Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy śeiwtlic wiejskich w Ciszewie i Pieńczykowie

Rajgród, dnia 23 marca 2017 r.

IF.7011.3.2017

Unieważnienie zapytania ofertowego

Gmina Rajgród informuje, że postepowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego z dnia 10.03.2017 r., znak IF.7011.3.2017 dotyczące wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla świetlic wiejskich w Pieńczykowie i Ciszewie zostało w dniu 23.03.2017 r. unieważnone.

Zamawiający zamierza ogłosić ponownie postępowanie na to zadanie.

Z up. Burmistrza

/-/ Anna Bukowska

Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju


Rajgród, dn. 10.03.2017 r.

IF.7011.3.2016

ZAPYTANIE OFERTOWE

Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, woj. podlaskie, zaprasza do składania ofert na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla świetlic wiejskich.
Niniejsze zamówienie będzie udzielone bez zastosowania ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015r. poz. 2164, z późn. zm.) – na podstawie art. 4 pkt 8 ww. ustawy.

1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla następujących inwestycji:

a) Część I „ Budowa budynku w Ciszewie z przeznaczeniem na świetlicę wiejską wraz z niezbędną infrastrukturą”

  • Miejsce inwestycji: działki nr ewid. 168/2 w miejscowości Ciszewo, gmina Rajgród.
  • Układ funkcjonalny budynku: sala, toaleta, pomieszczenie kuchenne, poczekalnia dla osób korzystających z komunikacji publicznej z oddzielnym wejściem z zewnątrz.
  • Przybliżona powierzchnia użytkowa budynku – ok. 50-60 m2.
  • Budynek parterowy z poddaszem nieużytkowym, bez podpiwniczenia.
  • Bryła budynku w kształcie prostokąta. Dach dwuspadowy.
  • Należy zaprojektować niezbędną infrastrukturę tj. przyłącze wodociągowe, przyłącze energetyczne, zbiornik bezodpływowy.
  • Planowany system ogrzewania – do ustalenia na etapie projektowania.
  • Dostępność komunikacyjna – istniejący zjazd z drogi powiatowej.

b) Część II „Budowa świetlicy wiejskiej w Pieńczykowie wraz z niezbędną ogólnodostępną infrastrukturą turystyczną i wypoczynkową”

  • Miejsce inwestycji: działka nr ewid. 244 w miejscowości Pieńczykowo, gmina Rajgród.
  • Obecnie na działce nr 244 usytuowany jest budynek, który będzie rozebrany.
  • Układ funkcjonalny budynku: sala, toaleta, pomieszczenie kuchenne, poczekalnia dla osób korzystających z komunikacji publicznej z oddzielnym wejściem z zewnątrz, magazynek.
  • Przybliżona powierzchnia użytkowa budynku – ok. 70 m2.
  • Budynek parterowy z poddaszem nieużytkowym, bez podpiwniczenia.
  • Bryła budynku w kształcie prostokąta. Dach dwuspadowy.
  • Należy zaprojektować niezbędną infrastrukturę tj. przyłącze wodociągowe, przyłącze energetyczne, zbiornik bezodpływowy.
  • Planowany system ogrzewania – do ustalenia na etapie projektowania.
  • Dostępność komunikacyjna – istniejące zjazdy z drogi gminnej i powiatowej.
  • Projekt zagospodarowania terenu oraz elementy małej architektury,
  • Budynek oraz elementy zagospodarowania terenu mają stanowić obiekt ogólnodostępnej infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej. Należy to uwzględnić w projekcie budynku i projekcie zagospodarowania terenu.

