

20

76,21

Wybrano ofertę nr 3 firmy „ROYAL PLAY Łukasz Piotrowski”, ul. Przedszkolna 4 lok. 30, 07-320 Małkinia Górna ze względu na uzyskaną największą liczbę punktów.

W związku z powyższym w najbliższym czasie z ww. Wykonawcą zostanie podpisana umowa.

 

 

Z up. Burmistrza

/-/ Anna Drapczuk

Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju

 


Dotyczy projektu nr WND-RPPD.08.06.00-20-0048/17 pn. „Wykonanie placu zabaw dla Oddziału Przedszkolne przy Szkole Podstawowej w Rydzewie” realizowanego w ramach umowy nr UDA-RPPD.08.06.00-20-0048/17-00 z dnia 10.01.2018 r.

 

Rajgród, dnia 19 lutego 2018 r.

 

 IF.041.2.1.2017

 

ZMIANA ZAPYTANIA OFERTOWEGO

 

Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród informuje, że do zapytania  ofertowego nr IF.041.2.1.2017 z dnia 8 lutego 2018 r. na realizację zadania pn. „Wykonanie placu zabaw dla Oddziału Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Rydzewie” dodaje załączniki w postaci koncepcji zagospodarowania terenu i rozmieszczenia urządzeń zabawowych (rys. 1, rys. 2).

Wprowadzona zmiana nie wiąże się z wydłużeniem terminu składania ofert. Zapisy zapytania ofertowego pozostają bez zmian.

 

Z up. Burmistrza

/-/ Anna Drapczuk

Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju


Dotyczy projektu nr WND-RPPD.08.06.00-20-0048/17 pn. „Wykonanie placu zabaw dla Oddziału Przedszkolne przy Szkole Podstawowej w Rydzewie” realizowanego w ramach umowy nr UDA-RPPD.08.06.00-20-0048/17-00 z dnia 10.01.2018 r.

 

Rajgród, dn. 08.02.2018 r.

IF.041.2.1.2017

ZAPYTANIE OFERTOWE

Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, woj. podlaskie, zaprasza do składania ofert na realizację zadania pn. „Wykonanie placu zabaw dla Oddziału Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Rydzewie”.

Niniejsze zamówienie będzie udzielone bez zastosowania ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015r. poz. 2164, z późn. zm.) – na podstawie art. 4 pkt 8 ww. ustawy.

1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1.1. Wspólny słownik zamówień:

- 45.11.27.20-8 – roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych,

- 45.11.27.23-9 – roboty w zakresie kształtowania placów zabaw,

- 37.53.52.00-9 – wyposażenie placów zabaw.

1.2. Przedmiotem zamówienia jest realizację zadania pn. „Wykonanie placu zabaw dla Oddziału Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Rydzewie”

- Miejsce inwestycji: działki nr ewid. 29 w miejscowości Rydzewo, gmina Rajgród.

1.3. W zakres zamówienia wchodzi:

a) przygotowanie podłoża,

b) zakup i montaż następujących elementów:

- Huśtawka podwójna z bocianim gniazdem – 1 szt.,

- Karuzela z trzema siedziskami – 1 szt.,

- Kiwak z czterema siedziskami – 1 szt.,

- Kiwak podwójny – 1 szt.,

- Zestaw z domkiem – 1 szt.,

- Linarium – 1 szt.,

- Ścianka wspinaczkowa – 1 szt.,

- Ławka z oparciem – 2 szt.,

- Kosz na śmieci z daszkiem – 1 szt.,

- Tablica informacyjna – 1 szt.

1.4.  Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określają: projekt budowlano-wykonawczy, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar – załączone do niniejszego zapytania, przy czym przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy. Podstawą wyceny jest dokumentacja projektowa.

1.5.   Wszystkie urządzenia muszą posiadać: certyfikaty oraz świadectwa jakości, deklarację właściwości użytkowych, kartę techniczną urządzenia, instrukcje użytkowania.

