Pełnienie nadzoru archeologiczno-konserwatorskiego nad realizacją zadania pn. „Budowa rozdzielczej sieci wodociągowej w Rajgrodzie”

  Dotyczy projektu nr WND-RPPD.06.02.00-20-0016/16 pn. „Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Rajgrodzie oraz budowa rozdzielczej sieci wodociągowej w Rajgrodzie”, realizowanego w ramach umowy nr UDA-RPPD.06.02.00-20-0016/16-00 zawartej dnia 16 maja 2017r.

 

Rajgród, dnia 28.06.2017 r.

IU.I.041.1.3.2016

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

Gmina Rajgród ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród informuje, że została wybrana najkorzystniejsza oferta w zapytaniu ofertowym dotyczącym pełnienia nadzoru archeologiczno-konserwatorskiego nad realizacją zadania pn. „Budowa rozdzielczej sieci wodociągowej w Rajgrodzie”

W odpowiedzi na zapytanie ofertowe z dnia 14.06.2017 r. do Urzędu Miejskiego w Rajgrodzie wpłynęły 2 oferty:

Lp.

Nazwa i adres Wykonawcy

Kryteria oceny ofert

Łączna liczba punktów

Cena ofertowa brutto [zł]

Liczba punktów za kryterium „cena”

Termin płatności [dni]

Liczba punktów za kryterium „termin płatności”

CZĘŚĆ 1 – pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad „Budową rozdzielczej sieci wodociągowej w Rajgrodzie – ul. Szkolna”

1.

Pracownia Archeologiczna ”Krzemyk”
Maciej Ostaszewski

ul. Adama Mickiewicza 49/2, 74-400 Dębno

WYKONAWCA WYKLUCZONY - oferta nie była oceniana

Wykonawca nie udowodnił spełniania warunków udziału w postępowaniu tj. Wykonawca nie dołączył referencji lub innych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie wykazanych usług

 

2.

ZABYTKI, BADANIA, PROJEKTY, REALIZACJE Michał Grabowski -

ARCHEOLOGIA, ARCHITEKTURA, PRAWO

ul. Adama Mickiewicza 50, 01-650 Warszawa

3 690,00

95

30

5

100

CZĘŚĆ 2 – pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad „Budową wodociągu rozdzielczego
w Rajgrodzie – ul. Fr. Zabielskiego”

1.

Pracownia Archeologiczna ”Krzemyk”
Maciej Ostaszewski

ul. Adama Mickiewicza 49/2, 74-400 Dębno

WYKONAWCA WYKLUCZONY - oferta nie była oceniana

Wykonawca nie udowodnił spełniania warunków udziału w postępowaniu tj. Wykonawca nie dołączył referencji lub innych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie wykazanych usług

 

2.

ZABYTKI, BADANIA, PROJEKTY, REALIZACJE Michał Grabowski -

ARCHEOLOGIA, ARCHITEKTURA, PRAWO

ul. Adama Mickiewicza 50, 01-650 Warszawa

2 460,00

95

30

5

100

Na dwie części zamówienia wybrano ofertę Wykonawcy:

ZABYTKI, BADANIA, PROJEKTY, REALIZACJE

Michał Grabowski - ARCHEOLOGIA, ARCHITEKTURA, PRAWO

ul. Adama Mickiewicza 50, 01-650 Warszawa

ze względu na uzyskaną największą liczbę punktów.

 

W związku z powyższym w najbliższym czasie z ww. Wykonawcą zostanie podpisana umowa.

 

Zastępca Burmistrza

/-/ Piotr Milewski

 


Rajgród, 14 czerwca 2017 r.

