Wykonanie dokumentacji technicznej dla inwestycji pn.: "Wykonanie placu zabaw dla Oddziału Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Rydzewie"

Rajgród, dnia 11.04.2017 r.

UNIEWAŻNIENIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO

Gmina Rajgród informuje, że postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego z dnia 04.04.2017 r., znak sprawy IF.041.2.2017 dotyczące wykonania dokumentacji technicznej dla zadania pn.: „Wykonanie placu zabaw dla Oddziału Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Rydzewie” zostało w dniu 11.04.2017 r. unieważnione.

Do dnia 07.04.2017 r. wpłynęły 3 oferty.

l.p.

Nazwa firmy

Cena ofertowa

Uwagi

netto

brutto

1

LandAR Sp. z o.o.

Urszula Ćwiek

Prezes Zarządu, Główny Architekt

ul. Brazylijska 10a/37

03-946 Warszawa

3 948,61

4 858,01

brak

2

Archiformacja Pracownia Architektoniczna

ul. Wiosny Ludów 10

63-100 Środa Wlkp.

4 400,00

5 412,00

brak

3

DWK projekt Wojciech Kulawik

Al. N.M.P. 69

42-217 Częstochowa

7 000,00

8 610,00

brak

Kwota najniższej oferty przekracza kwotę jaka zamierza przeznaczyć Zamawiający na wykonanie ww. zadania.

Z up. Burmistrza

/-/ Anna Bukowska

Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju


Rajgród, dn. 04.04.2017 r.

IF.041.2.2017

ZAPYTANIE OFERTOWE

Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, woj. podlaskie, zaprasza do składania ofert na wykonanie dokumentacji technicznej dla inwestycji pn. „Wykonanie placu zabaw dla Oddziału Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Rydzewie”.

Niniejsze zamówienie będzie udzielone bez zastosowania ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015r. poz. 2164, z późn. zm.) – na podstawie art. 4 pkt 8 ww. ustawy.

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

    1.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej na „Wykonanie placu zabaw dla Oddziału Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Rydzewie”

      - Miejsce inwestycji: działki nr ewid. 29 w miejscowości Rydzewo, gmina Rajgród.

      1.2 Szczegółowe rozwiązania zostaną ustalone z Zamawiającym na etapie projektowania.

    Wykonawca wykona wstępną koncepcję placu zabaw i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji.

    1.3.W zakres zamówienia wchodzi:

      1. wykonanie następujących opracowań i dostarczenie ich do siedziby Zamawiającego:

        • projekt zagospodarowania działki,

        • projekt budowlano - wykonawczy,

        • szczegółowy przedmiar robót – 4 egz.,

        • kosztorys inwestorski – 2 egz.,

        • specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla wszystkich prac ujętych w projektach budowlanych – 4 egz.,

        • wizualizacja,

        • wersja elektroniczna całej dokumentacji

      Wykonawca będzie zobowiązany do skonsultowania wstępnej wersji dokumentacji i wykonania jej zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.

          1. dokonanie jednokrotnej aktualizacji kosztorysów inwestorskich przed wszczęciem przez Zamawiającego postępowania na wykonanie placu zabaw – w ramach zaproponowanej ceny ofertowej

          2. uzyskanie wszystkich wymaganych prawem opinii i uzgodnień dokumentacji,

          3. zamawiający planuje zrealizować zadanie w trybie zgłoszenia robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Grajewie. Podstawa prawna art. 30 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest przygotować wszystkie wymagane prawem materiały i uzgodnienia niezbędne do dokonania ww. zgłoszenia. W przypadku, gdy w trakcie projektowania placu zabaw okaże się, że niezbędne jest uzyskanie pozwolenia na budowę, po stronie Wykonawcy jest uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę.

          4. sprawowanie nadzoru autorskiego na żądanie inwestora lub właściwego organu w zakresie:

            - stwierdzenia w toku wykonania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem,

            -uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego.