1.6. Karta techniczna powinna zawierać minimum: opis urządzenia uwzględniający jego wymiary, dane materiałowo-konstrukcyjne, sposób montażu, wymiary strefy bezpieczeństwa, instrukcję obsługi itd. Zamawiający będzie oceniał urządzenia na podstawie kart technicznych dołączonych do oferty i zastrzega sobie możliwość odrzucenia oferty jeżeli zaproponowane urządzenia nie będą spełniały jego wymogów.

1.7. Wymagania dotyczące urządzeń zabawowych:  urządzenia montowane na stałe w gruncie. Elementy metalowe ocynkowane, malowane farbą odporną na warunki atmosferyczne. Elementy ruchome ograniczone elementami pochłaniającymi siłę (amortyzujące wibroizolujące). Siedziska i oparcia wykonane z płyty HDPE antypoślizgowej i odpornej na warunki atmosferyczne. Śruby mocujące zabezpieczone zaślepkami (maskownicami). Urządzenia zabawowe muszą spełniać wymogi  Norm PN-EN 1176:2009.

1.8. Na urządzeniu zabawowym należy nanieść w sposób trwały instrukcję użytkowania oraz umieścić trwałą tabliczkę znamionową (wyklucza się stosowanie nalepek)

1.9. Kolorystykę urządzeń należy uzgodnić z Zamawiającym.

1.10. Okres gwarancji udzielony na urządzenia nie może być krótszy niż 36 miesięcy. Po stronie Wykonawcy jest wykonanie okresowych kontroli technicznych w okresie gwarancji. Okresowa kontrola odbywać się będzie raz w roku w miesiącu kwietniu/maju. Wykonawca ma obowiązek sporządzić protokół z kontroli i przekazać go Zamawiającemu.

1.11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcami, którzy złożyli oferty.

2. NAZWY WŁASNE, ZNAKI TOWAROWE I KRYTERIA RóWNOWAŻNOŚCI

2.1. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy własne lub znaki towarowe, należy je traktować wyłącznie jako przykład, który dokładnie odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia. Zamawiający jednocześnie zwraca uwagę, że użycie w dokumentacji nazw własnych lub znaków towarowych do opisu szczegółowego zakresu przedmiotu zamówienia:

 -  ma tylko i wyłącznie ułatwić Oferentom / Wykonawcom odczytanie przedmiotowej dokumentacji pod kątem funkcjonalności oczekiwanych rozwiązań;

 - nie ma celu ograniczenia konkurencji przez narzucanie lub sugerowanie konkretnych rozwiązań.

2.2. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi – pod warunkiem, że oferowane rozwiązanie posiada parametry jakościowe co najmniej takie same lub lepsze jak rozwiązanie opisane przez Zamawiającego za pomocą nazw własnych lub znaków towarowych.

2.3. W przypadku oferowania sprzętu równoważnego – wykazanie jego równoważności spoczywa na Oferencie, który jest zobowiązany do udowodnienia, że ten sprzęt w równoważnym stopniu spełnia wymagania opisane w opisie przedmiotu zamówienia. Tym samym oferując rozwiązania równoważne w odniesieniu do danej pozycji opisanej w opisie przedmiotu zamówienia Oferent składając ofertę jest zobligowany do:

 -  przedłożenia stosownej dokumentacji dopuszczającej towar do obrotu i użytkowania, tj. atesty, certyfikaty oraz specyfikację techniczną sprzętu;

 - oznaczenia cech charakterystycznych danego sprzętu (np. przez podkreślenie innym kolorem lub przez użycie pogrubionej czcionki) potwierdzających zgodność oferowanego równoważnego sprzętu ze sprzętem opisanym przez Zamawiającego.

2.4. W odniesieniu do wszystkich przewidzianych do montażu elementów oraz do stref ich funkcjonowania Zamawiający dopuszcza różnicę w ich wymiarach z tolerancją +/- 10% od wymiaru podanego dla danego elementu w projekcie budowlano-wykonawczym, z zastrzeżeniem, że różnica ta nie może powodować utraty funkcjonalności danego elementu oraz nie burzy estetyki wizualizacji.