 IU.I.041.1.2.2016

ZAPYTANIE OFERTOWE

Pełnienie nadzoru archeologiczno-konserwatorskiego nad realizacją zadania
pn. „Budowa rozdzielczej sieci wodociągowej w Rajgrodzie”

 

Termin składania ofert: do dnia 22-06-2017

Nazwa zamawiającego

GMINA RAJGRÓD

Numer ogłoszenia

1039382

Status ogłoszenia

Aktualne

Miejsce i sposób składania ofert

1. Oferty, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, należy:
a) dostarczyć w wersji pisemnej do Urzędu Miejskiego w Rajgrodzie przy ul. Warszawskiej 32, 19-206 Rajgród w Sekretariacie Urzędu, pokój nr 11 na I piętrze budynku,
lub
b) zeskanować i przesłać na adres e-mail: anna.drapczuk@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl, przy czym oferta wysłana drogą e-mail musi być niezwłocznie przesłana również w formie pisemnej. Datą wpływu oferty jest data wpływu e-maila.
2. Oferty należy składać do dnia 22.06.2017 r.
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferty należy złożyć wg wzoru formularza ofertowego stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego.
2. Należy podać cenę ryczałtową za wykonanie zamówienia. Cenę należy podać na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego.
3. W treści oferty należy zawrzeć oświadczenia i wykazy, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
4. Do oferty należy załączyć kopie uprawnień wykazanych osób oraz kopie referencji lub innych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie wykazanych usług.
5. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

anna.drapczuk@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Anna Drapczuk

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

86 272 19 56

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia nadzoru archeologiczno-konserwatorskiego nad realizacją zadania pn. „Budowa rozdzielczej sieci wodociągowej w Rajgrodzie”.
Zamówienie podzielone jest na części:
- część 1 – pełnienie funkcji inspektora nadzoru archeologiczno-konserwatorskiego nad „Budową rozdzielczej sieci wodociągowej w Rajgrodzie – ul. Szkolna”,
- część 2 – pełnienie funkcji inspektora nadzoru archeologiczno-konserwatorskiego nad „Budową wodociągu rozdzielczego w Rajgrodzie – ul. Fr. Zabielskiego”.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podlaskie Powiat: grajewski Miejscowość: Rajgród

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest nadzór archeologiczno-konserwatorski nad wykonaniem rozdzielczej sieci wodociągowej w Rajgrodzie, co skutkuje poprawą warunków życia mieszkańców przez zapewnienie mieszkańcom dostępu do wody pitnej dobrej jakości.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia nadzoru archeologiczno-konserwatorskiego nad realizacją zadania pn. „Budowa rozdzielczej sieci wodociągowej w Rajgrodzie”.
Zamówienie podzielone jest na części:
- część 1 – pełnienie funkcji inspektora nadzoru archeologiczno-konserwatorskiego nad „Budową rozdzielczej sieci wodociągowej w Rajgrodzie – ul. Szkolna”,
- część 2 – pełnienie funkcji inspektora nadzoru archeologiczno-konserwatorskiego nad „Budową wodociągu rozdzielczego w Rajgrodzie – ul. Fr. Zabielskiego”.
Szczegółowy zakres objętego nadzorem zadania określa dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót i warunki przetargu do postępowania znak ZP.271.9.2017 (dostępne na stronie Zamawiającego pod adresem: http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl/ - zakładka Przetargi/2017 / Zamówienia publiczne 2017 / Budowa rozdzielczej sieci wodociągowej w Rajgrodzie).
Inspektor nadzoru archeologiczno-konserwatorskiego realizując zadanie będzie zobowiązany do:
a) złożenia w imieniu Zamawiającego wniosku o pozwolenie na wykonanie prac archeologicznych do Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków,
b) udzielenia instruktażu ekipie wykonującej roboty ziemne co do sposobu ich realizacji, umożliwiającej sprawowanie nadzoru archeologiczno-konserwatorskiego,
c) bieżącego monitorowania urobku ziemnego w celu wykrycia materiału zabytkowego,
d) wykonania dokumentacji fotograficznej, opisowej i w razie konieczności rysunkowej odsłoniętych w trakcie prac ziemnych nawarstwień kulturowych i obiektów,
e) konserwacji materiału zabytkowego i opracowania naukowego do sprawozdania z nadzoru,
f) sporządzenia dokumentacji archeologicznej z przeprowadzonego nadzoru, sporządzenia i złożenie sprawozdania do Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,
g) wykonywania w imieniu Zamawiającego innych czynności inspektora nadzoru archeologiczno-konserwatorskiego wymaganych przepisami prawa, w tym przepisami Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 14 października 2015 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań kon-serwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań zabytków (Dz. U. z 2015 r., poz. 1789).
Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w zapytaniu ofertowym załączonym do niniejszego ogłoszenia oraz umieszczonym na stronie BIP Zamawiającego w zakładce Zapytania ofertowe/2017