1.2. Szczegółowe rozwiązania zostaną ustalone z Zamawiającym na etapie projektowania. 

1.3. W zakres zamówienia wchodzi (dotyczy każdej części):

  1. wykonanie następujących opracowań i dostarczenie ich do siedziby Zamawiającego:
    • kompletny projekt budowlany na podstawie uzyskanych przez Wykonawcę map do celów projektowych, wraz z informacją BIOZ i projektami branżowymi – po 6 egz.,
    • szczegółowy przedmiar robót – 4 egz.,
    • kosztorys inwestorski – 2 egz.,
    • specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla wszystkich prac ujętych w projektach budowlanych – 4 egz.,
    • wersja elektroniczna całej dokumentacji
    • Wykonawca będzie zobowiązany do skonsultowania wstępnej wersji dokumentacji i wykonania jej zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
  2. dokonanie jednokrotnej aktualizacji kosztorysów inwestorskich przed wszczęciem przez Zamawiającego postępowania przetargowego na wykonanie budowy/przebudowy budynku – w ramach zaproponowanej ceny ofertowej
  3. uzyskanie wszystkich wymaganych prawem opinii i uzgodnień dokumentacji,
  4. przygotowanie kompletnego i poprawnego wniosku o ustalenie warunków zabudowy wraz z załącznikami
  5. przygotowanie kompletnego i poprawnego wniosku o pozwolenie na budowę.
  6. sprawowanie nadzoru autorskiego na żądanie inwestora lub właściwego organu w zakresie:
    • stwierdzenia w toku wykonania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem,
    • uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego.

1.4. Dokumentację projektową należy sporządzić w oparciu o obowiązujące przepisy prawne, w szczególności:

  • rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jedn. Dz.U. z 2013 r., poz. 1129 z późn. zm.)
    rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r.  w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r., nr 130, poz. 1389 z późn. zm.).
  • rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form projektu budowlanego (Dz.U. z 2012 poz. 462 z późn. zm.).

Dokumentacja techniczna będzie stanowiła podstawę opisu przedmiotu zamówienia w późniejszym postępowaniu na wykonanie ww. inwestycji w związku z tym musi być wykonana zgodnie z przepisami art. 29-30 ustawy 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), a w szczególności:

  • do opisu przedmiotu zamówienia zastosować nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień,
  • przedmiotu zamówienia nie należy opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów,
  • przedmiot zamówienia należy opisać przez określenie wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, w tym wymagań środowiskowych, pod warunkiem że podane parametry są dostatecznie precyzyjne, aby umożliwić wykonawcom ustalenie przedmiotu zamówienia, a zamawiającemu udzielenie zamówienia,
  • w przypadku odwołania do norm należy uwzględnić kolejność wynikającą z ustawy Prawo zamówień publicznych opisaną w art 30 ww. ustawy.

1.5. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, dla którego ma być opracowana dokumentacja projektowa oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz do skalkulowania wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia. 

2. Warunki udziału w postępowaniu

1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  2. skierują do realizacji zamówienia osoby zdolne do wykonania zamówienia, tj.
    • osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub osobę posiadającą odpowiadające ww. uprawnieniom, ważne uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych)
    • osobę posiadającą uprawnienia w zakresie instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektromagnetycznych, (lub osobę posiadającą odpowiadające ww. uprawnieniom, ważne uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych)
    • osobę posiadającą uprawnienia w zakresie projektowania instalacji sanitarnych (lub osobę posiadającą odpowiadające ww. uprawnieniom, ważne uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych)
  3. posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej 2 projektów budynków.

