Wykonanie dokumentacji technicznej dla inwestycji pn. Budowa przystani wędkarskiej wraz z małą infrastrukturą turystyczną w Rajgrodzie

Rajgród, dnia 15.03.2017 r.


INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

Gmina Rajgród ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród informuje, że został wyłoniony wykonawca w zapytaniu ofertowym z dnia 08.03.2017 r. o cenę wykonania dokumentacji technicznej dla inwestycji pn. „Budowa przystani wędkarskiej wraz z małą infrastrukturą turystyczną w Rajgrodzie”.

Do Urzędu Miejskiego w Rajgrodzie wpłynęła 1 oferta.

Lp.

Nazwa i adres Wykonawcy

Cena ofertowa [brutto]

1.

PROJEKTOR

mgr inż. Renata Kuczyńska – Szulcbacher

ul. Noniewicza 85C

16-400 Suwałki

29 889,00

Jako najkorzystniejszą ofertę na kwotę 29 889,00 zł brutto, złożył Wykonawca:

PROJEKTOR

mgr inż. Renata Kuczyńska – Szulcbacher

ul. Noniewicza 85C

16-400 Suwałki

W związku z powyższym w najbliższym czasie z ww. Wykonawcą zostanie zawarta umowa.

Zatwierdzam,

Z up. BURMISTRZA 

/-/ Anna Bukowska

Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju


Rajgród, 08.03.2017 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, zwraca się z zapytaniem o przesłanie oferty na wykonanie dokumentacji technicznej dla inwestycji pn. „Budowa przystani wędkarskiej wraz z małą infrastrukturą turystyczną w Rajgrodzie”. Do udzielenia niniejszego zamówienia nie stosuje się ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015r. poz. 2164, z późn. zm.) – na podstawie art. 4 pkt 8 ww. ustawy.

I. Opis przedmiotu zamówienia

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji technicznej dla inwestycji pn. „Budowa przystani wędkarskiej wraz z małą infrastrukturą turystyczną w Rajgrodzie”.
  2. Wykonawca zobowiązany jest przygotować wszystkie wymagane prawem materiały, uzgodnienia i decyzje niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia (m.in. pozwolenie wodnoprawne, decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach, decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego/warunkach zabudowy, zgłoszenie robót budowlanych lub wniosek o pozwolenie na budowę, o ile będą wymagane).
  3. Wykonawca własnym staraniem i na swój koszt pozyska niezbędne materiały do wykonania zamówienia, m.in. mapy niezbędne do wykonania dokumentacji technicznej.
  4. Teren inwestycji znajduje się w granicach historycznego układu przestrzennego miasta Rajgród. Zamówienie obejmuje uzgodnienie zakresu zadania z Konserwatorem Zabytków w Łomży.
  5. W ramach zamówienia należy wykonać następującą dokumentację:

a) projekt budowlany, zawierający projekt zagospodarowania terenu, oraz projekty branżowe,

b) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,

c) przedmiary robót,

d) kosztorys inwestorski,

e) wykaz zieleni do usunięcia i projekt nowych nasadzeń.

Dokładna ilość egzemplarzy każdego opracowania zostanie określona w umowie.

7. Wstępne założenia do projektowania:

a) Budowa pomostu do cumowania ok. 20-30 łodzi i uprawiania wędkarstwa.

b) Mała infrastruktura turystyczna: m.in. miejsce na ognisko lub grill, ławki, wiata.

c) Miejsce do czyszczenia ryb, z zaprojektowaniem podłączenia do wodociągu i kanalizacji.

d) W ramach zamówienia Wykonawca opracuje projekt zagospodarowania zieleni na obszarze inwestycji zawierający wykaz zieleni przewidzianej do usunięcia i wykaz nowych nasadzeń.

  1. Dokumentację należy wykonać w ścisłej współpracy z Zamawiającym.
  2. Zamawiający wymaga, aby projekt wykonano w oparciu o wizję w terenie i w porozumieniu z Zamawiającym.
  3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania odpowiedzi na pytania związane z dokumentacją techniczną kierowane do Zamawiającego przez Wykonawców biorących udział w postępowaniu na wykonanie zadania.
  4. Sporządzając kosztorysy należy uwzględniać lokalne ceny rynkowe, w przypadku cen urządzeń należy uwzględnić ceny producentów, a nie ceny podawane w cennikach ogólnokrajowych.
  5. Przy opracowaniu dokumentacji należy uwzględnić obowiązujące przepisy prawa, w tym przepisy prawa budowlanego oraz obowiązujące normy i zasady wiedzy technicznej.
  6. Dokumentacja techniczna będzie stanowiła podstawę opisu przedmiotu zamówienia w późniejszym postępowaniu na wykonanie przedmiotowej inwestycji, w związku z tym musi zostać wykonana zgodnie z przepisami art. 29-30 ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015r. poz. 2164, z późn. zm.), w szczególności:

a) do opisu przedmiotu zamówienia zastosować nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień

b) przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów

c) przedmiot zamówienia należy opisać przez określenie wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, w tym wymagań środowiskowych, pod warunkiem że podane parametry są dostatecznie precyzyjne, aby umożliwić wykonawcom ustalenie przedmiotu zamówienia, a zamawiającemu udzielenie zamówienia;

d) w przypadku używania odwołania do norm należy uwzględnić kolejność wynikającą z ustawy Prawo zamówień publicznych opisaną w art. 30 ust. 2 ww. ustawy.