Kod CPV

71351914-3

Nazwa kodu CPV

Usługi archeologiczne

Harmonogram realizacji zamówienia

1. Od dnia podpisania umowy do czasu odbioru końcowego zadania objętego nadzorem.
2. Przewidywany termin realizacji inwestycji objętych nadzorem (każda część): 29 września 2017 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy skierują do realizacji zamówienia osoby zdolne do wykonania zamówienia, tj.
osobę do pełnienia funkcji inspektora nadzoru archeologiczno-konserwatorskiego, posiadającą uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Wiedza i doświadczenie

W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy skierują do wykonania zamówienia osoby, które posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej jednej usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru archeologiczno-konserwatorskiego lub archeologicznego.

Potencjał techniczny

nie dotyczy

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy skierują do realizacji zamówienia osoby zdolne do wykonania zamówienia, tj.
osobę do pełnienia funkcji inspektora nadzoru archeologiczno-konserwatorskiego, posiadającą uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

nie dotyczy

Dodatkowe warunki

nie dotyczy

Warunki zmiany umowy

1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Nie jest zmianą umowy wymagającej formy pisemnej:
- wyznaczenie innych osób do kontaktu w sprawach realizacji umowy niż wskazane w umowie,
- utrata mocy lub zmiany aktów prawnych przywołanych w umowie. W każdym takim przypadku Wykonawca ma obowiązek stosowania się do obowiązujących aktów prawa.,
3. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy, jeżeli Wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wy-konania zrealizowanej części umowy.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy w przypadkach rażącego nienależytego wykonywania umowy, w szczególności mogącego wpłynąć na jakość wykonania robót objętych nadzorem archeologiczno-konserwatorskim. 
5. W przypadku odstąpienia od umowy skutki odstąpienia nastąpią na przyszłość - od dnia skutecznego złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy i nie dotyczą takich postanowień umownych jak prawo żądania odszkodowania za nienależyte wykonanie umowy.
6. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca ma prawo skierować do wykonania zamówienia inną osobę, niż wskazana w ofercie pod warunkiem, że osoba ta spełnia wymagania Zamawiającego określone w niniejszym zapytaniu.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym wg wzoru określonego w Zapytaniu ofertowym. 
Do oferty należy załączyć: 
- kopie uprawnień wykazanych osób,
- kopie referencji/innych dokumentów potwierdzających należyte wykonania wykazanych usług.