            1.4 Dokumentację projektową należy sporządzić w oparciu o obowiązujące przepisy prawne, w szczególności:

            - rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jedn. Dz.U. z 2013 r., poz. 1129 z późn. zm.)

            - rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r.  w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r., nr 130, poz. 1389 z późn. zm.).

            - rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form projektu budowlanego (Dz.U. z 2012 poz. 462 z późn. zm.).

            - dokumentacja techniczna będzie stanowiła podstawę opisu przedmiotu zamówienia w późniejszym postępowaniu na wykonanie ww. inwestycji w związku z tym musi być wykonana zgodnie z zasadami zachowania uczciwej konkurencji, w szczególności:

            -do opisu przedmiotu zamówienia zastosować nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień,

            - przedmiotu zamówienia nie należy opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów,

            - przedmiot zamówienia należy opisać przez określenie wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, w tym wymagań środowiskowych, pod warunkiem że podane parametry są dostatecznie precyzyjne, aby umożliwić wykonawcom ustalenie przedmiotu zamówienia, a zamawiającemu udzielenie zamówienia,

            Urządzenia należy opisać przez podanie parametrów min/max lub od-do.

            1.5 Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, dla którego ma być opracowana dokumentacja techniczna oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz do skalkulowania wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia.

            2. Wstępne założenia do projektowania:

            - przewiduje się zaprojektowanie powierzchni naturalnej,

            - na placu zabaw powinny znaleźć się: zestaw zabawowo-sprawnościowy ze zjeżdżalnią, huśtawka typu „orle gniazdo”, obiekty wolnostojące (np. huśtawka ważka na sprężynach, karuzela, bujaki)

            nie przewiduje się ogrodzenia placu zabaw

        2. Warunki udziału w postępowaniu

        1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:

        a) posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej 2 usług polegających na wykonaniu projektów placu zabaw.

        2. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych na formularzu ofertowym:

        • wykazu wykonanych usług,

        • oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania,

        • dołączonych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usługi (referencje).

        3. KRYTERIUM OCENY OFERT

            1. Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie kryterium 100% cena.

            2. Cena ma być wyrażona w polskich złotych. Cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia, w tym koszty map oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych opinii i uzgodnień.

            3. Zamawiający będzie wybierał najkorzystniejsze oferty kierując się ceną ofert, oraz terminem płatności.

            4. Jeżeli ceny ofert będą przekraczały kwotę, jaką zamierza się przeznaczyć na realizację zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia ofert dodatkowych.

        4. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

            1. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Rajgrodzie przy ul. Warszawskiej 32, 19-206 Rajgród w Sekretariacie Urzędu, pokój nr 11 na I piętrze budynku, osobiście, kurierem, za pośrednictwem poczty lub przesłać podpisaną ofertę na e-mail: dorota.baginska@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl (oferta w tym wypadku ma być podpisana przez osobę uprawnioną i zeskanowana). Ofertę przesłaną e-mailem należy potwierdzić pisemnie.

            2. Termin składania ofert upływa dnia 7 kwietnia 2017 r.

              Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym

        5. PRZESŁANKI ODRZUCENIA OFERTY

        1. Oferta podlega odrzuceniu w przypadku gdy:

        1. jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,

        2. została złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu,

        3. została złożona po terminie składania ofert w zapytaniu ofertowym

        6. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

            1. Cenę ofertową należy podać na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania, podpisanym przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

            2. Oferta powinna zawierać pełną nazwę i adres Wykonawcy oraz datę sporządzenia oferty oraz wykazy i oświadczenia, o których mowa w pkt. 2.2 niniejszego zapytania.

            3. oraz referencje potwierdzające należyte wykonanie usługi.