II. Warunki udziału w postępowaniu

1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:

a) skierują do realizacji zamówienia osoby zdolne do wykonania zamówienia, tj.

- osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno–budowlanej (lub osobą posiadającą odpowiadające ww. uprawnieniom ważne uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych), posiadającą doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej jednego zamówienia polegającego na wykonaniu dokumentacji dla inwestycji polegającej na budowie pomostu.

- osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub osobą posiadającą odpowiadające ww. uprawnieniom ważne uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych).

2. Wykonawca udowodni spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez złożenie oświadczeń i wykazów zgodnie z treścią wskazaną w formularzu ofertowym.

III. Kryteria oceny ofert

1. Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie jednym kryterium: cena. Zostanie wybrana oferta najtańsza.

2. Cena jest ceną ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia, w tym koszty dojazdów oraz materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia.

IV. Miejsce i termin złożenia ofert

1. Oferty, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, należy:

- dostarczyć w wersji pisemnej do Urzędu Miejskiego w Rajgrodzie przy ul. Warszawskiej 32, 19-206 Rajgród w Sekretariacie Urzędu, pokój nr 11 na I piętrze budynku,

lub

- zeskanować i przesłać na adres e-mail: anna.lotkowska@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl przy czym oferta wysłana drogą e-mail musi być niezwłocznie potwierdzona w formie pisemnej. Datą wpływu oferty jest data wpływu e-maila.

2. Oferty należy składać do dnia 14.03.2017 r.

V. Sposób przygotowania oferty

1. Oferty należy złożyć wg wzoru formularza ofertowego stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania.

2. Należy podać ceny za wykonanie zamówienia, w sposób opisany w części III zapytania.

3. W treści oferty należy zawrzeć oświadczenia i wykazy, o których mowa w niniejszym zapytaniu, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.

4. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.

5. Zamawiający odrzuca ofertę:

a) której treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego

b) złożoną przez Wykonawcę niespełniającego warunków określonych w zapytaniu ofertowym.

6. Okres związania ofertą: 14 dni od upływu terminu składania ofert.

VI. Warunki wykluczenia

1. Z postępowania o udzielnie zamówienia wyklucza się:

a) wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.);

b) wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:

- o którym mowa w art. 165a, art. 181-188, art. 189a, art. 218-221, art. 228-230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270-309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. poz. 553, z późn. zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176),

- o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny,

- skarbowe,

- o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769);

c) wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt b);

d) podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionym do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zmawiającego czynności związane przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wybory Wykonawcy, a Wykonawcą polegające w szczególności:

- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

- posiadania co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,

- pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnionej wątpliwości co do bezstronności tych osób.

e) Wykonawców, którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu.

f) Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia przez złożenia oświadczenia, zgodnie z treścią określoną w formularzu ofertowym.

VII. Termin realizacji zamówienia

Dostarczenie do siedziby Zamawiającego wszystkich opracowań wchodzących w zakres zamówienia – nieprzekraczalnie do dnia 15 lipca 2017 r.

przy czym:

a)      wstępną koncepcję należy dostarczyć Zamawiającemu w terminie 3 tygodni od dnia podpisania umowy,

b)      uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego do dnia 31 maja 2017 r.

c)      kosztorysy oraz wyciąg z dokumentacji technicznej na potrzeby wniosku o dofinansowanie inwestycji dostarczyć do dnia 15 czerwca 2017r. 

VIII. Informacje dodatkowe:

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

a) unieważnienia postępowania bez podania przyczyny,

b) nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny,

c) pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania,

d) wezwania Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających niższe ceny,

e) niepodpisania umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

2. Wszelkie zapytania należy kierować na adres: Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, pocztą elektroniczną e-mail: anna.lotkowska@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl, bądź faksem 86 272 19 41.

3. O terminie zawarcia umowy Wykonawca z najkorzystniejszą ofertą zostanie poinformowany telefonicznie lub mailowo. Podpisanie umowy nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w najszybszym możliwym terminie.

4. Zapłata za wykonane zamówienie nastąpi na podstawie faktury w terminie 21 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe oszacowanie ceny przedmiotu zamówienia.

IX. Załączniki do zapytania ofertowego

1. Formularz ofertowy.

2. Załącznik graficzny.

Z up. BURMISTRZA 

/-/ Anna Bukowska

Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Rajgrodzie

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Bukowska

Wprowadzający: Anna Lotkowska

Data modyfikacji: 2017-03-15

Opublikował: Anna Lotkowska

Data publikacji: 2017-03-08