Zamówienia uzupełniające

Nie przewiduje się.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: 
- cena – 95 %,
- termin płatności – 5 %.
2. W kryterium „cena” oferty będą ocenianie zgodnie z formułą: 
punkty oferty w kryterium "cena" = najniższa cena brutto spośród badanych ofert / cena brutto badanej oferty x 100 x 95%
3. W kryterium „termin płatności” oferty będą oceniane w zależności od oferowanego terminu płatności za wykonanie usługi liczonego od dnia wystawienia rachunku/faktury (rachunek/faktura wystawiony zostanie po podpisaniu przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy robót protokołu odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń), przy czym minimalny termin płatności to 14 dni, wg następujących zasad: 
a) jeżeli wykonawca zaoferuje termin płatności 14 dni – otrzyma 0 x 5% = 0 pkt 
b) jeżeli wykonawca zaoferuje termin płatności 21 dni – otrzyma 50 x 5% = 2,5 pkt 
c) jeżeli wykonawca zaoferuje termin płatności 30 dni i więcej – otrzyma 100 x 5% = 5 pkt. 
Jeżeli wykonawca w ofercie poda termin płatności w innych jednostkach niż dni (np. 4 tygodnie) lub jako inne terminy (np. 28 dni), do obliczenia punktów termin płatności zostanie prze-liczony na dni i zaokrąglony do pełnych terminów wymienionych w pkt a-c w dół (np. za termin płatności 28 dni wykonawca otrzyma 2,5 pkt.). W umowie zostanie wpisany termin płatności zgodnie z ofertą Wykonawcy. 
4. Ostateczna ilość punktów przyznanych ofercie będzie sumą punktów oferty we wszystkich kryteriach. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta oferta ważna, która uzyska największą łączną liczbę punktów.
5. Przy wyborze najkorzystniejszych ofert Zamawiający wybierze te oferty, które uzyskają najwyższą liczbę punktów. Jeżeli dwie oferty na daną część uzyskają tę samą liczbę punktów, Zamawiający wybiera ofertę tańszą. Jeżeli dwie oferty na daną część uzyskają tę samą liczbę punktów przy takiej samej cenie ofertowej, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenie oferty dodatkowej z zastrzeżeniem, że cena oferty dodatkowej nie może być wyższa niż cena oferty podstawowej.
6. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części, przy czym Zamawiający będzie oceniał oferty oddzielnie dla każdej części.
7. Cena ma być wyrażona w polskich złotych. Cena za wykonanie danej części zamówienia
jest ceną ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia, w tym koszty dojazdów oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia oraz podatek VAT.
8. Jeżeli na daną część nie zostanie złożona żadna oferta, Zamawiający dla pozostałych części wybierze ofertę najkorzystniejszą lub ponowi zapytanie na wszystkie części.
9. Cena za pełnienie funkcji inspektora nadzoru archeologiczno-konserwatorskiego jest stała i nie ulega zmianie w trakcie realizacji umowy, również w przypadku wydłużenia terminu wykonania zamówienia spowodowanego wydłużeniem terminu wykonania robót budowlanych, które będą przedmiotem pełnienia nadzoru.

Wykluczenia

1. Z postępowania o udzielnie zamówienia wyklucza się:
1.1. wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.);
1.2. wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) o którym mowa w art. 165a, art. 181-188, art. 189a, art. 218-221, art. 228-230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270-309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. poz. 553, z późn. zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176),
b) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny,
c) skarbowe,
d) o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769);
1.3. wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 2;
1.4. podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionym do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zmawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wybory Wykonawcy, a Wykonawcą polegające w szczególności:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadania co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
e) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnionej wątpliwości co do bezstronności tych osób.
1.5. Wykonawców, którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu.
2. Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia przez złożenia oświadczenia, zgodnie z treścią określoną w formularzu ofertowym.

Zamawiający (beneficjent)

Nazwa

GMINA RAJGRÓD

Adres

Warszawska 32

19-206 Rajgród

podlaskie , grajewski

Numer telefonu

862721940

Fax

862721941

NIP

7191535559

Tytuł projektu

Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Rajgrodzie oraz budowa rozdzielczej sieci wodociągowej w Rajgrodzie

Numer projektu

RPPD.06.02.00-20-0016/16-00

BURMISTRZ

Ireneusz Gliniecki

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Rajgrodzie

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Drapczuk

Data wytworzenia: 2017-06-28

Wprowadzający: Anna Drapczuk

Data modyfikacji: 2017-06-28

Opublikował: Anna Drapczuk

Data publikacji: 2017-06-14