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

3.1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:

a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na zasadach określonych w pkt. 8 niniejszego zapytania.

b) posiadają doświadczenie w wykonaniu co najmniej 2 usług polegających na dostawie i montażu minimum 5 urządzeń zabawowych – każda usługa.

3.2. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych na formularzu ofertowym:

- oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania,

- wykazu wykonanych usług,

- dołączonych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usługi (referencje),

- kart technicznych oferowanych urządzeń.

  1. KRYTERIUM OCENY OFERT

a) Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:

            - cena – 80 %,

            - okres gwarancji – 20 %;

b) W kryterium „cena” oferty będą ocenianie zgodnie z formułą:

 punkty oferty w kryterium "cena" = najniższa cena brutto spośród badanych ofert / cena brutto badanej oferty x 100 x 80%;

c) W kryterium „okres gwarancji” oferty będą oceniane w zależności od oferowanego okresu gwarancji liczonego od dnia odbioru robót, wg następujących zasad:

  - jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji 36 miesięcy – otrzyma 0 x 20% = 0 pkt.

  - jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji od 37 do 48 miesięcy  – otrzyma 50 x 20% = 10 pkt.

  - jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji 49 miesięcy i więcej – otrzyma 100 x 20% = 20 pkt.

    Zamawiający wymaga okresu gwarancji min. 36 miesięcy.

d) Jeżeli wykonawca w ofercie poda okres gwarancji w innych jednostkach niż miesiące (np.1096 dni) lub jako inne terminy (np. 159 tygodni), do obliczenia punktów termin płatności zostanie przeliczony na miesiące i zaokrąglony do pełnych terminów wymienionych w pkt a-c w dół (np. za okres gwarancji 1096 dni wykonawca otrzyma 0 pkt.). W umowie zostanie wpisany okres gwarancji zgodnie z ofertą Wykonawcy.

e) Ostateczna ilość punktów przyznanych ofercie będzie sumą punktów oferty we wszystkich kryteriach. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta oferta ważna, która uzyska największą łączną liczbę punktów.

f) Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą tę ofertę, która uzyskała najwyższą liczbę punktów. Jeżeli dwie lub więcej ofert uzyska tę samą liczbę punktów, Zamawiający wybiera ofertę tańszą. Jeżeli dwie lub więcej ofert uzyska tę samą liczbę punktów przy takiej samej cenie ofertowej, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenie oferty dodatkowej z zastrzeżeniem, że cena oferty dodatkowej nie może być wyższa niż cena oferty podstawowej.

g) Cena ma być wyrażona w polskich złotych. Cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową
i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia, w tym koszty dojazdów oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia, podatek VAT oraz wykonywanie okresowych kontroli technicznych w okresie gwarancji.

h) Cena za wykonanie zadania jest stała i nie może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy.

  1. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

a) Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Rajgrodzie przy ul. Warszawskiej 32, 19-206 Rajgród w Sekretariacie Urzędu, pokój nr 11 na I piętrze budynku, osobiście, kurierem, za pośrednictwem poczty.

b) Termin składania ofert upływa dnia 23 lutego 2018 r. (decyduje data wpływu do Urzędu).

Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym, stanowiący załącznik do niniejszego zapytania.

  1. PRZESŁANKI ODRZUCENIA OFERTY

6.1.      Oferta podlega odrzuceniu w przypadku gdy:

a) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,

b) została złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu,

c) została złożona przez podmiot polegający wykluczeniu z postępowania,

d) została złożona po terminie składania ofert w zapytaniu ofertowym.

  1. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

a) Należy podać cenę ryczałtową za wykonanie zamówienia.

b) Cenę ofertową należy podać na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania, podpisanym przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

c) Oferta powinna zawierać pełną nazwę i adres Wykonawcy oraz datę sporządzenia oferty oraz wykazy i oświadczenia, o których mowa w pkt. 3.2 niniejszego zapytania, referencje potwierdzające należyte wykonanie usługi oraz karty techniczne i certyfikaty urządzeń.

