Rewitalizacja części nadbrzeża Jeziora Rajgrodzkiego w mieście Rajgród


19 września 2017 r. - unieważnienie zapytania ofertowego

Zapytanie zostało ogłoszone ponownie na stronie internetowej modułu Przetargi prowadzonego przez Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego:

http://przetargi.wrotapodlasia.pl/pl/zamowienia/urzad_miejski_w_rajgrodzie/wykonanie-inwestycji-rewitalizacja-czesci-nadbrzeza-jeziora-rajgrodzkiego-w-miescie-rajgrod-.html

 


Rajgród, 07.09.2017 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, zwraca się z zapytaniem cenę wykonania inwestycji pn. „Rewitalizacja części nadbrzeża Jeziora Rajgrodzkiego w mieście Rajgród”.

Inwestycja realizowana będzie w ramach projektu pn.”Rewitalizacja części nadbrzeża Jeziora Rajgrodzkiego w mieście Rajgród”. Zadania przewidziane jest do dofinansowania ze środków zewnętrznych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 (RPOWP 2014-2020) w ramach Osi VIII: Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, działanie 8.6 Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego.

Do udzielenia niniejszego zamówienia nie stosuje się ustawy z 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579) – na podstawie art. 4 pkt 8 ww. ustawy.

I. Opis przedmiotu zamówienia

  1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu nadbrzeża Jeziora Rajgrodzkiego. Zagospodarowanie dotyczy zmian związanych z rozbiórką istniejącego i wykonaniem nowego chodnika i schodów, poszerzenia chodnika z montażem obiektów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, stojak rowerowy), rozbudowy istniejącej linii energetycznej w zakresie oświetlenia parkowego, wykonanie 5 placyków utwardzonych pod stół do gry w piłkarzyki i 4 zestawy do gry w szachy i chińczyka oraz dostawa i montaż stołu do gry w piłkarzyki i zestawów do gry w szachy i chińczyka. Dokładna lokalizacja placyków zostanie ustalona na etapie wykonania zamówienia i zmieści się w obszarze inwestycji ustalonym w decyzji Burmistrza Rajgrodu o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego znak PP.6733.3.2017 z dnia 22.03.2017 r. - załącznik nr 2 do zapytania.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8-Przygotowanie terenu pod budowę, 45233222-1 – roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania, 45112711-2 – roboty w zakresie kształtowania parków, 45231400-9 – roboty budowlane w zakresie linii energetycznych, 45232210-7 – roboty budowlane w zakresie linii napowietrznych, 45316110-9 – instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego.
  3. Uzyskanie zgody na zajęcia pasa drogowego drogi powiatowej (ul.1-go Maja), przygotowanie danych do wystąpienia z wnioskiem o umieszczenie urządzenia w pasie drogowym i poniesienie opłat z tym związanych – jeżeli będzie wymagane,
  4. Poinformowanie PGE o terminie rozpoczęcia i zakończenia robót oraz udział w odbiorze robót związanych z wykonaniem oświetlenia parkowego.
  5. Po zakończeniu inwestycji Wykonawca wykona i dostarczy geodezyjną inwentaryzację powykonawczą oraz poniesie koszty z tym związane.
  6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił min. 2 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane i zamontowane urządzenia.
  7. Termin wykonania zamówienia: 30 listopada 2017 r.
  8. Zamawiający powoła inspektorów nadzoru do zarządzania i nadzoru nad inwestycją.

 

II. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

  1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
    1. posiadają doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, polegające na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia polegającego na urządzeniu terenów przestrzeni publicznej: chodników, skwerów, placów, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania, nazwy podmiotu na rzecz którego roboty były wykonane.
  2. Wykonawca udowodni spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez złożenie oświadczeń i wykazów zgodnie z treścią wskazaną w formularzu ofertowym oraz załączenie kopii referencji lub innych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie wykazanych robót.

III. Kryteria oceny ofert

1. Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:

- cena – 95 %,

- termin gwarancji – 5 %.

2. W kryterium „cena” oferty będą ocenianie zgodnie z formułą:

punkty oferty w kryterium "cena" =

najniższa cena brutto spośród badanych ofert

 x 100 x 95%

cena brutto badanej oferty

3. W kryterium „termin gwarancji” oferty będą oceniane w zależności od oferowanego terminu gwarancji, przy czym minimalny termin gwarancji to 2 lata, wg następujących zasad:

a) jeżeli wykonawca zaoferuje termin gwarancji 2 lata – otrzyma 0 x 5% = 0 pkt

b) jeżeli wykonawca zaoferuje termin gwarancji 3 lata – otrzyma 50 x 5% = 2,5 pkt

c) jeżeli wykonawca zaoferuje termin gwarancji 4 lata i więcej – otrzyma 100 x 5% = 5 pkt.

4. Jeżeli wykonawca w ofercie poda termin gwarancji w innych jednostkach niż lata (np. 38 miesięcy), do obliczenia punktów termin gwarancji zostanie przeliczony na lata i zaokrąglony do pełnych terminów wymienionych w pkt a-c w dół (np. za termin gwarancji 38 miesięcy wykonawca otrzyma 2,5 pkt.). W umowie zostanie wpisany termin gwarancji zgodnie z ofertą Wykonawcy.

5. Ostateczna ilość punktów przyznanych ofercie będzie sumą punktów oferty we wszystkich kryteriach. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta oferta ważna, która uzyska największą łączną liczbę punktów.