        7. Warunki wykluczenia

        Z postępowania o udzielnie zamówienia wyklucza się:

        1. wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.);

        2. wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:

        • o którym mowa w art. 165a, art. 181-188, art. 189a, art. 218-221, art. 228-230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270-309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. poz. 553, z późn. zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176),

        • o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny,

        • skarbowe,

        • o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769);

          c) wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt b);

        d) podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionym do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zmawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wybory Wykonawcy, a Wykonawcą polegające w szczególności:

        • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

        • posiadania co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

        • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

        • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,

        • pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnionej wątpliwości co do bezstronności tych osób.

        2. Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia przez złożenia oświadczenia, zgodnie z treścią określoną w formularzu ofertowym.

        8. Warunki ZMIANY UMOWY

        1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

        2. Nie jest zmianą umowy wymagającej formy pisemnej:

        a) wyznaczenie innych osób do kontaktu w sprawach realizacji umowy niż wskazane w umowie.

        b) utrata mocy lub zmiany aktów prawnych przywołanych w umowie. W każdym takim przypadku Wykonawca ma obowiązek stosowania się do obowiązujących aktów prawa.

        3. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy w przypadku, gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność.

        4. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy, jeżeli Wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania zrealizowanej części umowy.

        5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy w przypadkach rażącego nienależytego wykonania umowy przez Wykonawcę, w szczególności w przypadku, gdy:

        a) Wykonawca nie rozpoczął wykonywania zamówienia pomimo pisemnego wezwania Zamawiającego lub przerwał prace i nie podejmuje ich mimo pisemnego wezwania Zamawiającego, lub pozostaje w zwłoce z realizacją przedmiotu umowy, a z okoliczności wynika, że zagrożone jest wykonanie zamówienia lub jego etapów w terminie określonym w umowie;

        6. W przypadku odstąpienia od umowy skutki odstąpienia nastąpią na przyszłość - od dnia skutecznego złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy i nie dotyczą takich postanowień umownych jak kary umowne, gwarancje, prawo żądania odszkodowania za nienależyte wykonanie umowy.

        7. Wykonawca udziela rękojmi i gwarancji jakości w zakresie określonym w umowie na część zobowiązania wykonaną przed odstąpieniem od umowy.

        8. Rozliczenie za wykonany zakres prac nastąpi na podstawie obustronnie uzgodnionych kosztorysów powykonawczych określających koszt wykonanego zakresu zamówienia oraz protokołu odbioru prac przerwanych. Koszt sporządzenia inwentaryzacji i kosztorysów obciąża tę stronę, z której przyczyny wystąpiło odstąpienie.

        9. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za usług wykonane do dnia odstąpienia, pomniejszone o roszczenia Zamawiającego z tytułu kar umownych oraz ewentualne roszczenia o obniżenie ceny na podstawie rękojmi lub inne roszczenia odszkodowawcze.

        9. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

        Zadanie należy wykonać do 4 maja 2017 r., przy czym wstępna koncepcja powinna zostać przekazana Zamawiającemu w terminie tygodnia od dnia podpisania umowy.

        10. Informacje dodatkowe

        1. Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela: Dorota Bagińska, tel. 86 272 19 56, e-mail: dorota.baginska@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl

        2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

            • zakończenia postępowania bez wyboru żadnej oferty.

        3. przed podpisaniem umowy Zamawiający żąda wniesienia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny ofertowej brutto. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zabezpieczenie Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 79 8768 0003 3900 0550 2000 0040, podając w tytule przelewu „Zabezpieczenie do umowy nr IF.041.2.2017”. Zamawiający zwróci 100 % zabezpieczenia w terminie 30 dni od protokolarnego odbioru dokumentacji.

        11. Załączniki do zapytania ofertowego

        Formularz ofertowy

        Z up. Burmistrza

        Anna Bukowska

        Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju

        Metryka strony

        Udostępniający: Urząd Miejski w Rajgrodzie

        Wytwarzający/odpowiadający: Dorota Bagińska

        Wprowadzający: Dorota Bagińska

        Data modyfikacji: 2017-04-13

        Opublikował: Dorota Bagińska

        Data publikacji: 2017-04-04