Modernizacja oświetlenia ulicznego

Rajgród, dnia 5 września 2017 r.

 

 

Unieważnienie zapytania ofertowego

 

            Gmina Rajgród informuje, że postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego z dnia 23.08.2017 r., dotyczące wykonania kompletnej dokumentacji technicznej i aplikacyjnej dla inwestycji pn. „Modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Rajgród”, polegającej na dostawie i wymianie opraw oświetlenia ulicznego na oprawy led. zostało w dniu 05.09.2017 r. unieważnione.

           

Zamawiający zamierza ogłosić ponowne postępowanie na to zadanie, zgodnie z wytycznymi Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 (RPOWP 2014-2020) w ramach Osi V: Gospodarka niskoemisyjna, działanie 5.4 Strategie Niskoemisyjne Poddziałanie 5.4.1 Strategie niskoemisyjne z wyłączeniem BOF.

 

Z up. Burmistrza

/-/ Anna Bukowska
Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju

 

 


Rajgród, 23.08.2017 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

          Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, zwraca się z zapytaniem o przesłanie oferty na wykonanie kompletnej dokumentacji technicznej i aplikacyjnej dla inwestycji pn. „Modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Rajgród”, polegającej na dostawie i wymianie opraw oświetlenia ulicznego na oprawy led.

Do udzielenia niniejszego zamówienia nie stosuje się ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015r. poz. 2164, z późn. zm.) – na podstawie art. 4 pkt 8 ww. ustawy.

  1. Opis przedmiotu zamówienia
  2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:

 - dokumentacji technicznej wraz z wszelkimi uzgodnieniami i pozwoleniami wymaganymi do złożenia wniosku w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 (RPOWP 2014-2020) w ramach Osi V: Gospodarka niskoemisyjna, działanie 5.4 Strategie Niskoemisyjne Poddziałanie 5.4.1 Strategie niskoemisyjne z wyłączeniem BOF https://rpo.wrotapodlasia.pl/pl/jak_skorzystac_z_programu/zobacz_ogloszenia_i_wyniki_na_1/poddzialanie-541.html

-studium wykonalności wraz z audytami energetycznymi zgodnie regulaminem naboru wniosku w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 (RPOWP 2014-2020) w ramach Osi V: Gospodarka niskoemisyjna, działanie 5.4 Strategie Niskoemisyjne Poddziałanie 5.4.1 Strategie niskoemisyjne z wyłączeniem BOF https://rpo.wrotapodlasia.pl/pl/jak_skorzystac_z_programu/zobacz_ogloszenia_i_wyniki_na_1/poddzialanie-541.html

- przygotowanie wniosku aplikacyjnego zgodnie z regulaminem naboru wniosków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 (RPOWP 2014-2020) w ramach Osi V: Gospodarka niskoemisyjna, działanie 5.4 Strategie Niskoemisyjne Poddziałanie 5.4.1 Strategie niskoemisyjne z wyłączeniem BOF https://rpo.wrotapodlasia.pl/pl/jak_skorzystac_z_programu/zobacz_ogloszenia_i_wyniki_na_1/poddzialanie-541.html, w tym złożenie wniosku przez generator, przygotowanie wniosku i załączników w wersji papierowej w wymaganej liczbie egzemplarzy i dostarczenie do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego.

 

  1. Opis projektu
    • Zakres zamówienia obejmuje modernizację oświetlenia ulicznego w miejscowości Rajgród na nowoczesne typu LED, przy drogach gminnych, powiatowych i drodze krajowej. Z zakresu zamówienia wyklucza się teren objęty przebudową drogi w Rajgrodzie na ul. Wawra, Giełguda, Trojdena, częściowo ul. Stanki.

W opracowaniu należy ująć:

  • Oprawy oświetleniowe
  • Skrzynki sterujące SON (typy współpracujących z szafką reduktorów mocy, rodzaj obudowy, ocena stanu technicznego)
  • Układy pomiarowe
  • Infrastrukturę sieci oświetlenia
  • Sterowanie siecią oświetleniową
    • Projekt techniczny modernizacji systemu oświetlenia ulicznego rozumianego jako wymiana starych opraw rtęciowych i sodowych na oprawy z wybranego wariantu wynikającego z audytu wraz z osprzętem z naniesioną numeracją słupów i mocami zastosowania opraw, zawierający:
  • Dobór opraw oświetlenia ulicznego zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 13201,
  • Zestawienie mocy obwodów w celu inwentaryzacji istniejących zabezpieczeń,
  • Propozycje sterowania oświetleniem ulicznym – topologia i harmonogramy świecenia wraz z analizą oszczędności,
  • Schematy kreskowe sieci oświetlenia z naniesiona numeracją słupów i mocami opraw zastosowanych do modernizacji oświetlenia,
  • Obliczenia fotometryczne dla każdej sytuacji oświetleniowej,
  • Informację zawartą w projekcie dotyczącą BIOZ,
  • Zestawienie montażowe zawierające wszystkie niezbędne elementy modernizacji oświetlenia, będące podstawą do wykonania kosztorysów inwestorskich,
  • Kosztorys inwestorski i przedmiar robót,
  • Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
  • Warunki płatności

Zamawiający przewiduje płatność częściową:

- za dokumentację techniczną – po dostarczeniu kompletnej dokumentacji technicznej w terminie 14 dni od dnia wystawienia faktury,

- za audyty i dokumentację aplikacyjną – po uzyskaniu informacji od Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego o pozytywnym wyniku oceny formalnej złożonego wniosku o dofinansowanie inwestycji w ramach działania 5.4.1. Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
  2. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
    1. skierują do realizacji zamówienia osoby zdolne do wykonania zamówienia, tj.:
  • osobę posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub osobą posiadającą odpowiadające ww. uprawnieniom ważne uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych).
    1. posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:

-  co najmniej jednego zamówienia polegającego na wykonaniu dokumentacji technicznej dla inwestycji obejmującej modernizację oświetlenia ulicznego.