  1. WARUNKI WYKLUCZENIA

8.1. Z postępowania o udzielnie zamówienia wyklucza się:

a) wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U.
z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.);

b) wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:

- o którym mowa w art. 165a, art. 181-188, art. 189a, art. 218-221, art. 228-230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270-309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. poz. 553, z późn. zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176),

- o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny,

- skarbowe,

- o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769);

c) wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt. b);

d) podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionym do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi
w imieniu Zmawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wybory Wykonawcy, a Wykonawcą polegające w szczególności:

- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

- posiadania co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,

- pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnionej wątpliwości co do bezstronności tych osób.

8.2. Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia przez złożenia oświadczenia, zgodnie
z treścią określoną w formularzu ofertowym.

  1. WARUNKI ZMIANY UMOWY

9.1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

9.2. Nie jest zmianą umowy wymagającej formy pisemnej:

a) wyznaczenie innych osób do kontaktu w sprawach realizacji umowy niż wskazane
w umowie.

b) utrata mocy lub zmiany aktów prawnych przywołanych w umowie. W każdym takim przypadku Wykonawca ma obowiązek stosowania się do obowiązujących aktów prawa.

9.3.    Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy w przypadku, gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność.

9.4.    Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy, jeżeli wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania zrealizowanej części umowy.

9.5.   Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy w przypadkach rażącego nienależytego wykonania umowy przez Wykonawcę, w szczególności mogącego wpłynąć na jakość i terminowość wykonania robót.

9.6.    W przypadku, gdy Wykonawca nie rozpoczął wykonywania zamówienia pomimo pisemnego wezwania Zamawiającego lub przerwał prace i nie podejmuje ich mimo pisemnego wezwania Zamawiającego, lub pozostaje w zwłoce z realizacją przedmiotu umowy,
 a z okoliczności wynika, że zagrożone jest wykonanie zamówienia w terminie określonym w umowie.

9.7.    W przypadku odstąpienia od umowy skutki odstąpienia nastąpią na przyszłość - od dnia skutecznego złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy i nie dotyczą takich postanowień umownych jak kary umowne, gwarancje, prawo żądania odszkodowania za nienależyte wykonanie umowy.

9.8.   Wykonawca udziela rękojmi i gwarancji jakości w zakresie określonym w umowie na część zobowiązania wykonaną przed odstąpieniem od umowy.

9.9.   Rozliczenie za wykonany zakres prac nastąpi na podstawie obustronnie uzgodnionych kosztorysów powykonawczych określających koszt wykonanego zakresu zamówienia oraz protokołu odbioru prac przerwanych. Koszt sporządzenia inwentaryzacji i kosztorysów obciąża tę stronę, z której przyczyny wystąpiło odstąpienie.

9.10.  Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za usługi wykonane do dnia odstąpienia, pomniejszone o roszczenia Zamawiającego z tytułu kar umownych oraz ewentualne roszczenia o obniżenie ceny na podstawie rękojmi lub inne roszczenia odszkodowawcze.

  1. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Zadanie należy wykonać do 29 czerwca 2018 r.

  1. INFORMACJE DODATKOWE

1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru żadnej oferty.

4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli kwota najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację niniejszego zamówienia.

5. Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela: Dorota Bagińska, tel. 86 272 19 56, e-mail: dorota.baginska@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl

 

  1. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO

1. Formularz ofertowy,

2. Projekt budowlano-wykonawczy,

3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,

4. Przedmiar robót.


Z UP. BURMISTRZA

Anna Drapczuk

Kierownik Referatu

Inwestycji i Rozwoju

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Rajgrodzie

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Drapczuk

Data wytworzenia: 2018-02-08

Wprowadzający: Dorota Bagińska

Data modyfikacji: 2018-02-26

Opublikował: Dorota Bagińska

Data publikacji: 2018-02-08