3. KRYTERIUM OCENY OFERT

  1. Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie kryterium:
    • cena brutto – 95%. W kryterium „cena” punkty będą przyznawane wg formuły = cena najniższa/cena badana x 95
    • termin płatności – 5%. W kryterium „termin płatności” punkty będą przyznawane wg następujących zasad:
      - 14 dni – 0 pkt.
      - 15 - 21 dni – 2,5 pkt.
      - 21 – 30 dni – 5 pkt.
      Zamawiający wymaga terminu płatności od 14 do 30 dni.
  2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część lub dwie części lub/i ofertę kompleksową, obowiązującą w przypadku zlecenie temu samemu wykonawcy projektowania obu świetlic.
  3. Cena ma być wyrażona w polskich złotych. Cena za wykonanie danej części zamówienia i cena kompleksowa jest ceną ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia, w tym koszty map do celów projektowych oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych opinii i uzgodnień. 
  4. Zamawiający będzie wybierał najkorzystniejsze oferty kierując się ceną ofert, oraz terminem płatności.
  5. Przy wyborze najkorzystniejszych ofert Zamawiający wybierze te oferty, które zapewnią mu najtańsze zrealizowanie zamówienia dla obu świetlic – w zależności od układu cen mogą to być odrębne oferty na część I i II lub oferta kompleksowa. 
  6. Jeżeli na daną część nie zostanie złożona żadna oferta, Zamawiający dla pozostałej części wybierze ofertę najkorzystniejszą , lub ponowi zapytanie.
  7. Jeżeli ceny ofert będą przekraczały kwotę, jaką zamierza się przeznaczyć na realizację zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia ofert dodatkowych.

4. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Rajgrodzie przy ul. Warszawskiej 32, 19-206 Rajgród w Sekretariacie Urzędu, pokój nr 11 na I piętrze budynku, osobiście, kurierem, za pośrednictwem poczty lub przesłać podpisaną ofertę na e-mail: dorota.baginska@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl (oferta w tym wypadku ma być podpisana przez osobę uprawnioną i zeskanowana). Ofertę przesłaną e-mailem należy potwierdzić pisemnie.
  2. Termin składania ofert upływa dnia 20 marca 2017 r.
  3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym

5. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

  1. Cenę ofertową należy podać na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania, podpisanym przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 
  2. Oferta powinna zawierać pełną nazwę i adres Wykonawcy oraz datę sporządzenia oferty oraz wykazy potwierdzające spełnianie wymagań wykonanych usług oraz kopie uprawnień.

6. Warunki wykluczenia

  1. Z postępowania o udzielnie zamówienia wyklucza się:
    1. wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.);
    2. wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
      • o którym mowa w art. 165a, art. 181-188, art. 189a, art. 218-221, art. 228-230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270-309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. poz. 553, z późn. zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176),
      • o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny,
      • skarbowe,
      • o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769);
    3. wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt b);
    4. podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionym do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zmawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wybory Wykonawcy, a Wykonawcą polegające w szczególności:
      • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
      • posiadania co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
      • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
      • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
      • pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnionej wątpliwości co do bezstronności tych osób.
    5. Wykonawców, którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  2. Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia przez złożenia oświadczenia, zgodnie z treścią określoną w formularzu ofertowym.

7. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Zadanie należy wykonać do 18 czerwca 2017 r., przy czym wstępna koncepcja powinna zostać przekazana Zamawiającemu w terminie 3 tygodni od dnia podpisania umowy, a w ciągu tygodnia od zaakceptowania wstępnej koncepcji należy złożyć kompletny wniosek o decyzję lokalizacyjną.

8. Informacje dodatkowe

Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela: Dorota Bagińska, tel. 86 272 19 56, e-mail: dorota.baginska@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) unieważnienia postępowania bez podania przyczyny,
b) nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny,
c) pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania.

Przed podpisaniem umowy Zamawiający żąda wniesienia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny ofertowej brutto. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zabezpieczenie Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 79 8768 0003 3900 0550 2000 0040, podając w tytule przelewu „Zabezpieczenie do umowy nr IF.7011.3.2017”. Zamawiający zwróci 100 % zabezpieczenia w terminie 30 dni od uzyskania pozwolenia na budowę.

9. Załączniki do zapytania ofertowego

Formularz ofertowy

Z up. BURMISTRZA

/-/ Anna Bukowska

Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Rajgód

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Bukowska

Wprowadzający: Dorota Bagińska

Data modyfikacji: 2017-03-23

Opublikował: Dorota Bagińska

Data publikacji: 2017-03-10