6. Przy wyborze najkorzystniejszych ofert Zamawiający wybierze te oferty, które uzyskają najwyższą liczbę punktów. Jeżeli dwie lub więcej ofert uzyska tę samą liczbę punktów, Zamawiający wybiera ofertę tańszą. Jeżeli dwie lub więcej ofert uzyska tę samą liczbę punktów przy takiej samej cenie ofertowej, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenie oferty dodatkowej z zastrzeżeniem, że cena oferty dodatkowej nie może być wyższa niż cena oferty podstawowej.

7. Cena ma być wyrażona w polskich złotych. Cena za wykonanie danej części zamówienia jest ceną ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia, w tym koszty dojazdów oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia oraz podatek VAT.

IV. Miejsce i termin złożenia ofert

  1. Oferty, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, należy:
    • dostarczyć w wersji pisemnej do Urzędu Miejskiego w Rajgrodzie przy ul. Warszawskiej 32, 19-206 Rajgród w Sekretariacie Urzędu, pokój nr 11 na I piętrze budynku,

lub

  • zeskanować i przesłać na adres e-mail: gabriela.wysocka@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl, przy czym oferta wysłana drogą e-mail musi być niezwłocznie potwierdzona w formie pisemnej. Datą wpływu oferty jest data wpływu e-maila.
  1. Oferty należy składać do dnia: 22.09.2017 r. do godziny 15.00.
  2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

V. Sposób przygotowania oferty

  1. Oferty należy złożyć wg wzoru formularza ofertowego stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania.
  2. Należy podać ceny za wykonanie elementów zamówienia, w sposób wskazany w formularzu ofertowym. Cena łączna brutto stanowi cenę ofertową.
  3. W treści oferty należy zawrzeć oświadczenia i wykazy, o których mowa w niniejszym zapytaniu, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
  4. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
  5. Zamawiający odrzuca ofertę:
    1. której treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego
    2. złożoną przez Wykonawcę niespełniającego warunków określonych w zapytaniu ofertowym.
  6. Okres związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania
  7. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.

VI. Warunki wykluczenia

Z postępowania o udzielnie zamówienia wyklucza się:

  1. wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.);
  2. wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
    • o którym mowa w art. 165a, art. 181-188, art. 189a, art. 218-221, art. 228-230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270-309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. poz. 553, z późn. zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176),
    • o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny,
    • skarbowe,
    • o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769);
  3. wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt b);
  4. podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionym do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zmawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wybory Wykonawcy, a Wykonawcą polegające w szczególności:
    • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
    • posiadania co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
    • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
    • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
    • pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnionej wątpliwości co do bezstronności tych osób;
  5. Wykonawców, którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  6. Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia przez złożenia oświadczenia, zgodnie z treścią określoną w formularzu ofertowym.

VII. WARUNKI ISTOTNYCH ZMIAN UMOWY

  1. Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy w następujących przypadkach:
    1. zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym,o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
      • zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego
      • zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
      • wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
    2. zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
      • konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
      • wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
    3. wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
      • na podstawie postanowień umownych, o których mowa w lit. a),
      • w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
      • w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców,
    4. zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 5 225 000 euro w przypadku zamówień na roboty budowlane lub 209 000 euro w przypadku zamówień na dostawy i usługi, i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane, jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
  2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Nie jest zmianą umowy wymagającej formy pisemnej:
  • wyznaczenie innych osób do kontaktu w sprawach realizacji umowy niż wskazane w umowie,
  • utrata mocy lub zmiany aktów prawnych przywołanych w umowie. W każdym takim przypadku Wykonawca ma obowiązek stosowania się do obowiązujących aktów prawa.
  1. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy, jeżeli Wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania zrealizowanej części umowy.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy w przypadkach rażącego nienależytego wykonywania umowy, w szczególności mogącego wpłynąć na jakość wykonania robót.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy skutki odstąpienia nastąpią na przyszłość - od dnia skutecznego złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy i nie dotyczą takich postanowień umownych jak gwarancja i prawo żądania odszkodowania za nienależyte wykonanie umowy.

VIII. Informacje dodatkowe:

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: unieważnienia postępowania lub niepodpisania umowy z wykonawcą, jeżeli środki zewnętrzne, z których Zamawiający zamierzał sfinansować inwestycję, nie zostały mu przyznane.
  2. Wszelkie zapytania należy kierować na adres: Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, pocztą elektroniczną e-mail: gabriela.wysocka@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl, bądź faksem 86 272 19 41.
  3. O terminie zawarcia umowy Wykonawca z najkorzystniejszą ofertą zostanie poinformowany telefonicznie lub mailowo. Podpisanie umowy nastąpi w siedzibie Zamawiającego.

IX. Załączniki do zapytania ofertowego

  1. Przedmiar robót – branża drogowa (chodnik, schody, ławki, kosze, stojak na rowery).
  2. Przedmiar robót – branża elektryczna (oświetlenie parkowe).
  3. Przedmiar robót – place pod stoły do gry w szachy i piłkarzyki.
  4. Specyfikacja techniczna – branża drogowa branża drogowa (chodnik, schody, ławki, kosze, stojak na rowery).
  5. Specyfikacja techniczna – oświetlenie parkowe branża elektryczna (oświetlenie parkowe).
  6. Opis techniczny place pod stoły do gry w szachy i piłkarzyki
  7. Opis techniczny – stoły do gry w szachy i piłkarzyki
  8. Formularz ofertowy.

 

 

 

                                                                                                                      z up. Burmistrza

/-/ Anna Bukowska

Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju

 

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Rajgrodzie

Wytwarzający/odpowiadający: Gabriela Bieniewska-Wysocka

Data wytworzenia: 2017-09-07

Wprowadzający: Anna Bukowska

Data modyfikacji: 2017-09-20

Opublikował: Anna Bukowska

Data publikacji: 2017-09-07