- co najmniej jednego zamówienia polegającego na wykonaniu studium wykonalności/analizy wykonalności wraz z częścią finansową.

  1. Wykonawca udowodni spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez złożenie oświadczeń i wykazów zgodnie z treścią wskazaną w formularzu ofertowym oraz załączy referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zadań wykazanych w wykazie.
  2. Kryteria oceny ofert
    1. Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie kryterium cena ofertowa brutto – 100%.
    2. W formularzu ofertowym należy:

 

  1. podać cenę ryczałtową za wykonanie dokumentacji technicznej wraz z przedmiarem i kosztorysemi innymi niezbędnymi dokumentami do złożenia wniosku na dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 (RPOWP 2014-2020) w ramach Osi V: Gospodarka niskoemisyjna, działanie 5.4 Strategie Niskoemisyjne Poddziałanie 5.4.1 Strategie niskoemisyjne z wyłączeniem BOF https://rpo.wrotapodlasia.pl/pl/jak_skorzystac_z_programu/zobacz_ogloszenia_i_wyniki_na_1/poddzialanie-541.html
  2. podać cenę ryczałtową za wykonanie studium wykonalności/biznes planu, modelu finansowego/arkuszy kalkulacyjnych, obliczeń redukcji CO2 powstałej w wyniku realizacji projektu i innych wymaganych załączniki do wniosku, które zostaną wymienione w dokumentacji konkursowej.
  3. Podać cenę ryczałtową za przygotowanie wniosku aplikacyjnego.
  4. Należy podać cenę łączną z pozycje a), b), c), która stanowi cenę ofertową.
  5. Należy podać ceny netto, ceny brutto i wartość podatku VAT. Ceny należy podać w PLN.
  6. Cena łączna brutto jest ceną ofertową, która zostanie uwzględniona przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
  7. Ceny są cenami ryczałtowymi i obejmują wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia, w tym koszty dojazdów oraz materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia.

III.          Miejsce i termin złożenia ofert

  1. Oferty, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, należy:
  • dostarczyć w wersji pisemnej do Urzędu Miejskiego w Rajgrodzie przy ul. Warszawskiej 32, 19-206 Rajgród w Sekretariacie Urzędu, pokój nr 11 na I piętrze budynku,

lub

  • zeskanować i przesłać na adres e-mail: baginska@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl, przy czym oferta wysłana drogą e-mail musi być niezwłocznie potwierdzona w formie pisemnej. Datą wpływu oferty jest data wpływu e-maila.
  1. Oferty należy składać do dnia 30.08.2017 r. (środa).
  2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Sposób przygotowania oferty
    1. Oferty należy złożyć wg wzoru formularza ofertowego stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania.
    2. Należy podać ceny za wykonanie zamówienia, w sposób opisany w części II zapytania.
  4. W treści oferty należy zawrzeć oświadczenia i wykazy, o których mowa w niniejszym zapytaniu, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
  5. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
  6. Zamawiający odrzuca ofertę:
    1. której treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego
    2. złożonej przez Wykonawcę niespełniającego warunków określonych w zapytaniu ofertowym.
  7. Okres związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania
  8. Warunki wykluczenia
  9. Z postępowania o udzielnie zamówienia wyklucza się:
    1. wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo
      upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.);
    2. wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
  • o którym mowa w art. 165a, art. 181-188, art. 189a, art. 218-221, art. 228-230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270-309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. poz. 553, z późn. zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176),
  • o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. -
    Kodeks karny,
  • skarbowe,
  • o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769);
    1. wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt b);
    2. podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionym do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zmawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wybory Wykonawcy, a Wykonawcą polegające w szczególności:
  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  • posiadania co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego  stopnia  lub  powinowactwa  drugiego  stopnia  w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
  • pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnionej wątpliwości co do bezstronności tych osób.
    1. Wykonawców, którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu.
    2. Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia przez złożenia oświadczenia, zgodnie z treścią określoną w formularzu ofertowym.
    3. Termin realizacji zamówienia
  1. Dostarczenie dokumentacji technicznej, przedmiarów, kosztorysów – do 20.09.2017 r.

 

  1. Dostarczenie dokumentów aplikacyjnych:
    • Wniosek o dofinansowanie
    • Studium wykonalności/biznes plan
    • Model Finansowy/arkusze kalkulacyjne
    • Obliczenie redukcji CO2 powstałej w wyniku realizacji projektu
    • Inne wymagane załączniki do wniosku, które zostaną wymienione w dokumentacji konkursowej

- 29.09.2017 r.

VII.        Informacje dodatkowe:

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
    1. niepodpisania umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
  2. Wszelkie zapytania należy kierować na adres: Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, pocztą elektroniczną e-mail: baginska@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl, bądź faksem 86 272 19 41.
  3. O terminie zawarcia umowy Wykonawca z najkorzystniejszą ofertą zostanie poinformowany telefonicznie lub mailowo. Podpisanie umowy nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w najszybszym możliwym terminie.

VIII.       Załączniki do zapytania ofertowego

Formularz ofertowy.

 

 

Z up. Burmistrza

Anna Bukowska

Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Rajgrodzie

Wytwarzający/odpowiadający: Dorota Bagińska

Data wytworzenia: 2017-08-23

Wprowadzający: Dorota Bagińska

Data modyfikacji: 2017-09-05

Opublikował: Dorota Bagińska

Data publikacji: 2017-08-23